LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
michiel99
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 jan 2010 22:18

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door michiel99 »

Ter lering en vermaak - sorry, ik kan het even niet laten om dit met jullie te delen.

Vodafone wint Contactcenter award 2007
Tuesday, May 22nd 2007 - 20:00 CEST
Vodafone Nederland heeft de Nationale Contactcenter Award 2007 gewonnen in de categorie
Customer Experience. Vodafone wint de prijs vanwege de manier waarop de medewerkers van het
Vodafone contactcenter worden opgeleid via de zogenaamde Pitstop. Deze manier van werken is uniek
in de Nederlandse contactcenter branche en wordt ook door klanten zeer gewaardeerd. In de Pitstop
leren en werken adviseurs tegelijkertijd en voeren ze waar mogelijk direct verbeteringen door in de
reguliere operatie.

ZIe het volledige artikel op http://www.123people.nl/ext/frm?ti=pers ... wrt_id=480

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Naar welk emailadres kan ik mailen?

donleo
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2010 15:37

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door donleo »

Superman van het radioprogramma Kassa is geweest.
Hij gaat aan de gang met mijn probleem.
Ik heb hem aangegeven dat er ook diverse andere personen zijn met vergelijkbare problemen.
De verwachting is dat volgende week vrijdag het onderwerp aan de orde komt in het radioprogramma
link: http://kassa.vara.nl/radio/

Als er meer nieuws is dan laat ik het weten

michiel99
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 jan 2010 22:18

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door michiel99 »

Het mailadres van TROS Radar is:
[email protected]

Zie ook : http://www.trosradar.nl/contact/

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

nog wat, een grote provider heeft onlangs 2x een grote storing gehad, (1 duurde zelfs enkele dagen)
compensatie werd daarna aangeboden om een weekend lang gratis te sms-en,
raad eens welke provider dit was??? :mrgreen:
als je zulke goedkope abonnementen verkoopt, dan kon het wel eens zo storm lopen, dat de kwaliteit van het netwerk-helpdesk etc. ernstig aangetast wordt :!:

Cheese

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/b ... dafone.xml

en toen reden er ook geen trams :!:
dus de eerder genoemde argumenten van het slechte weer :?:
Laatst gewijzigd door cheesecurve op 02 feb 2010 16:08, 2 keer totaal gewijzigd.

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

donleo schreef:Marco bedankt voor het nummer van de pakketdienst. Ik heb nog even gegoogeld . Je kunt ipv het (dure ) 0900 nummer ook bellen naar het nummer 073 624 90 90 :D

Wat betreft de Nokia 5800, deze staat nogwel op de eigen site van Vodafone maar is op alle sites met aanbiedingen van bladen zoals Libelle verdwenen. :?:

Ik ben gebeld door het onderdeel Superman van Kassa. Wel het programma op de Radio,maar toch. Ze zijn bezig met een onderwerp over de niet levering door Vodafone. Ga er mijn medewerking aan verlenen 8)
Hopelijk helpt dit.

Het 0900 nummer is ook "gratis" op je standaard telefoonkosten na dan.

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Heb net wederom met vodafone gebeld, telefoon wordt nu eind volgende week bij hun afgeleverd.( is een smoes die al weken gebruikt wordt)
Heb daarop besloten de bestelling te annuleren, nu is het wachten op een bevestiging daarvan per email.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

marco022 schreef:Heb net wederom met vodafone gebeld, telefoon wordt nu eind volgende week bij hun afgeleverd.( is een smoes die al weken gebruikt wordt)
Heb daarop besloten de bestelling te annuleren, nu is het wachten op een bevestiging daarvan per email.
Toen ik de vorige keer anuleerde heb ik daar nooit een bevestging van gehad. Heb je erom gevraagd?

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Lianne89 schreef:
marco022 schreef:Heb net wederom met vodafone gebeld, telefoon wordt nu eind volgende week bij hun afgeleverd.( is een smoes die al weken gebruikt wordt)
Heb daarop besloten de bestelling te annuleren, nu is het wachten op een bevestiging daarvan per email.
Toen ik de vorige keer anuleerde heb ik daar nooit een bevestging van gehad. Heb je erom gevraagd?

