LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] calcenters

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Rickyman

Re: calcenters

Ongelezen bericht door Rickyman »

@ Estevens
Denkt u echt dat dit 5 jaar oude onderwerp nog actueel is??

Rickyman

shushu

Re: calcenters

Ongelezen bericht door shushu »

Halle medeforummers,

Tja callcenters, de meeste vinden ze irritant en ik vind ze zelf ook irritant maar het is een van de verschillende manieren om onder andere produkten aan de man te brengen. Vaak werken er idd part-timers, studenten etc. die extra cash willen verdienen. En die daardoor niet al te goed zijn opgeleid.

Ik vind het overbodig dit soort dingen af te schaffen, aangezien er op computergebied steeds meer consumenten zijn die het denken te weten, en toch maar een callcenter/servicedesk bellen en vervolgens gaan vertellen hoe ze het moeten doen. Ik werk voor een servicedesk met erg veel clienten en alle weten ze het zo goed te vertellen. Varierend van "Jij moet nu ff op 1 knop drukken daar, en dan kan ik weer in mijn laptop" Of "Het moet binnen een half uur opgelost worden, want ik weet wel dat ik zelf al mijn e-mails heb gewist maar ik moet zo echt in een meeting" Kortom, sommige consumenten verwachten de allerbeste VIP behandeling, zonder te weten dat ook callcenter/helpdesk personeel zich aan (vaak) veel processen moet houden die gesteld wordt. Het lijkt zo simpel, even met een headset op klanten te woord staan maar je wil niet weten wat je dagelijks soms voor je kiezen krijgt. Ik vind callcenters een goed iets, een plek waar je support krijgt, ookal heb je soms het gevoel van niet. Hieraan valt altijd wat te verbeteren en je kan niet alle mensen altijd tevreden stellen, jammer dat veel mensen dat niet door hebben

Gesloten