LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spam via Radarforum

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bootsman1

Re: spam via Radarforum

Ongelezen bericht door bootsman1 »

Daar twijfel ik geen moment aan :roll:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

bootsman1 schreef:Daar twijfel ik geen moment aan :roll:
Sja. Goed sociaal netwerk, dan hoor je nog wel eens wat. :wink:

Deurwaarder Mark

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

witte angora schreef:Je zult het vreemd vinden, maar alles wat ik genoemd heb zijn algemeenheden.

Eigenlijk barst mijn post van de algemeenheden, rekening houdend met het feit dat je gestudeerd hebt, deurwaarder bent, in Den Haag kantoor houdt, en Whisky drinkt. Dat was alles. :wink:
Dat vind ik helemaal niet vreemd. Juist omdat je uitging van algemeenheden, zat je een aantal keren (bijna) raak, en ook een aantal keren niet. Gewoon een gefundeerde gok, zeg maar.

Dat vond ik het grappige: jouw reactie was puur qua persoonlijke eigenschappen, gebaseerd op hoe je me kent en wat je van me weet, en de benadering van Guardian72
ging juist uit van feiten: welke whisky ik drink.

bootsman1

Ongelezen bericht door bootsman1 »

Als witte angora zich opgeeft voor allerlei quizzen op de TV dan stroomt het geld binnen bij hem :wink:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

welke whisky ik drink.
Sja, en als je op grond daarvan iemands persoonlijkheid moet karakteriseren? Dan moeten beiden heel goede whiskykenners zijn, immers, er zijn duizenden merken en om van die vier precies diegene te kiezen die het beste bij je persoonlijkheid passen?

En vaker heeft het niks met persoonlijkheid te maken maar gewoon met: vindt je het lekker, of niet. En dan nog. Het enkele feit dat ik Oger-overhemden heb zegt nauwelijks iets over mijn persoonlijkheid, integendeel zou ik haast zeggen.

De prijs die ik ervoor betaald hebt zegt des te meer denk ik. :wink:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

witte angora schreef:Sja, en als je op grond daarvan iemands persoonlijkheid moet karakteriseren? Dan moeten beiden heel goede whiskykenners zijn, immers, er zijn duizenden merken en om van die vier precies diegene te kiezen die het beste bij je persoonlijkheid passen?
Het is slechts een deel van de persoonlijkheid.
Zelf ben ik een amateur kenner, en via echte kenners mag ik af en toe even een juweeltje proeven. Alleen, ik heb wat verder gekeken dan 'de meesten' - en weet ietsje meer van Whisk(e)y af. Zeker met de Glenlivet geeft Mark een stukje bloot iemand te zijn die kwaliteit weet te waarderen. Alleen, dat is wat mijn kennis, hobby en achtergrond er van maken natuurlijk.

@ Mark.
Ik moet zeggen dat ik de Bowmore (nog) niet zelf geproefd heb.
De laatste luxe die ik geproefd heb, was een Suntory - rond de € 100 / fles.
Deze was mij persoonlijk een iets te straf, maar wel een duidelijke eigen smaak.
Niet slecht, voor een japanner.

Mijn persoonlijke voorkeur is de Edradour.
Erg zacht, voor echte liefhebbers / kenners mischien iets te (zeker voor mensen die een uitgesproken smaak waarderen) .

Maar meer heb ik een goede (belgische) trappist ;)

En inderdaad - vreselijk off-topic allemaal..
maar ach.. spam he?

Gesloten