LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Heb eind vorig jaar ook zo'n abbonnement besteld, na een aantal weken zonder wat gehoort te hebben ga je toch maar is bellen waar je telefoon blijft.
Elke keer wordt er gezegd dat je dezelfde week nog teruggebeld wordt en/of dat de telefoon niet meer voorradig is.
Als je echter zegt dat je de bestelde telefoon nog steeds kunt bestellen op de website valt het stil.

Heb ook niet echt het gevoel dat ik als klant zijnde erg serieus wordt genomen.

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Aktie in de Avrobode en Autoweek 20 novemeber 2009.

Aangemeld 2 jaar abo met gratis toestel en 50% korting op je abo.
Zal jullie alle e-mails, telefoontjes, klachten brief Maastricht etc. besparen, maar we zijn nu ruim 8 weken verder en nog steeds geen mobieltje. Alle smoezen al gehoord, niet voorradig, niet meer leverbaar, nieuw distibutiecentrum, het wordt een ander, Magazijn is verhuisd, enz. enz. ( Ik vergeet vast nog wat. )

Ik word er echt helemaal gek van. Beloven terug te bellen, doen ze niet. Geen reactie op de klachten brief. E-mails geen reactie of standaard e-mail terug. Help/servicedesk, zeker niet onaardig, maar kunnen niets anders doen dan mij 100% gelijk te geven en begrijpen de frustratie. ( sommigen snappen het zelf ook niet, anderen vertellen smoesjes op om er maar van af te zijn ).

Wiie heeft er nog een tip voor mij, wat ik kan doen dat Vodafone mij eens klantvriendelijk en goed te woord staat ! ! Ik heb maar 1 vraag : Wanneer krijg ik mijn mobieltje.

Bert.

Ps. KPN heeft mij 20 januari afgesloten . . . . dat hebben ze wel goed geregeld bij Vodafone ! ! Ik heb nu alleen geen telefoon meer, omdat mijn vorige mobiel niet simlock vrij was ! ! BEDANKT VODAFONE ! !

czitterd
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 nov 2009 13:24

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door czitterd »

je kan er inderdaad niks aan doen,
ik heb zelf een brief geschreven aan vodafone (actie),
en daarin geschreven dat ze het 'abbonement' moeten annuleren.
verder nooit iets van gehoort.
volgens mij is de brief niet eens gelezen ofzo.

groet Nieck

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Bedankt voor je reactie czitterd.

Ik heb afgelopen woensdag het goede bericht gekregen dat mijn telefoontje bij het distributiecentrum lag. Kreeg telefoonnr. van dat bedrijf en ordernr. Bellen 12 minuten in de wacht. . . . . werken ze vanaf 1 januari niet meer voor Vodafone ! ! ! ! Je gelooft dat toch niet. Soms denk ik wel eens : hoe verzin je dit alles ! ! Ga vandaag weer bellen en morgen weer e-mailen. Dit ga ik om de dag doen. Tot dat ze er ziek van worden, want dat word ik ook.

czitterd
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 nov 2009 13:24

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door czitterd »

dat gaat je dan wel wat kosten,steeds bellen.
maar het gekke is dat ELKE week een advertentie in de televizier staat met deze actie.
niet normaal.
wel alles goed laten invullen maar niks krijgen

jolijoni
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2005 20:06

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door jolijoni »

Zelfde meegemaakt, uit tijdschrift gebeld en een Nokia music express besteld. Zou binnen twee weken worden geleverd. Al snel een mail ontvangen dat telefoon in distibutiecentrum zou liggen. Zou spoedig worden bezorgt via koerier.
Echter dat ging door. Gebeld naar dat nummer uit tijdschrift, meneer aan de telefoon zou het voor mij uitzoeken en terug bellen. Helaas nooit iets meer van gehoord. week later nog een keer gebeld krijg ik te horen dat hij toch nog wordt geleverd. Maar ook dat ging niet door. Weer gebeld krijg ik te horen dat de Nokia music express niet meer leverbaar is!!! Maar ik kan kiezen voor 2 andere toestellen. 1 met bijbetaling. Daar het toestel voor mijn zoon was en geen ander toestel wilde bestelling aan de telefoon geanulleerd. Werd aanvaard met ze deden er wel moeilijk over. Zou binnen 24 uur worden terug gebeld door een of wazig verkoop team. Ook hiervan nooit niet meer gehoord. Een week later krijg ik een telefoontje van een koerier de telefoon kon worden bezorgd!!!??????. Tegen koerier verteld dat het al weken geannuleerd is en dat hij het niet hoeft te bezorgen. Onlangs werd het echt bont gemaakt, krijg ik een factuur binnen ivm abbonement dat per 1-1-2010 is ingegaan. Ik heb niets ontvangen, getekend. Dus zonder contract willen ze per 25-1-2010 van mijn rekening afschrijven. Nu blijkt ook nog dat ze dat ook al in december 2009 hebben gedaan! Hoe kan het in godsnaam mogelijk zijn zonder toestemming geld van mijn rekening af te schrijven. Ik heb niets geen simkaart, geen toestel geen contract helemaal niets. Maar ze kunnen gewoon geld afschrijven. Heb direct gebeld en ook nu was het weer een wazig verhaal, de medewerker vroeg of ik even geduld had en zou het nakijken. En opeens komt ie terug aan de telefoon en geeft heel snel en in paar woorden aan dat het bedrag zal worden terug gestort. Ik kon niets meer zeggen maar het leek erop of dat ie zich snel uit de voeten wou maken.
Ik houd mijn rekening in de gaten En ik denk dat iedereeen dat zou moeten doen. Kosten op bankafschrift staat vermeld onder Vodafone libertel.
Ga dus niet in op al die aanbiedingen van Vodafone in deze tijdschriften!!!

