marian25 schreef:Hallo Allemaal
Computers op maat is wel degelijk markt voor.
Ik,ja een vrouw dat lezen jullie goed bouw inderdaad computers op maat.
Laptops neem ik van de merken die ook service leveren.
Testen met goede gekwalificeerde testapparatuur.Ik lever kant en klare testrapporten aan bij de fabrikant van laptops.Dit levert vaak aanzienlijke tijd op omdat een leverancier niet meer hoeft te zoeken.
Helaas weet ik waar Acer mee test,daar kan ook elke consument zijn hardware mee testen.Ik ben in overleg geweest met Acer om dezelfde spullen aan te schaffen die ik heb maar het grote Acer vind dat te duur.
Re repair is volgens Acer goedkoper.
mmmmmmmmmm ben ik het dus niet mee eens.
Groetjes Marian
Waarom altijd van deze onzinverhalen? Ten eerste word een product bij de grotere leveranciers ALTIJD getest, ongeacht of je er een mooi rapport bij hebt gedaan. Dit omdat er een standaardprocedure gevolgd word bij elke reparatie.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Acer in gesprek gaat met een reseller over de apparatuur die zij zouden moeten gebruiken voor reparatie.
devious schreef:
Acer gebruikt veel te vaak eigen drivers,die niet op andere firmware zouden kunnen draaien.Maar een beetje nerd draait zijn/haar hand daar niet voor om.Wel lullig is natuurlijk dat garantieverhaaltje.En het feit dat ze zo heerlijk stil blijven.
Krijgen we de vervolg-story ook nog te lezen?
Dit slaat dus helemaal nergens op. In tegenstelling tot sommige andere (o.a.) laptopfabrikanten, maakt acer gebruik van de drivers van de fabrikant. Kijk op de site en je zult zien dat (bijna, ik heb ze natuurlijk niet allemaal gezien) elke driver gemaakt is door de fabrikant van het geleverde onderdeel. Dus hoe jij erbij komt dat ze eigen drivers maken? En nog leuker, hoe je erbij komt dat ze op een "andere firmware" niet draaien..?
Dus acer past ook nog even de firmware aan van al hun bij elkaar geraapte componenten (die firmware hebben ze zelf natuurlijk ontwikkeld wat wel een beetje geld kost) en daarna zorgen ze ervoor dat je de driver van acer moet gebruiken, anders werkt het niet? Grote onzin.
Hoe help ik geruchten de wereld in...