LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2:word er af en toe niet goed van

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
123forum

Re: Tele2:word er af en toe niet goed van

Ongelezen bericht door 123forum »

@pakkapakka vanmorgen was het aangesloten precies na acht uur :lol: ...
Telefoon doet het prima , internet doet het prima al zie ik de snelheid af en toe wat schommelen tussen elf en acht mb maar dat neem ik voor lief. Bij compuserve had ik elf en ik denk dat 20 mb voor elke adsl aanbieder moeilijk is te halen al zie ik dat tele2 al aan het experimiteren is met 60 mb ....

Nu alleen mijn usb stick nog voor internet onderweg en dan kan mijn week niet meer stuk :lol: ....

PakkaPakka
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:53

Re: Tele2:word er af en toe niet goed van

Ongelezen bericht door PakkaPakka »

@Bob Schurkjens: dat waren 7 guldencenten ;-). Bedankt voor tip over OPENDNS het helpt wel wat maar is niet wat ik zoek.

Qua Tele2. Ik heb opgezegd, het bedrijf wijzigt zijn algemene voorwaarden per 12 februari en dus kan je kostenloos opzeggen.
Het administratief proces kent dit niet dus krijg ik een "dreigbrief" dat dit ruim 180 euro's gaat kosten.

Volgens de aardige meneer van de opzegdienst (binnen 1 minuut kreeg ik iemand aan de lijn maar toen ik wilde opzeggen werd ik doorverbonden en moest vervolgens 8 minuten wachten) moet IK dan gaan bellen. Ik ga er maar vanuit dat er dan een creditnota volgt. Telefonisch wordt er gezegd dat ze het modem terug willen in de e-mail brief wordt daar met geen woord over gerept.

Enfin, ik ga weer zorgen dat ik een fatsoenlijk instelbaar modem kan aansluiten en m'n 20 mbit terug krijg. Als dat duurder is, interesseert me dat niet, ik wil gewoon hebben wat een bedrijf belooft en geen specificaties die ze niet na kunnen komen. Overigens is 13MB volgens Tele2 helemaal ok is want dat valt binnen hun norm. Ga de OPTA nog wel een briefje schrijven hoe dat nu zit en ook de reclamecodecommissie.

Mijn prepaid Tele2 heb ik er ook uitgegooid en naar een bekende Duitse keten overgestapt die de helft goedkoper is. Even in dit leven geen Tele2 meer wellicht een volgend leven.

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Tele2:word er af en toe niet goed van

Ongelezen bericht door marietje224 »

wij hebben nu langer als 3 jaar tele 2 en afkloppen op hout,nog nooit problemen gehad...goede verbinding,ook snel,
jaren hiervoor upc gehad,drama vooral als iedereen thuis was,kwam je amper het net op,dat zal nu wel anders zijn..ze hebebn andere kabels...
maar ik vind wel de decoder is ouderwets...ziet er niet uit.
en programma;s terugkijken staat nu nog gratis,zodra dat betalen wordt zeg ik het op,ook al vanaf we ons aanmelden werd beloofd binnenkort komt er rtl4 bij...not...nou ja ik zit daar niet zo mee,maar dan zeg ik het op.
voor een kastje uit het jaar nul?en dan ook nog betalen voor gemiste programma's waarvoor je hebt getekend .....dus ik vraag me af of het wel mag...
dat is het niet waard.
dan neem ik een goede van upc...internet en tel ben ik wel tevreden..
trouwens we kunnen alles tegelijk doen en geen blokjes op tv...

loonbedrijfsportel
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2010 12:29

Re: Tele2:word er af en toe niet goed van

Ongelezen bericht door loonbedrijfsportel »

het op zeggen is waardeloos .

in dan ook nog beste koop consumentenbond ik vind het wel heel slecht .

via de website word u vermeld dat je telefoonies op kan zeggen maar dit kan echter niet .

we hebben naar de vakantie van 2007 zijn ze naar tele 2 gegaan ze hadden een actie maar daar klopt geen draad van er word beloofd dat ze goed kopper zijn dan ziggo dit is echter niet waar ziggo is veel goed kopper . :D

santos2812
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2010 13:43

Re: Tele2:word er af en toe niet goed van

Ongelezen bericht door santos2812 »

Tele2 is gewoon top!
Ben van Tele2 naar Ziggo gegaan, en dat was pas GROTE chaos :evil: Wat een ellende met Ziggo zeg? tel.nummer deed het niet, draadloos internet werkte niet, een achterlijk slechte helpdesk met een stel geflopte scholieren.
Ben weer gauw terug naar Tele2 gegaan, binnen 2 minuten was ik online na ontvangst van de modum/router in 1, gewoon goed dus!

Het opzeggen bij Tele2 ging bij mij gewoon goed, net zoals het wederom weer lid worden.


Ziggo is voor mij gewoon een scheldwoord, sorry!

Gesloten