LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
spaniel
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2010 15:02

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door spaniel »

Op 30 januari via Vodafonde contract verlengd, een dag later las ik de aanbieding in de avrobode. Zelfde toestel Samsung Star White en 17.50 p.m. Maar dan voor de helft. Ik heb 31 januari een e mail naar Vodafone gestuurd en opdracht van 30 jan. geannuleerd, vervolgens via Avrobode gebruik gemaakt van deze aktie. Ik had al de problemen wel gelezen op dit forum, maar dacht dan maar wachten, ik zie wel. Het is toch wel erg voordelig voor half geld abonnementskosten.
Op donderdag 4 februari heeft het koeriersbedrijf geprobeerd mobiel af te leveren, maar ik was niet thuis. Een dag later had ik mijn mobiel, dus 31-01 besteld en eigenlijk 4 februari was het toestel al aan de deur. SUPER snel. Ik ben er blij mee en o ja, mijn contract klopt ook. Dus er is nog hoop voor jullie :D

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Nounou, zo kan het dus ook nog..

KB3009
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2010 11:25

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door KB3009 »

Het lijkt wel hoe later je je mobiel besteld hoe eerder je hem krijgt...
Vaaag..
Ik hoop dat ik het toestel nu echt snel krijg!!

Belin
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jan 2010 22:11

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Belin »

Mijn man en ik hadden m ook redelijk snel,alleen contract klopt niet hoort ook 50% 2 jaar lang te zijn.Heb gebeld met directsales en die zou zorgen dat er een nieuw contract opgestuurd zou worden,maar nog niks van gezien.Succes Allemaal!

donleo
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2010 15:37

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door donleo »

We wachten nog steeds op onze bestelling van eind november :roll:

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Haha daarom. Dan wacht ik nu liever iets langer ;-)

kim1812
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2010 13:57

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door kim1812 »

Ook hier een soortgelijk verhaal, alleen wacht ik al 5 maanden.
Ik zat hiervoor bij Orange, maar hun goedkoopste abonnement was nog te duur voor wat ik aan bellen op maak. Toen ze samenging met T-mobile kon ik dus mijn abonnement opzeggen. Tegelijkertijd las ik de actie van toestel + 50% korting voor 2 jaar in een tvgids (waarbij de voorwaarden overigens verwezen naar ANWB leden. Vodafone tijdens gesprek daar nog op gewezen, maar is nooit aangepast). In telefoongesprek werd gezegd dat het 5 werkdagen kostte om nummerbehoud te realiseren. Met nog 3 weken voordat abonnement afliep had ik dus tijd genoeg, ware het niet dat ze het vergeten waren. Kortom, heb dus 10 dagen zonder abonnement gezeten door toedoen van Vodafone.
Begin september ontving ik mijn sim-kaart, toestel zou later volgen. Inmiddels 5 maanden verder en nog steeds geen toestel. Alle smoezen die ik hiervoor heb gelezen ook al gehad + zelfs de bewering dat ik het toestel al lang in mijn bezit zou moeten hebben.
Eind december 2009 kreeg ik te horen dat het toestel wat ik oorspronkelijk zou krijgen niet meer leverbaar was (nog wel te zien op de website). Er werd mij een ander toestel aangeboden + teruggave van mijn abonnementsgeld tot aan het moment dat ik mijn toestel zou ontvangen. Ben daarmee akkoord gegaan, maar uiteraard hoorde ik nog steeds niet. Halverwege januari zeiden ze dat ze vertraging op hadden gelopen door winterse weer en nieuwe magazijn, maar binnen 2 weken zou alles afgehandeld zijn. Inmiddels zijn we 3 weken verder en uiteraard nog steeds geen toestel. Betwijfel of ik die ooit nog ontvang.

