LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Morgen, maandag 15 februari, een spannende dag. Ik heb het al eerder gemeld : ze komen mijn mobieltje bezorgen ! !
Wordt dan eindelijk het wachten beloond. 22 november bestelt, bijna 3 maanden later de levering. Als ik dat allemaal had geweten . . . .

Het spannende morgen is :
1. welk mobieltje ( Vodafone gebeld, die weten het niet )
2. klopt het contract.

Vraag 2 zal fout zijn omdat ik plots een abonnement heb van 50,-- per maand. Dit is wel recht gezet door de helpdesk, maar zal morgen toch "de foute" moeten tekenen. Ik heb er ondertussen wel een plekkie van op mijn maag.
( Dat ik zo met me heb laten sollen, dat snap ik nog niet ).

stofzuigertje

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

[email protected]

Met dit mail adres kunt U ook klagen.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door roko72 »

Brutusw schreef:Morgen, maandag 15 februari, een spannende dag. Ik heb het al eerder gemeld : ze komen mijn mobieltje bezorgen ! !
Wordt dan eindelijk het wachten beloond. 22 november bestelt, bijna 3 maanden later de levering. Als ik dat allemaal had geweten . . . .

Het spannende morgen is :
1. welk mobieltje ( Vodafone gebeld, die weten het niet )
2. klopt het contract.

Vraag 2 zal fout zijn omdat ik plots een abonnement heb van 50,-- per maand. Dit is wel recht gezet door de helpdesk, maar zal morgen toch "de foute" moeten tekenen. Ik heb er ondertussen wel een plekkie van op mijn maag.
( Dat ik zo met me heb laten sollen, dat snap ik nog niet ).

ik zou als ik jou was die "foute" niet ondertekenen.
of het nou wel of niet recht gezet is, contract is contract, en daar kúnnen ze je dan wel aan houden.

beetje zonde geld, niet dan??

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Brutusw schreef:Morgen, maandag 15 februari, een spannende dag. Ik heb het al eerder gemeld : ze komen mijn mobieltje bezorgen ! !
Wordt dan eindelijk het wachten beloond. 22 november bestelt, bijna 3 maanden later de levering. Als ik dat allemaal had geweten . . . .

Het spannende morgen is :
1. welk mobieltje ( Vodafone gebeld, die weten het niet )
2. klopt het contract.

Vraag 2 zal fout zijn omdat ik plots een abonnement heb van 50,-- per maand. Dit is wel recht gezet door de helpdesk, maar zal morgen toch "de foute" moeten tekenen. Ik heb er ondertussen wel een plekkie van op mijn maag.
( Dat ik zo met me heb laten sollen, dat snap ik nog niet ).

Haha moet niet gekker worden met een fout contract ondertekenen, als het erop aan komt zal vodafone het winnen als je dat contract tekent.


Heb wel een persoonlijk emailadres van een medewerker van vodafone is alleen niet verstandig dat hier te plaatsen denks.

aswes
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2010 09:06

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door aswes »

Kom maar op met dat "persoonlijke" mailadres van de Vodafone-medewerkster.

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Bedankt allemaal voor de tip om niet te te tekenen. Vind het zelf ook heel moeilijk. Wacht nu al zo lang en het mobieltje is nu zo dichtbij.
Ga morgen nog wel meteen even bellen om 09.00 als jullie dit nu even niet doen om die tijd, dan heb ik misschien kans om er door te komen.

Ook ik wil graag dat e-mailadres als het mogelijk is.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Henri42 »

[email protected]

ook deze maildienst reageert niet of nauwelijks :twisted:

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

Vragen?
Voor vragen kunt je terecht bij Vodafone Klantenservice op telefoonnummer: 0800-0200043, geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.
Hartelijk dank!

tuuut-tuut-tuut-tuut wij handelen in communicatieapparatuur-tuuut-tuut-tuut-tuut

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Eind goed al goed . . . .

Vanochtend 13.00 uur DE KOERIER.

Met 1x mobiel. Geen paniek, de juiste. Hiep, hiep.
Met 1x contract. Geen paniek, met de juiste bedragen. Hiep, hiep.

Wat zit een mens raar in elkaar. 3 maanden ergenis, e-mailen, bellen en dan in eens BLIJ. Vergeten alle ellende dat Vodafone heet.

Eind goed al goed . . . .

Iedereen verder succes.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hopelijk werkt het Vodafone wonder:) :?: :!: :idea:

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Heb me nokia 6700 binnen , wel via t-mobile en binnen een week :mrgreen:

het kan dus wel normaal.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Gefeliciteerd Brutus!
Welk toestel heb je gekregen?

Ik wacht nog steeds op een telefoontje van vodafone van een andere afdeling die ik zelf niet mag/kan bellen. Zucht...

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Lianne89 schreef:Gefeliciteerd Brutus!
Welk toestel heb je gekregen?