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Ik begin er toch echt aan te twijfelen of ik er goed aan heb gedaan het opnieuw te proberen nu er weer een nieuwe lading telefoons op de site stond. (De vorige keer heb ik nog op tijd kunnen annuleren, aangezien de telefoon na weken ineens niet meer leverbaar bleek) Straks zit ik ook met een sim-kaart thuis zonder telefoon...

donleo
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2010 15:37

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door donleo »

We zijn ook een van die gelukkige Vodafone klanten :(

Op 27 november toestel met abbonement via een advertentie uit een ANWB blad besteld met nummerbehoud.
De SIM kaart half december ontvangen. Op het mobieltje wachten we nu al 2 maanden .
Al meer dan 15 keer overgebeld. Er wordt je van alles beloofd en toegezegd, maar er komt gewoon niets. We hebben ook alle "leugens "al aangehoord. De ene medewerker zegt dat het toestel op voorraad is, de volgende van niet en de derde zegt dat het toestel nog nooit aan iemand geleverd is. En als je voor hun te lastige vragen stelt gooien ze zo de haak erop.
Sinds 18 januari zijn we afgesloten bij de KPN. Vandaag nogmaals gebeld. We moesten over 2 weken maar weer eens terug bellen. Niemand die je fatsoenlijk kan helpen bij Vodafone. Het lijkt daar een grote chaos en ze zeggen dat het jouw probleem is dat je geen toestel hebt.
Wie weet er een oplossing ?

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

De enige oplossing lijkt annuleren, als het bij mij nog veel langer gaat duren annuleer ik het ook.
Dit slaat gewoon nergens op.

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Donleo, welkom bij de club . . . . Het is inderdaad schande, we kunnen elkaar een hand geven met aanmelden, afsluiten en maar wachten. Vanmiddag weer tig e-mails gestuurd. Kreeg zowaar een berichtje terug. Antwoord : i.v.m. het slechte weer duurt het nog enkele weken ! ! ! ! NU KRIJGT HET WEER DE SCHULD. Ik wacht nog op de smoes : het distributiecentrum is vanacht afgebrand ! ! Het duurt nu al 10 weken. Ik heb de Samsung Jet besteld tot 31 januari geld de aktie van een gratis geheugenkaartje en Route66. DAAR GRIJP IK DUS OOK MIS MEE. Deze aktie gaat van Samsung uit en die zeggen ( heb gebeld ) 31 januari is 31 januari, einde aktie.

gvdijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2010 10:20

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door gvdijk »

