13-12-2009:
Via internet een abbonement met toestel (iphone) aangevraagd met nummerbehoud. Alles netjes ingevuld en bevestigingen ontvangen.
helaas de melding dat het toestel een levertijd heeft van 4 weken wat ik op de koop toe neem omdat het ook weer geen haast heeft.
14-12-2009:
AMP belt om een afspraak te maken voor het langsbrengen van de "tijdelijke sim kaart" en er moet betaald worden voor het toestel.
16-12-2009:
AMP komt netjes op de afgesproken tijd de spullen afleveren.
netjes gewacht tot de 4 weken voorbij zouden zijn...... helaas geen telefoon.
Toch maar eens gaan bellen met de klantenservice en daar begint het gezeur.
Blijkt bij T-Mobile het toestel te zijn gemarkeerd als afgeleverd.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Meermaals contact gehad met de klantenservice, vriendelijk gebleven boos geworden maar geen resultaat ik moest maar wachten.
Tot ik eindelijk een capabele medewerker aan de lijn kreeg, deze medewerker heeft eerst gezorgt dat alle gegevens correct zijn. vervolgens kreeg ik het geruststellende nieuws dat ik als toekomstige klant verantwoordelijk wordt gehouden voor het missende toestel totdat deze is gevonden. inzake deze kwestie zal er contact op worden genomen. dit onderzoek zal 10 dagen in beslag nemen kreeg ik als laatste boodschap. Ook blijkt er geen aanvraag van nummerbehoud te zijn gedaan maar dit kan pas goed gemaakt worden op het moment dat ik het toestel met tijdelijke sim heb geactiveerd...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Werd éénmaal terug gebeld door een uiterst onvriendelijke medewerker dat ik hier niet zoveel achteraan moest bellen en dat ze het prima vond dat ik mijn hele opvraag op zou zeggen maar dan werd mij wel het bedrag voor het missende toestel in rekening gebracht
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Toch maar eens gaan bellen met AMP (pakettendienst) voor de levering. krijg ik netjes een bevestiging dat er alleen een sim kaart is afgeleverd.
van de 10 dagen om de dag gebeld met T-mobile of er al nieuws was maar de klantenservice zegt hier geen inzage op te hebben.
25-01-2010! vandaag maar weer eens gebeld blijken ze aangaande dit onderzoek al vanaf 16-01 te bellen op mijn tijdelijke nummer die geactiveerd kan worden wanneer ik mijn toestel krijg!
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Kortom een gebed zonder eind ondertussen al 6,5 week bezig te proberen klant te worden van T-Mobile.... heb via mijn werk een hoop ervaringen met helpdesk mederwerkers maar deze klantenservice/helpdesk slaat echt alles!...