Ik wacht nog steeds op een telefoontje van vodafone van een andere afdeling die ik zelf niet mag/kan bellen. Zucht...
Hallo Lianne,
Dank je voor de felicitatie. Ik heb nu de Samsung Jet.
Ben ik blij mee. Zo als je ziet de aanhouder wint. Ik doe er nu misschien nuchter over, maar snap eigenlijk nog steeds niet dat ik zoveel geduld heb gehad.

Ik hoop dat je ook snel aan de beurt ben. Ze zijn wel bijna helemaal bij volgens de koerier. maar daar heb je ook niet veel aan.

paul van der wal
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2010 21:46

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door paul van der wal »

Op 16 november een Nokia 6700 besteld. Was toen nog een modern toestel. Inmiddels ongeveer 15 telefoontjes, paar mailtjes en een officiële klacht verder heb ik op 16 februari nog steeds niets binnen.
Morgen maar weer eens bellen. Als ze me niet kunnen melden dat het toestel er aan komt, gaat deze jongen ook naar de een ander.

Ik had ook via een magazine korting op een abonnement. Het 22,- abo voor 11,-.

Zoals iemand anders ook al eerder zei: "Waarom laat ik zo met me sollen???"

Vodafone heeft niets, maar dan ook helemaal niets uit zichzelf laten horen.

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

paul van der wal schreef:Op 16 november een Nokia 6700 besteld. Was toen nog een modern toestel. Inmiddels ongeveer 15 telefoontjes, paar mailtjes en een officiële klacht verder heb ik op 16 februari nog steeds niets binnen.
Morgen maar weer eens bellen. Als ze me niet kunnen melden dat het toestel er aan komt, gaat deze jongen ook naar de een ander.

Ik had ook via een magazine korting op een abonnement. Het 22,- abo voor 11,-.

Zoals iemand anders ook al eerder zei: "Waarom laat ik zo met me sollen???"

Vodafone heeft niets, maar dan ook helemaal niets uit zichzelf laten horen.

Ik denk dat ze je kunnen melden dat het toestel volgende week bij hun binnenkomt :lol:

Nikkez
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 feb 2010 22:13

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nikkez »

Ook via de tv-gids (KRO-Magazine) de aanbieding van Vodafone besteld op 5 januari jl. met een gratis Samsung Star (zwarte) Ingangsdatum abonnement op 1 februari. Met nummerbehoud. Omdat ik nu een prepaid heb van KPN en ik niet te veel beltegoed wilde weggooien, zo half januari eens gebeld met Vodafone hoe het met de bestelling stond.
Versie één: al het prepaid tegoed dat u nog heeft staan bij KPN wordt door Vodafone vergoed. (nou dat leek me erg onwaarschijnlijk)
Weekje later: nee dat is niet waar, maar uw SIM-kaart is onderweg dan kunt u alvast met Vodafone bellen en zolang u het toestel niet heeft betaalt u ook geen abonnementskosten. U moet dat wel zelf terugvorderen, dat doen wij niet uit onszelf.
Paar dagen later: nee zolang u geen toestel ontvangen heeft, krijgt u ook geen SIM-kaart. Uw nummer blijft zolang gewoon bij KPN (godzijdank is dat dan waar en ben ik nog in de lucht) De Samsung Star is niet op voorraad, u wordt gebeld met alternatieven. Kunt u mij deze nu niet vertellen....nee....dat gaat via een andere afdeling en als ze u niet kunnen bereiken dan sturen we u een mail.
05 februari: Jippie! Een mail van Vodafone. Helaas de bekende mail die iedereen heeft gekregen 'wegens enorme belangstelling, blablabla, sorry, excuses' Maar....geen alternatieven....
Paar dagen later: Eerst maar eens met de Vodafonewinkel in Leiden gebeld. Als het goed is komen ze bij ons vrijdag binnen. Dus weer de servicedesk (mogen we dit nog zo noemen?) gebeld van Vodafone....Nou, ik bracht ze goed nieuws! Als ze in de winkel geleverd werden, dan ook vast wel bij hen.
Vandaag: weer eens gebeld met servicedesk, Nee mevrouw, wij hebben ze niet binnen, u wordt gebeld met alternatieven. ALWEER???? Ja, we hebben het erg druk.....
Ik heb de beste mevrouw maar succes gewenst met haar werk.....
en ga bij mezelf te rade: wil ik nog langer wachten, of annuleer ik de boel (proberen...) en ga ik op zoek naar iets anders.....?