ook ik ben een van die gelukkigen van vodafone

ik heb op 3-12-09 een toestel +abonnement met nummer behoud bestelt uit de ncrv gids op 19-12-09 heb ik mijn simkaarje gekregen en op 6-1-10 een mail voor het aflevern van mijn toestel op 18-1-10 nog niets gehoord en ben maar eens gaan bellen na lang in de wacht te hebben gestaan een medewerker die zei dat mijn toestel een Samsung Star White niet meer te leveren is (deze staad nog steeds op de site ) na een vervelend gesprek heb ik boos mijn besteling geanuleerd dit kon ook volgens hem hij zou dit regelen en ik kon mijn simkaartje door midden knippen (heb ik niet gedaan )heb hier een bevestiging van gevraagd maar deze niet gekregen na een paar mails waarop ik geen antwoord krijgt toch maar weer op 26 jan gaan bellen of mijn besteling nu ook geanuleerd was na je raad het al weer lang in de :wacht /anderenummer/menu s/doorverbonden iemand die zei dat ze hier geen antwoord op mocht geven ik heb op 27 jan maar weer een poging gedaan en na weer lang wachten iemand die zei dat het op 18 jan allemaal geanuleerd was een andere provider vertelde mij dat mijn nummerbehoud niet geanuleerd was ik geen abonnementbij iemand anders kon afsluiten en ik dus eerst weer contact met vodafone op moest nemen (ze hadden intussen mijn nummerbehoud al wel overgenomen ) weer contact gezocht na je weet het wel lang wachten iemand die mijn nummerbehoud gelijk zou anuleren op 28 jan zou mijn abonnement in gaan ik heb s avonds mijn simkaartje in een toestel gedaan en mijn abonnement was NIET geanuleerd !!29 jan maar weer gaan bellen na +/_ 2 uur werd mij gezegt dat ze dit VANDAAG nog gaan blokkeren tot nu toe nog niets gebeurd ik word hier zo moe van of dat ik niets anders te doen heb ik wil ook NOOIT meer iets van vodafone al krijg ik het GRATIS ik was bij T Mobile daar ga ik maar weer naar terug deze hebben mij beter geholpen in deze zaak en heb je de klantenservice eerder aan de lijn dan van vodafone is hier niets aan te doen is er ook iemand waar het uiteindelijk wel is goed gekomen ???
iedereen heel veel succes met vodafone

Belin
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jan 2010 22:11

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Belin »

Ik heb ook een raar iets,ook via anwb actie samsungstar besteld 2 jaar lang voor de helft van de prijs per maand.Kijk ik net staat er in het contract dat de eerste 6 maanden voor de helft is!Wat kan ik hier aan doen?Iemand een idee?Had m wel snel binnen ,maar die van mn man is opeens nog niet leverbaar?Beetje raar.

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Belin : kijk daar ben ik nu ook bang voor. Als ik eindelijk, ja eindelijk mijn mobieltje krijg, dan klopt het contract niet. Ik heb namelijk ook 2 jaar 50% korting ! ! Waar zou ik dat wantrouwen toch van over gehouden hebben ? !

Belin
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jan 2010 22:11

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Belin »

Ja ik snap het helemaal!
Ik ga morgen kijken of ik ze kan bellen en anders maandag maar proberen,maar ik ga echt niet de vollepond betalen,heb express wat duurder genomen omdat ik maar de helft hoefde te betalen,ik had prepaid en heb al spijt!

LvI
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2010 23:07

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door LvI »

Ik kan helaas aansluiten bij vorige berichten. Midden december een abonnement met nummerbehoud, een Nokia 2700, met 50 % korting via bon in Kampioen ANWB aangevraagd. 11 januari zou de simkaart geactiveerd worden, maar ik had nog geen telefoon. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat de opdracht voor verzending van de telefoon op 5 januari was geplaatst en spoedig bezorgd zou worden. Nee dus. Wel een geactiveerde simkaart die niet in mijn oude telefoon kan omdat deze niet simlock vrij is!! Wel een abonnement maar er geen gebruik van kunnen maken. Weer gebeld. Wordt me verteld dat de Nokia 2700 niet meer leverbaar is.!!! Er wordt me een Nokia 6700 aangeboden. Ik heb aangegeven dit niet te willen en de aanvraag ongedaan te willen maken. Dat ging niet zonder slag of stoot dus heb ik toch maar voor de 6700 gekozen. Ondertussen de goedkoopste simlock vrije telefoon gekocht om bereikbaar te zijn. Na twee weken niets gehoord te hebben, vanochtend weer gebeld.
Blijkt de beste jongen niet te kunnen aangeven hoelang het zal gaan duren dat dat de Nokia 6700 kan worden geleverd!!. Wordt me weer ander Nokia type (een 6303) of een LG aangeboden met gelijkertijd de mededeling dat hij niet kon zeggen hoelang het zou duren dat dit toestel wordt bezorgd.
Het is toch allemaal niet te geloven. KAN DIT ZOMAAR!!! Reklame maken, abonnementskortingen aanbieden, abonnementen afsluiten en vervolgens GEEN tefoon leveren? Wil een ANWB ander bekende organisatie hiermee in zee blijven gaan. Ik heb de 1e rekening nog niet gehad, maar ik vrees met grote vrezen.

