LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Oke ben benieuwd!

De samsung Jet kon ik niet meer uitkiezen, want die werd volgens de meneer aan de telefoon afgelopen week nog van de site gehaald. Want die was op.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

De Samsung S8000 Jet, morgen tussen 08.00 en 14.00 wordt hij bezorgd als het goed is
ma. 11.00 uur, nog 180 minuten te gaan :o
we leven met je mee :!:

Irene106
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2009 11:46

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Irene106 »

Op 25 augustus 2009 mijn abonnement verlengd en nieuw toestel uitgekozen. 15 Dagen levertijd.Na 6 weken gebeld en bleek dat er iets mis was gegaan met de bestelling en het door mij gekozen toestel was niet langer leverbaar. Nieuw toestel uitgekozen en door een medewerker is een omruilorder in het systeem gebracht en zou ik met de grootst mogelijke spoed een toestel ontvangen. In de kerstvakantie weer gebeld (ondertussen al diverse keren gemaild en gefaxd). Niets bekend van mijn bestelling. Nu een Samsung Jet besteld en vraag van Vodafone was of ik er rekening mee wilde houden dat ivm de feestdagen de normale levertijd van 15 werkdagen misschien niet gehaald zou worden. Geen problemen mee. Het is vandaag 22 februari 2010.Nog geen toestel en ondanks mailtjes, faxjes en telefoontjes geen oprechte excuses of aanvaardbare oplossing door Vodafone geboden.
Levertijd 15 werkdagen of meer dan 180 dagen???????? P.S. De verlenging van mijn abonnement is wel direct van kracht gegaan in augustus

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

cheesecurve schreef:
De Samsung S8000 Jet, morgen tussen 08.00 en 14.00 wordt hij bezorgd als het goed is
ma. 11.00 uur, nog 180 minuten te gaan :o
we leven met je mee :!:
dhr. vBakel het is 14.00 geweesr EN :?: :?: :?:
Laatst gewijzigd door cheesecurve op 23 feb 2010 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Ze komen mijn mobiel morgen tussen 11.00 en 14.00 brengen!! Het is niet te geloven!

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

ik wil je niet ontmoedigen, maar wacht eerst de reactie van dhr v Bakel eens af, die zou gisteren ook om deze tijd voorzien zijn :idea:

rvbakel
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2010 13:20

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door rvbakel »

Dynalogic kwam net met een contract en een simkaart aanzetten. :roll:
Een simkaart heb ik al twee maanden... :oops:
Direct vodafone gebeld en die wisten te melden dat de toestellen afzonderlijk verstuurd worden en aangezien de order afgerond is op 17 februari, het toestel binnen 10 dagen na deze datum geleverd wordt.
Aangezien het contract wel klopt, heb ik dit wel ondertekend.

Deze week zou het toestel dan toch echt bezorgd moeten worden.
ik heb Dynalogic het pakket op m'n werk laten bezorgen, dus wie weet ligt er thuis al een briefje van TNT dat ze aan de deur zijn geweest om het toestel af te leveren.

Dus nog niet waar ik op gehoopt had, maar ik heb er weer wat vertrouwen in.

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Lianne89 schreef:Ze komen mijn mobiel morgen tussen 11.00 en 14.00 brengen!! Het is niet te geloven!
Ik zal voor je duimen . . . .

Brutus.
www.eptas.nl

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

rvbakel schreef:Dynalogic kwam net met een contract en een simkaart aanzetten. :roll:
Een simkaart heb ik al twee maanden... :oops:
Direct vodafone gebeld en die wisten te melden dat de toestellen afzonderlijk verstuurd worden en aangezien de order afgerond is op 17 februari, het toestel binnen 10 dagen na deze datum geleverd wordt.
Aangezien het contract wel klopt, heb ik dit wel ondertekend.

Deze week zou het toestel dan toch echt bezorgd moeten worden.
ik heb Dynalogic het pakket op m'n werk laten bezorgen, dus wie weet ligt er thuis al een briefje van TNT dat ze aan de deur zijn geweest om het toestel af te leveren.

Dus nog niet waar ik op gehoopt had, maar ik heb er weer wat vertrouwen in.
Contract ? ! Je tekent toch voor een abonnement met mobieltje. Wat heeft TNT er mee te maken. Ook het mobieltje wordt geleverd door Dynalogic. Komen ze 2 keer langs dus. Nu snap ik waarom het allemaal zo lang duurt.

Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat/komt.

Brutus.
www.eptas.nl

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

is dynalogic zelfde als hier eerder genoemde GLS :?:

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

vandaag maar weer eens 0800-0200043 gebeld en zowaar direkt iemand aan de lijn :!: , die kon me vertellen dat 27 januari al het bestelde mobieltje verstuurd zou zijn, maar dat deze kennelijk daarna tussen distributiecentrum en koerier zoek geraakt moet zijn, de afdeling die ik belde kon daar natuurlijk niets aan doen, maar zou toch gaan informeren, weliswaar zonder te durven toezeggen om het resultaat daarvan aan ons mede te delen,
op mijn vraag of ze mocht zeggen waarom er toch zoveel bij vodafone fout gaat,
werd niet eens ontwijkend geantwoord, maar gewoon genegeerd... :cry:

cheese

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Huh? Als ze morgen maar niet met een simkaart voor mijn deur staan dan. Die zouden ze namelijk via de post versturen? Die zou nu in Ede moeten zijn, maar ben er zelf deze week nog niet geweest. Morgen komen ze aan de deur in Harderwijk, waar ik nu ben. Ben benieuwd met wat ze morgen voor de deur staan..