Ja heb erom gevraagd, telefonist klonk wat verbaasd toen ik erom vroeg

Heb een half uur later weer teruggebeld om naar de status van me bestelling te vragen. Toen kreeg ik te horen dat ik op de lijst stond om teruggebeld te worden voor de keuze van een andere telefoon, dus weer anders als dat ze eind volgende week binnen komen.Er werdt niet gezegd dat de bestelling geannuleerd was.
Daarom voor de 2e maal de bestelling geannuleerd en wederom gevraagd om een bevestiging ervan, was allemaal geen probleem. we wachten het af.

Ook werdt er door de telefoniste verteld dat er nog mensen aan het wachten zijn die in november de nokia 6700 hebben besteld, ze kon er zelf wel om lachen :roll:

Ook werdt er na het annuleren vermeld dat er nergens anders zo'n goedkoop abbonnement te verkrijgen was, waarop ik geantwoord heb dat ik liever wat meer betaal en wel een telefoon en fatsoenlijke service krijg.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Heb gister dus van toestel gewisseld, omdat de nokia 5800 er weer zou zijn. En nadrukkelijk om een bevestiging gevraagd. Maar nog niks gehad hoor.
Vandaag kreeg ik ineens het volgende smsje:

From: Vodafone SMS, VF-NL
Subj: Vodafone Customer Services
Msg: Geachte klant, graag contact opnemen met 0800-0200043 ivm uw id-gegevens. Mvg, Vodafone

Waar dat nou weer op slaat. Dat nummer was onbereikbaar. Alleen na 6 uur deed hij het ineens weer, maar dan met het antwoordapparaat dat ze na 6 uur gesloten zijn. Heb ook een half uur aan de telefoon gewacht bij het andere nummer [klantenservice] maar daar werd de verbinding verbroken na 6 uur. Dus voor niks zitten wachten.

Maar waar dat smsje nou weer over gaat en waar dat vandaan komt snap ik niet. Heeft iemand misschien zoiets gehad een keer?
Ik gok dat er iets fout is gegaan met het overzetten ofzo.


PS: Misschien moet ik er ook nog maar even achteraan gaan of mijn vorige bestelling toen wel écht geannuleerd is. Voor hetzelfde geld staat hij er nog gewoon. Want je hoort er toch niks van, of hij er nou wel of niet staat.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Wel grappig... Nu ik mijn telefoon heb overgezet kwamen ze er ineens achter dat mijn paspoortnummer niet goed was. Had sofi nummer opgegeven in plaats van documentnummer. Sinds mijn bestelling staat hebben ze het hier verder nog nooit over gehad..
Volgens de meneer aan de telefoon, die overigens op de hoogte is dat dit wordt doorgespeeld naar Radar, hij leest zelf mee ;-), was de Nokia 5800 nog steeds op voorraad. Hij dacht echt dat ik hem binnen 5 of 10 werkdagen zou krijgen. (Ha-ha)
En het lag allemaal aan het distributiecentrum. Nee hoor, vodafone heeft zelf niks fout gedaan.
Moet wel zeggen dat ik voor het eerst een aardige kerel aan de telefoon had, die ook moeite deed. Maarja, ook zijn verhaaltjes kan ik natuurlijk niet geloven ;-)

Pr1ncess
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 feb 2010 13:36

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Pr1ncess »

Ik had mijn verhaal ergens anders neer gezet en werd verwezen naar dit topic dus nogmaals mijn verhaal:

Op dinsdag 22 december 2009 is mijn abonnement bij Vodafone verlengd, en ik heb om een Nokia N97 gevraagd, die zou 04 januari 2010 worden geleverd in verband met de feestdagen.
Ik wachten en wachten op 06 januari heb ik weer contact gehad met de online winkel en die vertelden me dat het toestel weer naar Vodafone was gegaan omdat ze het naar het postbusnummer hadden gestuurd en TNT levert niet aan een postbusnummer.
De telefoon zou meteen weer worden verzonden en hij had handmatig het goede adres nu neer gezet in hun computer.
Dinsdag 12 januari heb ik maar weer eens Vodafone gebeld en die vertelden me dat ik aan het einde van de week het toestel in huis moest hebben.
Vrijdag 15 januari belde ik weer met Vodafone en die zeiden me dat het toestel net die ochtend de deur uit was gegaan en nu naar het goede adres.
Helemaal blij keek ik mijn mail na en zag tot mijn verbazing dat het toestel weer naar het postbusnummer was gegaan en een barcode van TNT erbij, ik op de link geklikt en de barcode was bij TNT niet bekend !! En een vriend van mij die bij TNT werkt heeft op ons adres gereden 16 januari en 18 januari en die heeft geen pakket voor mij gehad en TNT mailde me dat op mijn adres nooit een nokia in het sorteersysteem heeft gezeten. De medewerker van Vodafone blijft volhouden dat het toestel naar het juiste adres toe is gestuurd.
Weer Vodafone gebeld de maandag 18 januari en de mevrouw zei tegen me dat ik het toestel die dag binnen moest hebben en als ik het niet had zou ze er spoed achter gaan zetten, ze zou me rond 17 uur bellen om te vragen of ik hem al had.
Ik kreeg natuurlijk geen telefoontje van de medewerkster en heb dinsdag 19 januari zelf maar weer gebeld, de vrouw (andere) zei me dat ze geen nokia n97 hadden en ze kwamen 28 januari weer binnen dan zou er 1 naar mij toe komen.
Ik was niet blij met het antwoord en belde terug, nu kreeg ik een jongen die zei dat er genoeg Nokia's waren en dat ik de barcode moest geven van TNT.
De verbinding werd verbroken en ik belde weer terug, de telefoon was nu in het vermissingstraject terecht gekomen en dat ging zeker nog 5 dagen duren.
Woensdag 20 januari weer met Vodafone gebeld en het ging zeker nog 3 weken duren, donderdag weer gebeld want ik wil antwoorden en dat ging zeker nog 2 weken duren, want het toestel was nog niet gevonden, er werd weer een vermissingstraject opgestart en ik moest zaterdag maar even terug bellen.
Zaterdag werd me verteld dat ik maandag maar even terug moest bellen, maandag werd me verteld dat ik dinsdag maar even terug moest bellen en toen was ik het helemaal zat en heb om een jongen gevraagd die de eerste vermissingstraject op had gezet en hij zou me terug bellen, ik geloofde het natuurlijk niet meer maar werd wel netjes terug gebeld door deze medewerker, hij zou nu mijn persoonlijk adviseur zijn en me elke dag op de hoogte houden over het toestel.
Dinsdag 26 januari niks van hem gehoord en woensdag 27 januari maar es met hem gemaild eerst gevraagd hoe het ermee stond en toen ik na 7 uur nog geen antwoord had ben ik gaan dreigen met andere stappen en hem een paar links erbij gedaan en toen antwoordde hij ineens wel en binnen een kwartier, hij kon zich mijn frustratie begrijpen, maar niks doen bla bla en dezelfde beloftes als de vorige keer kreeg ik te horen.
Donderdag 28 januari heb ik hem weer een e-mail gestuurd dat er nieuwe Nokia's waren binnen gekomen en of er ook 1 voor mij bij zat maar geen antwoord natuurlijk, wel een lees bevestiging gekregen.
Vrijdag 29 januari weer met Vodafone gebeld en de situatie nog eens uitgelegd en ze had een her levering aangevraagd, vandaag woensdag 3 februari ondertussen al een maand na de eerste levering maar weer eens gebeld en ik kreeg nu te horen dat er op 15 februari meer duidelijkheid was over mijn telefoon en dat er dan een her levering word aangevraagd ik zei die is vrijdag al aangevraagd zegt de medewerker mevrouw dit gesprek gaat nergens heen ik kan u niet helpen hiermee nog een fijne dag en de verbinding werd verbroken...

Nu vraag ik me af mag dit zomaar ?
Wat kan ik hier tegen doen ?
Ik baal als een stekker en betaal het abonnement al wel en wil dus nu ook zo snel mogelijk mijn toestel hebben !

En ik vraag me af of er meer mensen zijn met deze problemen/aanvaringen met Vodafone online winkel/klantenservice.

munckie23
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jan 2010 17:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door munckie23 »

http://www.gsmwarenhuis.nl/informatie/w ... p-afstand/

misschien hebben we hier wat aan,,,

mensen die het gelukt is te annuleren laat wat horen...
ik wil ook niets liever dan annuleren van die zooi

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

door in dit forum te lezen heb ik maar besloten om mijn huidige T-mobile contract te vernieuwen,
daar kun je een bestelstatus online volgen,
gisteren besteld, vandaag al bij punt 4,
morgen verwacht ik mijn toestel te ontvangen (punt 5) :!:

BestelstatusBekijk de status van je bestellingT-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren.
Order nummer: xxx
1Order Ontvangen
2Order Verwerkt
3Order verzonden naar magazijn
4Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.
5Afgeleverd


en aansluitend een tevredenhreidsonderzoek


Geef een cijfer, 1 = helemaal niet, 5 = helemaal.