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

LvI : Ja, dat kan zo maar bij. We hebben gewoon pech dat het al maanden slecht weer is hier in Nederland, want dan loopt alles in het honderd bij Vodafone . . . .
( dat is 1 van de vele redenen die ze opgeven waarom het zo lang duurt : het slechte weer ! ! )

Maar het kan ook zo maar zijn dat het komt door :
Niet voorradig,
komt niet meer,
Voorraad is op,
nooit gehad dat toestel,
andere distributeur,
andere koerier,
software problemen,
verhuizing,
het duurt altijd lang,
geweldige aktie we kunnen het niet aan, zo druk,
volgende week,
nee, deze week,
heeft u het mobieltje nog niet !
nog even geduld,
voor 1 februari heeft iedereen zijn toestel,
voor 15 februari hebben we de achterstand weggewerkt. ( gisteren gehoord )

KB3009
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2010 11:25

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door KB3009 »

Ook ik heb een mobiel besteld via de libelle vodafone actie. 28 december bestelde ik de Nokia 5800 Xpress Music. Op de site stond toen dat de levertijd 10 dagen was, maar dat het wel in het nieuwe jaar zou kunnen worden geleverd vanwege de kerstdrukte.
Toen ik 4 januari zonder mobiel zat (vorige abo was gestopt) was ik toch wel toe aan een nieuwe mobiel. Die kwam niet.
Vodafone maar gebeld, eerste keer ging best snel, had binnen 10 minuten wel iemand aan de telefoon. Die zei dat het door onverwachte drukte nog wel een week kon duren.
Na een week nog niks, dus maar weer eens gebeld. Deze keer duurde het een stuk langer voordat er eindelijk iemand aan de lijn was. Die meneer vertelde dat de Nokia 5800 niet meer leverbaar was geweest, maar dat er vandaag net een nieuwe lading was binnen gekomen en dat ze dezelfde dag mijn order nog zouden afhandelen. Ik zou mijn mobiel de volgende week of zelfs eind diezelfde week nog krijgen.
Toen ik mijn mobiel nog steeds niet kreeg maar weer eens gebeld. Dat was een heel gedoe. Telkens super lang aan de telefoon gezeten, en dan leek het dat er werd opgepakt en dan werd er meteen weer opgegooid. Ook andere nummers van vodafone geprobeerd, die konden mij niet helpen zeiden ze. Ik kreeg zelfs van een vodafonemedewerker een ander nummer die ik moest proberen, bleek dat nummer helemaal niet meer van vodafone te zijn. Uiteindelijk wel iemand er aan gekregen, die vertelde dat de Nokia 5800 niet meer leverbaar was (hoezo vaag, volgens die andere vodafone medewerker waren er toch net weer nieuwen?)
Maargoed, ze zouden proberen nog weer een nieuwe lading te krijgen, en als dat niet lukte kon ik een andere telefoon uitzoeken.
Nu een paar dagen geleden weer gebeld, toen zei een aardig meisje dat ze nu echt weer leverbaar waren en dat ik nog op de lijst stond om gebeld te worden. Hoop echt dat dit nu echt waar is.
Ik ga maandag maar weer bellen, want als je er niet achteraan blijft gaan krijg je ook niks. Ik hoop maar dat het lukt, alles wat ik hier lees is niet positief..
Succes allemaal nog met wachten, ik hoop dat we het krijgen!

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Zou afgelopen week wederom teruggebeld worden voor de levering van me abonnement, is echter weer niet gebeld.

Ga daarom maandag trachten de bestelling te annuleren. Als je zo met je klanten omgaat hoeft het van mij niet eens meer, het is één grote opeenstapeling van leugens.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door mich24 »

Vodafone heeft wel degelijk door dat dit zo niet meer kan. Daarom zijn ze ook per 1 januari overgestapt naar een nieuwe distribiteur/magazijn. Hierdoor zijn lopende zaken nog vertraagd maar in de toekomst moet het beter worden.

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Nieuw distribiteur/magazijn ja, dat weet ik, komt ook in mijn rijte voor. Maar wat hebben wij daar nu aan ! ? WEES EERLIJK TEGEN JE KLANTEN ! ! Hou de mensen niet aan het lijntje door steeds maar weer andere verhalen op te hangen en dingen beloven die ze niet kunnen waar maken. Echt ze hebben tegen mij gezegt dat het toestel rond 20 december bezorgt zou worden. Gisteren zeggen ze nog 2 weken.

Sorry lezers ik zal in herhaling vallen, maar wacht al 10 weken . . . .

Ze hebben mij midden januari het nummer gegeven van het distibutiecentrum met ordernr. Ik bellen 18 minuten in de wacht . . . . was het nummer van hun oude distibutiecentrum ! !

Wat zouden ze denken bij Vodafone bij het zien van mijn bestelling en alle logs : wat een simpele ziel, die kunnen we van alles op de mouw spelden en gewoon 10 weken aan het lijntje houden . . . .

Gesloten