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

De Nokia N97 mini is binnen. Morgenavond in Ede kijken of mijn simkaart is aangekomen en dan bellen naar vodafone om te kijken of alles nog klopt + blokkade eraf halen.

Er is weer een heleboel hoop!

Nikkez
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 feb 2010 22:13

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nikkez »

@Lianne89: BRAVO! GEFELICITEERD!

Nou hier nog steeds geen hoop hoor......
Afgelopen weekend een mail gestuurd naar iemand van Vodafone. Geen reactie. Niet per mail, niet per telefoon. Vandaag maar weer eens gebeld. Kreeg een niet te snuggere dame aan de telefoon en die beloofde mij dat er vandaag nog een email zou komen met de status van mijn bestelling. Nou inderdaad hoor! Bravo! En wat stond erin.......???? Precies hetzelfde als wat ik begin februari al gekregen had met het blablaverhaal dat er zoveel belangstelling was van de ANWB/AKN-tvgidsen etc. etc.
Nou sorry hoor.....toen zakte mijn broek er echt (weer) vanaf. Meteen weer gebeld met Vodafone. En weer een heel verhaal, nu over dat het leveren van de toestellen uitbesteed is etc. Dus als je pech hebt staat jouw order net bij het bedrijf dat de telefoon niet heeft. Ach deze meneer was wel erg aardig en ook niet blij met zijn baan en de orders die hij van hogerhand krijgt, die vervolgens weer worden ingetrokken, etc. Kortom: nog steeds niks, maar ik zou alweer/nog steeds een mail krijgen met alternatieven.
Wordt weer vervolgd!

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Mja ik weet niet zo goed wat ik van de klantenservice moet vinden. Alle keren dat ik belde zeiden ze dat ik moest wachten totdat ik werd teruggebeld door een andere afdeling voor een alternatief. Toen ik dus een mail had gestuurd, werd ik dus meteen teruggebeld [ook gewoon door iemand van de klantenservice] En toen kon het ineens allemaal wel gewoon geregeld worden? En stond de koerier dus inderdaad vandaag bij mij aan de deur, en dat nog geen week later.

Pr1ncess
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 feb 2010 13:36

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Pr1ncess »

Nou ik wacht al vanaf 22 december 2009 op mijn toestel en zoals ik het hier zo lees is dat nog maar erg kort sommigen wachten al 5 maanden :shock:
Ik krijg nu helemaal niks meer te horen van Vodafone heel in het begin kreeg ik nog wel es antwoord op mijn mailtjes van mijn persoonlijk adviseur wouw wat leek het veelbelovend zeg toen ik een persoonlijk adviseur kreeg maar het zijn allemaal zoet houdertjes om je maar even bezig te houden met het idee dat er iets gaat gebeuren, nou mooi niet dus, vandaag de dag nog steeds niks ontvangen en ook geen antwoorden meer het enige wat ze me bij de klantenservice nog willen melden is dat ze door IT problemen en het verhuizen van het distributie centrum en het slechte weer hopelijk voor midden februari alles zouden hebben af geleverd maar nu mailen ze al dat het hopelijk voor het einde van februari word maar dat is het toch al ???
Ik reken ook nergens meer op en denk ook niet meer dat ik ooit nog een Nokia N97 32gb krijg :cry:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Henri42 »

Nokia N97 ?, al eens bij de vergelijkingen van de consumentenbond gekeken!!!, dit toestel wordt op de internet winkels , binnen 2 weken geleverd, Succes:)

Pr1ncess
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 feb 2010 13:36

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Pr1ncess »

@Henri42
Ja dat klopt wel, maar ik heb al gelezen dat het annuleren van een abonnement nog wel es wat problemen geeft bij Vodafone en dat durf ik nu dus ook niet meer en wacht het maar weer af.
Ik hou jullie wel op de hoogte of ik hem überhaupt nog es een keer krijg.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Zo te horen mag ik echt blij zijn dat die kerel die mij toen belde echt alles gefixt heeft. Ik ben nu in Ede en mn simkaart is ook binnen! Morgen ga ik hem activeren bij de klantenservice en navragen of het goed in het systeem staat wat ik nu heb afgesproken. Dus 200/400 + internet voor 18,50 per maand & eerste 3 maanden gratis. Ik ben benieuwd........

Belin
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jan 2010 22:11

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Belin »

Snap niet dat sim apart wordt geleverd, bij ons zat ie gewoon in de doos bij de mobiel.En mijn contract zou aangepast worden maar daar heb ik nog niks van gezien.Hoop wel dat dat nog gaat gebeuren want 2 jaar voor de helft is beter natuurlijk.

Gesloten