LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ann222
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:31

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door ann222 »

Hee, ik woensdag m'n geld terug gekregen! Erg blij mee! dus vond het ook wel zo netjes om dat hier even te melden. Ik hoop dat alle gedupeerden hun geld terug zullen krijgen en niet pas als ze tientallen mailtjes hebben gestuurd.

chick1986
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jan 2010 11:50

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door chick1986 »

Dat is goed nieuws! Heeft hij het teruggestort omdat je aangifte hebt gedaan?
Ik heb direct een email gestuurd dat ik ook nog steeds wacht...

Pretje
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2010 22:34

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Pretje »

Hallo allemaal,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb in december een paar laarzen besteld als cadeau voor de verjaardag van mijn zusje, die afgelopen week heeft plaats gevonden. Ik heb meerdere malen met de webeigenaar gemaild. Zelfs toen ik de forum had gelezen heb ik de webeigenaar het voordeel van de twijfel gegeven.Ik mailde dat ik geen problemen wilde alleen de laarzen of het geld terug wilde ontvangen. Hij mailde terug dat hij beloofde dat de orders zouden worden geleverd. Echter toen ik in de week van mijn zusjes verjaardag om een exacte datum vroeg ontving ik geen reactie meer. Ik heb meerder malen gemaild maar nog steeds geen reactie terug ontvangen. Zou iemand die al aangifte heeft gedaan mij kunnen vertellen hoe je dit moet aanpakken ?

Alvast bedankt.

tinkerbel24
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2010 10:03

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door tinkerbel24 »

hallo,

eindelijk na 4 mnd.mailen en wachten heb ik mijn geld terug gestort gekregen.
de politie zei dat ik er langs moest gaan om mijn geld op te eisen,dat heb ik ook in de mail gezet naar haar,en dat ik al een afspraak heb staan om aangifte te doen.
gelukkig heeft ze het geld terug gestort,dat scheelt een hoop ellende voor haar en mij.hoop voor de andere gedupeerde dat ze hun geld ook snel terug krijgen.

groetjess

doe normaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 dec 2009 13:18

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door doe normaal »

Webwinkel gesloten :shock:
De webwinkel thebagshop is op dit moment gesloten.

doe normaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 dec 2009 13:18

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door doe normaal »

tinkerbel24 schreef:hallo,

eindelijk na 4 mnd.mailen en wachten heb ik mijn geld terug gestort gekregen.
de politie zei dat ik er langs moest gaan om mijn geld op te eisen,dat heb ik ook in de mail gezet naar haar,en dat ik al een afspraak heb staan om aangifte te doen.
gelukkig heeft ze het geld terug gestort,dat scheelt een hoop ellende voor haar en mij.hoop voor de andere gedupeerde dat ze hun geld ook snel terug krijgen.

groetjess
De politie zij dat je er zelf maar langs moet gaan??? :shock: :lol:

tinkerbel24
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2010 10:03

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door tinkerbel24 »

ja de politie zei dat ik langs kon gaan om mijn geld terug te vragen,maar aangezien ik niet weet hoe dat zou verlopen(mocht alleen vragen,niks doen :? ) heb ik nog n laatste mail gestuurd naar haar,kreeg snel een mail terug met dat de politie niks doet en dat hun boeven en criminelen moeten pakken,pff dus weer met geen oplossing,maar ze het wel gelijk jammer genoeg,ik heb bij de politie aangegeven dat ik alles weet van die mevr.maar zo makkelijk gaat dat niet zei de politie,raar maar waar.,dus daarom ben ik niet langsgegaan want anders was ik het haasje,volgens mij snapt ze zelf niet hoe ernstig de zaak is,zo aan de mails van haar te lezen.ze zegt veel,zonder inhoud, geen oplossing.erg jammer dat mijn vertrouwen is geschaad.

iedereen succes die e mee bezig is

groetjess

uggs liefhebber
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2010 15:00

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door uggs liefhebber »

ann222 schreef:Hee, ik woensdag m'n geld terug gekregen! Erg blij mee! dus vond het ook wel zo netjes om dat hier even te melden. Ik hoop dat alle gedupeerden hun geld terug zullen krijgen en niet pas als ze tientallen mailtjes hebben gestuurd.
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Mij beloven ze steeds uggs toe te sturen en ik ontvang niks. Ze willen mijn geld niet terug geven. Ik word er gek van ik had 2 paar uggs besteld.

Pamelaax
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2010 12:26

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Pamelaax »

Ze hebben nu de site Chicalica.
Verkopen weer tassen.
E-mailadres is nu [email protected]
Ik heb 17 april een tas betaald (153 euro).
Daarna niets meer vernomen, mails worden niet beantwoord, telefoonnummer klopt niet.

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

hoi,
dat is zijn vriendin, hij zit al een straf uit
5 maanden voorwaardelijk en een boete van een paar honderd euro

Waarheidzoeker
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 09:43

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Waarheidzoeker »

Dit is totaal gelogen!
Hij zit niet vast, stop met liegen en vertel de waarheid!
Er zijn al genoeg gedupeerden en jullie hopen dat mensen nu niets meer ondernemen door te vertellen dat hij vast zit.

Wees nou eens eerlijk tegen die mensen en vertel gewoon hoe het zit!

Voor iedereen die nog op zijn geld zit te wachten, doe aangifte tegen deze praktijken, laat zien dat je het niet pikt, dit soort zaken moeten gestopt worden!

De praktijken hebben velen gedupeerd en in plaats van ervan te leren wordt er een nieuwe webwinkel gestart om opnieuw mensen te besodemieteren. Zie hier ook op een andere site met nog meer info over deze praktijken:

http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 1273050334

Maisy
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2010 17:05

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Maisy »

Ook ik ben door deze mensen opgelicht, november meerder paren uggs besteld maar 1 paar nooit ontvangen. Heel veel mail gestuurd maar altijd een smoes dat ze er aan kwamen of een fout van een ander. De kinder uggs die ik wel heb ontvangen zagen er gewoon niet zo nep als wat. Nu lees ik hier dat er meerder opgelicht zijn en ook aantal die geld hebben terug ontvangen. Hebben jullie nog tips voor mij om toch nog actie te ondernemen. Lees ook dat ze weer andere webshop hebben hopelijk is deze snel uit de lucht!

Alvast bedankt.

Groet!!

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

Goedemorgen,
beide webshops zijn reeds gesloten, de provider heeft deze zelf gesloten vanwege de vele klachten,
de beheerder is zelf gestopt met de verkoop sinds januari, het is een mislukt avondtuur geweest omdat op een gegeven moment de artikelen niet meer geleverd werden vanut het buitenland, aangezien mede door dit fiasco hij ook daardoor in de finaciele problemen gekomen is zullen ongetwijfeld enkele niet hun geld terug gekregen hebben, natuurlijk spreekt men dan gelijk van oplichting immers de klant heeft betaald maar niets gekregen, de beheerder is zodading in de problemen gekomen dat hij een beroep heeft gedaan op de schuldhulpverlening. Het feit dat mensen de dupe zijn geworden van dit mislukte avontuur vind hij erg vervelend en hij hoopt nog steeds dat sommige van hun hert geld terug krijgen. Waarom schrijft hij dit zelf niet omdat hij nu lichamelijk zodanige klachten heeft dat hij daar niet toe in staat is, zijn partner

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

maisy als je een email adres hebt reageer dan even dank

Pamelaax
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2010 12:26

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Pamelaax »

Na héél veel smoesjes mijn geld teruggekregen.
Hij heeft geld van zijn ex geleend om mij terug te betalen.
Hoezo wilde hij niet oplichten?
Als je geld ontvangt voor een artikel en je maakt dat geld op, dan ben je toch al fout bezig als je niks opstuurt?

Waarheidzoeker
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 09:43

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Waarheidzoeker »

mensen,

Trap niet in de leugens van deze meneer, of de ongeloofwaardige verhalen van Bedrock02, deze meneer besodemieterd alles en iedereen en probeert het ene gat te vullen door een ander gat te graven.

Doe aangifte tegen hem en probeer zo het geld terug te krijgen dit is de enige manier deze persoon te stoppen!

Hij had ook al een tweede internetwinkel opgericht genaamd Chicalica , deze is gelukkig niet meer in de lucht!

Maisy
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2010 17:05

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Maisy »

Na contact gehad te hebben in Juni helemaal niks meer vernomen??? Erg jammer wat wel beloofd werd.

Hebben andere mensen hun geld nog terug ontvangen??

Gesloten