1 2 3 4 5
Helemaal niet Helemaal


Je hebt geen keuze gemaakt.


Dank je voor je reactie!

Je helpt T-Mobile de dienstverlening naar haar klanten te verbeteren. Heb je nog een vraag, kijk dan bij de veelgestelde vragen.

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Dat zegt niets, zit al vanaf 14 december bij punt 4. Maar dan . . . .
Ik hoop voor jou dat punt 5 morgen voor jou betekent punt uit.
Alles afgehandeld. Ben best een beetje jaloers.

michiel99
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 jan 2010 22:18

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door michiel99 »

Hoe Vodafone aan te pakken? Belangrijk dat IEDEREEN onderstaande stappen zet. Immers, als collectief berieken we meer dan individueel. OOk TROS Radar is natuurlijk gebaat bij een onderwerp met veel slachtoffers - daar is de tv voor.

Mogelijke stappen - die ook zeker in jouw voordeel werken bij het formeel opbouwen van een dossier:
1. TROS Radar mailen [email protected] - verwijs naar dit forum
2. Dit forum bijhouden en je ervaringen hier delen
3. Een formele brief sturen naar Vodafone met CC TROS Radar (kan per mail).
De website van TROS Radar heeft een afdeling "Radar Helpt". Hier tref je voorbeeldbrieven aan waarmee je een dossier kunt opbouwen. Kijk b.v. eens op http://www.trosradar.nl/index.php?id=84 ... howUid]=38
4. Indien Vodafone niet over de brug komt met contractontbinding en/of leveringsplicht (b.v. telefoon) dan zijn formele vervolgstappen nodig. Denk aan contact opnemen met je rechtsbijstand verzekering, consumentenbond of andere belangenvereniging (vakbond?) die juridisch advies kan geven.

Met telefoontjes en losse flodder mailtjes komen we denk ik niet ver bij Vodafone.

Ik ga morgen kijken of ik via de Vodafone winkel hetzelfde aanbod tegen hogere prijzen kan afnemen in ruil voor een schriftelijke verklaring van de Vodafone winkel dat ik nie gehouden ben aan het contract met vodafone.direct. Op die manier levert Vodafone hetzelfde ( 2 jarig abonnement en Nokia 6700), maar voor een hogere prijs. Als dat niet werkt dan blijft denk ik echt de rechtsbijstandverzekering over in mijn geval.

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Ik vraag me ook af in hoeverre je bestelling op internet bindend/rechtsgeldig is?
wil bij een andere provider een abonnement nemen, niet dat ik er straks met 2 opgescheept zit.

Heb na 2x annuleren nog geen bevestiging hiervan gezien.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Als je belt kan je toch gewoon annuleren?

michiel99
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 jan 2010 22:18

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door michiel99 »

Ik heb een ander mailadres van Vodafone gevonden naast [email protected] namelijk [email protected]

Misschien een tip om mails naar Vodafone te ricthen aan beide mailadressen.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

Brutusw schreef:Dat zegt niets, zit al vanaf 14 december bij punt 4. Maar dan . . . .
Ik hoop voor jou dat punt 5 morgen voor jou betekent punt uit.
Alles afgehandeld. Ben best een beetje jaloers.

ondertussen een mail en sms gehad en een afspraak gemaakt met de koerier dat bezorging op 11 februari zal zijn,
ik moet zeggen ik heb er wel vertrouwen in bij T-mobile,
ondertussen heeft mijn vrouw die een bestelling bij vodafone heeft lopen ook weer gebeld en een soortgelijke reactie gekregen zoals er op dit forum al zo veel vermeld staan, het zou op voorraad zijn en binnenkort aankomen...
maar hier heb ik intussen een gezond portie wantrouwen opgebouwd mede door dit forum te lezen

gr. cheese
Laatst gewijzigd door cheesecurve op 04 feb 2010 00:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten