Antileugens zegt o.a. dit tegen Trijntje:
Je hebt wel wat met domheid en al die andere aantijgingen he? Ik zou zeggen; koop een spiegel. Keer op keer heb ik je op leugens en onwaarheden betrapt en op het verdraaien van woorden en het in de mond leggen van woorden. In het enkele geval dat ik het mis had heb ik dat ook toegegeven. Ik kan dan ook niet anders concluderen dat je het met deze zin
Citaat:
Het is niet alleen de leugen die hier regeert, dankzij bepaalde mensen, maar ook de domheid.
over jezelf en je medestanders hebt.
@antileugens
Het is een misverstand om te veronderstellen dat als jij aangeeft dat je medereageerder(s) -keer op keer nog wel- op leugens/onwaarheden of verdraaiingen betrapte/betrapt, en van zichzelf meent het slechts enkele malen mis te hebben, dat ook maar iets te maken heeft met vaststaande feiten/waarheidsbevinding.
Het heeft alles te maken met het -vastgeroest zo lijkt het- verkeerde beeld dat jij van jezelf hebt en de wijze waarop jij meent medereageerders- met name trijntjewinkel- te mogen bejegenen op basis van dat zelfingenomen beeld.
In meerdere threads is jouw gedrag een keer-op keer-op keer terugkomend thema alsof alles wat aangedragen wordt tegen dovemansoren gericht is.
En nee dus, dat ga ik niet allemaal quoten/precies op een rijtje zetten, hoewel ik dat makkelijk zou kunnen. Dat vertel ik je maar alvast voordat jij jouw gebruikelijke strategie weer uit de kast haalt; die ken ik al vanbuiten, dus laat maar.
Ook bij dit onderwerp over Kurkuma wordt die weer pijnlijk duidelijk getoond.
Je hebt jezelf nu al zo vaak gediskwalificeerd dat het is verworden tot een enorme gênante vertoning. Ik wens geen deel meer uit te maken van jouw polarisatiebeleid, dus verregaande/grensoverschrijdende ongenuanceerdheid.
Over Kurkuma is hier zowiezo al meer dan voldoende gezegd en aangetoond dat het geen enkele zin heeft om er een liedje zonder einde van te maken ter eer en meerdere glorie van ene Antileugens die steeds opnieuw een podium zoekt.
Wat mij betreft mag deze 'discussie' dus gesloten worden.