MirandaG.
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2010 14:14

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door MirandaG. »

Had begin dit jaar Nokia 5800 besteld via Vodafone actie in Mikrogids. Was altijd goed te spreken over Vodafone dus besloot omdat mijn huidige abonement begin maart stopt een nw abonement af te sluiten via de vodafone actie in de tvgids. Kreeg keurig bevestiging en later ook dat ze de order naar het distributiecentrum hadden doorgestuurd Dus ik blij! Nou dus niet. Koerier kwam met enkel een simkaart en dus geen toestel. Heb de simkaart geweigerd, CONTRACT NIET GETEKEND en Vodafone gebeld over hoe of wat. Kreeg eerst een boze reactie omdat ik de order niet had aangenomen en niet had getekend voor het contract/de simkaart. Maar ik bestel iets en als dat niet compleet of volgens order wordt geleverd heb ik toch het recht dit te weigeren. Ik moet nu geduld hebben.
Uiteindelijk na weken iemand aan de telefoon gekregen na zelf weer te hebben gebeld. Die vertelde dat het toestel op de dag van bestelling al niet meer in voorraad was en ik gebeld zou worden voor ander toestel. Ben net zolang blijven hangen/praten tot ik uiteindelijk te horen kreeg wat het alternatief was. Hier ben ik niet mee accoord gegaan en duidelijk gezegd de order moet geannuleerd worden. Deze persoon zou dit regelen en gaf aan dat de order geannuleerd was.
Nu krijg ik dus vanmorgen mijn online rekening en wat denken jullie wat Vodafone wil ZONDER DAT IK IETS GETEKEND HEB!!!! het abonnements geld vanaf de dag dat de koerier hier aan mijn deur stond dus voor de order die ik heb laten annuleren incasseren!!!!!! Echt ik vind dit ongelooflijk! en Vodafone ja die zijn wegens drukte weer niet bereikbaar, wordt teruggebeld maar wanneer tsja das de vraag.... M.i. zou ik dus ook heel goed uitkijken als je een foutief contract gaat ondertekenen, als ze zelfs incasseren voor iets waar je nooit voor getekend hebt.

Donderdag 18 febr.
We zijn nu een dag verder, heb gistermiddag bijna een uur met een medewerkster aan de telefoon gehangen. In eerste instantie proberen ze snel van je af te zijn, niet de juiste afdeling, maar 2 minuten bij andere afdeling in de wacht mogen zitten, geen nummers van andere afdeling mogen doorgeven. Het gekke was zelfs dat ze wel een nummer voor na sluitingstijd mochten geven. Sorry maar dat heeft natuurlijk geen nut dan zijn ze toch al dicht.
Na lang wachten bleek dat ze het verkeerde nummer hadden geannuleerd, beetje vreemd want mijn oude nummer werkt gewoon en is geen minuut uit de lucht geweest dus wat hebben ze dan geannuleerd???? Maargoed uiteindelijk komt het hier op neer ze gaan een creditnota aanmaken. Maar de complete factuur dus inclusief de kosten voor het nummer waar ik NOOIT VOOR GETEKEND heb worden wel geincasseerd.
Kortom ik moet Vodafone een bedrag gaan 'voorschieten' voor een contract dat officieel niet eens bestaat en maar afwachten wanneer de creditering gaat plaatsvinden. Dat zal volgens zeggen gebeuren op de volgende nota. Heb ik nu wat aan, dus niet. Het enige dat ik kan doen is storneren, maar dan moet je dus zelf weer gaan zorgen dat het juiste bedrag bij Vodafone komt. Kortom Vodafone maakt fouten en ik kan er zelf achteraan gaan rennen om alles recht te trekken!? Lekkere organisatie.

Weet iemand waar ik een officiele klacht kan neerleggen als Vodafone incasseerd voor een contract dat nooit ondertekend is???? Volgens mij zijn ze namelijk dik in overtreding als ze dit daadwerkelijk gaan doen, zonder een contract voor zien van mijn handtekening?!

Zondag 28 februari 2010
HEHEHE eindelijk is alles geregeld, ik ben er vanaf! pffff
In eerste instantie bleek de toezegging om alles te crediteren niet uitgevoerd te zijn. Na een week later wederom gebeld te hebben bleek er dus iets in het systeem niet goed te zijn gegaan. Maar trof zowaar iemand die gelijk alles zou regelen. Ondanks dat ik geen creditnota in de bus heb gekregen zoals wel was afgesproken zie ik dat ze de incasso intern hebben aangepast (terwijl dit volgens diverse mederwerkers bij Vodafone niet mogelijk zou zijn) kortom Vodafone heeft toch wel ingezien dat ze niet konden incasseren voor iets waar ik niet voor getekend had. Kortom eindelijk ben ik er dan echt vanaf!!!!!! Nu kijken of het nummerbehoud naar de nieuwe provider goed gaat lopen. Maar ben weer redelijk positief over Vodafone!
Laatst gewijzigd door MirandaG. op 28 feb 2010 13:10, 3 keer totaal gewijzigd.

rvbakel
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2010 13:20

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door rvbakel »

Hier is ook nog steeds geen telefoon afgeleverd.

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Heeft iemand al terugkoppeling van radar gehad na het versturen van een mail naar ze over dit onderwerp?

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

marco022 schreef:Heeft iemand al terugkoppeling van radar gehad na het versturen van een mail naar ze over dit onderwerp?

avrobode en ANWB laten niets van zich horen :!:
als er een ledenvergadering is zal ik daar mijn klacht hieromtrent deponeren

Gesloten