stylus
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2008 15:48

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door stylus »

heb afgelopen vrijdag nog maar eens gebeld met online winkel, mevr. snapt er niets van er zijn gewoon 2200 stuks blackberry op voorraad, maar kon niets voor mij doen zij verkoopt alleen maar en blijft beloven binnen 5 dagen.
Vandaag toch nog maar eens geprobeerd nu iemand aan de lijn die het erg raar vond hij heeft uitgezocht hoe het heeft kunnen gebeuren. Het verhaal is dat de persoon die mijn bestelling in het systeem heeft gezet een fout heeft gemaakt en dit zelf moet oplossen, maar deze meneer is gewoon een maand op vakantie en heeft niemand in het bedrijf gemachtigd zijn lopende zaken af te handelen.
Ik heb het gevoel dat de persoon die ik vandaag sprak wel ter zake kundig was en hij heeft dan ook aangeboden mijn contract verlenging terug te zetten naar de stand van voor de bestelling. Verder gaat hij een memo in het bestand zetten en kan ik als het goed is vanaf woensdagmiddag in de winkel mijn abo verlengen met de blackberry tegen de afgesproken voorwaarden zoals afgesproken op 15 Januari
en krijg ik het toestel direct mee. Nu maar hopen dat het eindelijk gaat gebeuren.
Eerst zien dan geloven.

ebrunekreef
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2010 15:08

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door ebrunekreef »

Na al deze negatieve berichten wil ik toch even een ander geluid laten horen. Ik ben namelijk recentelijk overgestapt van T-mobile naar Vodafone. Ik heb gekozen voor het simonly 2 jaar abonnement via de link: http://www.televisier.nl/vodafone Voor de zekerheid heb ik e.a. eerst even vergeleken via http://www.simonlyvergelijker.com (erg handig!).

Bij mij is alles zonder problemen en netjes verlopen nb. met nummerbehoud. In tegenstelling tot veel van de negatieve verhalen, hierbij dus ook een positief resultaat.

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

De annulering van de bestelling is definitief overgekomen, heb nu bij men huidige provider (t-mobile) me abonnement verlengd met 1 jaar ook met de nokia 6700 en nog voor een mooi maandbedrag ook :mrgreen:

Hopen dat dit beter gaat :)


Kim1812 heb je het gevoel dat je na 5 maanden nog serieus genomen wordt :roll:

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

Lianne89 schreef:Haha daarom. Dan wacht ik nu liever iets langer ;-)
hey interessant je reageert op een item van mij dat er uit gemodereerd is :mrgreen:
kennelijk kon men de humor ervan niet inzien...

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Ja, misschien snapte ze hem wel niet. Je moet maar net een beetje kennis van zaken hebben natuurlijk. Niet iedereen snapt 'lukas & markus' ;-)

Ik heb ondertussen nog niks van vodafone vernomen. Morgen maar is bellen hoe het ervoor staat. Of mijn mobiel nog leverbaar is en of de verandering naar nokia 5800 goed is doorgekomen. En of ik hem toevallig ook nog is ga krijgen. Door bovenstaande berichten toch weer wat hoop gekregen.

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

ER IS HOOP . . . .
vandaag een telefoontje gekregen van de koeriersdienst dat ze a.s. maandag mijn mobieltje brengen. Duim even met z'n allen :
1. dat die komt.
2. het juiste telefoontje.
3. het juiste contract.

Alleen gek dat er staat orderdatum : 15 januari ? ! Ik heb me toch 22 november aangemeld. Maakt niet uit. Ben benieuwd.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

misschien dat ze pas een rekening kunnen sturen als er een orderdatum bekend is?
ben benieuwd :!:

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

tot op heden hebben zowel avro als anwb niet gereageerd op de eerder gestuurde mails, ondanks toezeggingen om binnen enkele dagen te zullen reageren,
jammer :!: :!: :!:
van deze instanties had ik wel wat meer compassie verwacht :!:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik heb nog een abbo bij Vodafone tot 2011, hoe kan ik daar vanaf komen zonder boete ??.
Ik heb het wel gehad met die club die nergens op reageert,ik heb wel een selectieve blokkade heb laten instellen door de bank ivm autm. afboekingen,ben benieuwd hoe dit verder verloopt :?:

gvdijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2010 10:20

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door gvdijk »

alles is nu nog niet geblokkeerd bij mij ik ben 30 jan naar de vodafone winkel geweest daar konden ze mij ook niet verder helpen 5febr maar weer gebeld kreeg een mail dat het met spoed geblokkeerd moest worden op 8 febr maar weer gebeld kreeg ik een sms met de bevestiging dat het abon geblokkeerd zou worden
heb net weer gebeld nog steeds m'n abonnement niet geblokkeerd meneer aan de telefoon werd een boos op mij en zei dat hij wel weer een mail zou sturen ( voor de zoveelste keer ) en dat ik een beetje geduld moest hebben hij kon niet een knop om zetten en je abonnement blokkeren (maar aansluiten hebben ze geen moeite mee dat is zo gebeurd ook al zou deze bij mij niet in moeten gaan ik had toch alles al geanuleerd ??????? op 18 jan ???? :?: :!: ) ik moet nu nog maar 14 DAGEN rustig afwachten en dan zal het allemaal wel in orde zijn zij hij i hope so ik word hier echt niet goed van :x ook vroeg hij waarom ik alles had geanuleerd ik zei dat het toestel niet leverbaar was en ik alles kon annuleren hij zei dat het toestel WEL leverbaar was nu snap ik er echt niets meer van :?

KB3009
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2010 11:25

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door KB3009 »

Yes! Ik heb een afspraak met de koerier dat ze mijn mobiel vrijdag leveren!
Er is hoop!! :)

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Bij mij ziet het er niet goed uit..
Ik belde vandaag.

Dus ik zeg welk toestel staat er. Nokia 6760, ohnee omgezet naar nokia 5800. Okee, dat klopte nog.

Toen zei ik dat ik wilde weten wanneer ik hem kreeg omdat ik er een beetje moe van werd dat ik al zolang zat te wachten. Meneer kwam toen met de mededeling dat de nokia 5800 niet leverbaar is, nooit geweest meer, en dat hij ook zeker niet meer komt. Er zou mij een alternatief aangeboden worden. Dus nadat ik even flink boos werd en vroeg hoe dit allemaal kan en dat er vorige week nog een flinke voorraad was waar mijn mobiel bij zou zitten, toch maar besloten om te vragen wat voor alternatief hij me aan kon bieden.
Dat wist hij niet. Dus ik vroeg wie het wel wist en dat ik die graag wilde spreken. Maar hij mocht me daar geen nummer van geven. Dus ik zeg: Wat kan ik nu dan? Ja niks. Ik kon ook geen leidinggevende spreken, geen hoofdkantoor, niemand niks. Dus ik vroeg hem of ik hier dan op mijn kont moest blijven zitten zonder dat ik ook maar iets kon doen. Ja daar kwam het wel op neer volgens deze meneer. Belachelijk toch. Op de vraag wanneer ik dan gebeld/gemaild zou worden voor een alternatief antwoordde deze meneer doodleuk, waarschijnlijk binnen 5 tot 10 werkdagen. Volgens mij zeggen ze dat over alles!! Kom op zeg, een alternatief aanbieden duurt wéér zolang. Ik geloof namelijk nooit dat ze mij gaan bellen. Morgen maar weer is bellen, kijken of ik een andere medewerker aan de lijn krijg.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Sinds vandaag bieden ze op www.libelle.nl/vodafone zelfs wéér de nokia 5800 aan!!! Het moet echt niet gekker worden. Terwijl ik net gebeld heb en ze hem dus helemaal niet hebben en volgens die kerel ook niet hebben gehad. Waarom wordt hij vandaag dan weer geplaatst op de actiesite zelfs?

Gesloten