LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pr1ncess
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 feb 2010 13:36

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Pr1ncess »

@Lianne89

Ik denk dat je idd erg blij mag wezen dat het bij jou goed is gekomen
maar idd ben ik het wel eens met Belin de simkaart zou gelijk met de telefoon moeten komen maar goed je hebt hem en dat is het belangrijkste.
Ik moet nog maar afwachten of ik het toestel ooit nog in het echt mag zien en hebben :D

Sjors81
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 feb 2008 15:02

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Sjors81 »

nou heb weer een beetje hoop. vorige week woensdag een medewerkster aan de lijn gehad die mijn hele probleem op de mail heeft gezet naar een backoffice, die het op zouden pakken. Afgelopen dinsdag nog niets gehoord, maar weer eens bellen, de medewerker die ik toen aan de lijn had zei dat hij niets kon doen en ik wss wel weer een week of twee moest wachten. Vandaag toch maar weer eens gebeld, kreeg nu iemand aan de lijn die zag wat het probleem was, 'de order was nog niet doorgezet' en ik had nog geen ordernummer toegewezen gekregen. Dit heeft ze nu handmatig gedaan en hiermee de order doorgestuurd naar het distributiecentrum. Als het goed is pakken ze hem daar begin volgende week op en krijg ik dan ook een telefoontje van de koerier!

we will keep are fingers crossed!!

Pr1ncess
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 feb 2010 13:36

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Pr1ncess »

hey Sjors

Zou heel mooi zijn als je je spullen krijgt
bij mij ligt het al een maandje bij de backoffice maar nog niks gehoord, ik hoop voor jou dat je het snel in huis hebt :D

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Alles lijkt mij nu nu in orde te zijn. Telefoon binnen, simkaart binnen. Vandaag blokkade eraf gehaald. Net mijn eerste smsjes verstuurd. Als het goed is staat alles goed, ook de eerste 3 maanden gratis abbo. Ben heel erg benieuwd! Kan het haast niet geloven dat het nu geregeld is.

De mensen die nog zitten te wachten wens ik succes en het is inderdaad wachten totdat je een goede persoon aan de telefoon krijgt. Toen ik een ordernummer enzo kreeg, ging het ineens heel snel. Dus ik hoop bij jou ook!

tanzer
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2010 13:49

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door tanzer »

Ik heb nu al spijt met mijn overgang naar Vodafone! wacht nu al 2 maanden op mijn toestel.!!

En dan heb ik ook nog een toestel met bijbetaling!! Kunnen ze toch eigenlijk niet maken om mensen zolang dan ook nog te laten wachten.!! Dadelijk is het toestel al gratis te krijgen.

Mr.Ruben
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2010 16:05

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Mr.Ruben »

Ik heb me ook aangemeld omdat ik 29 december 2009 een telefoon heb besteld bij vodafone, tot jongstleden nog niks gehoord behalve 1 email waar ze zich ver ontschuldigen. nu vandaag de dag nog steeds geen telefoon en ik kan ze vandaag voor het eerst niet bereiken...

engelandvaarder
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 feb 2010 21:11

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door engelandvaarder »

Ze hebben waarschijnlijk zelf ook een paar telefoons besteld die nog niet binnen zijn. Wat een horror organisatie.

Mr.Ruben
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2010 16:05

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Mr.Ruben »

engelandvaarder schreef:Ze hebben waarschijnlijk zelf ook een paar telefoons besteld die nog niet binnen zijn. Wat een horror organisatie.
ze werken nog met draad en blik, vandaar dat het zolang duurt voordat je iemand te pakken krijgt.

tanzer
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2010 13:49

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door tanzer »

Is toch schandalig voor een Telefoonbedrijf.!! Geen telefoons op voorraad.! :oops:

np70
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2010 11:15

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door np70 »

Hier ook een slechte ervaring met de vodafone actie. Ik me op 26.01.2010 aangemeld, in vergelijking met sommige mensen hier, dus nog redelijk recent, maar ik heb het helemaal gehad met ze.

Na 2 weken ben ik eens gaan bellen en heb toen wonder boven wonder iemand aan de telefoon gekregen die mij vertelde dat de telefoons niet leverbaar waren, maar men zou z.s.m. contact opnemen.

Daarna heb ik er enige mails aan gewaagd en een aantal keren geprobeerd te bellen, dat moet tijdens mijn werk, want 's avonds zijn ze niet bereikbaar, en dan kan ik geen uren in de wacht blijven staan.
Dan krijg je steeds bericht dat ze binnen 2 werkdagen reageren en vervolgens weer dat ze niet binnen de gestelde termijn kunnen reageren.

Gisteren heb ik het weer telefonisch geprobeerd en heb 3 kwartier (!!!) in de wacht gestaan, geen succes. Toen was ik er klaar mee en heb de bestellinggeannuleerd. Op hun site staat dat dat kan door een mail te sturen naar [email protected].
Tot mijn grote verbazing kreeg ik ca. 1 uur later een bericht dat dit niet mogelijk is, maar dat ik telefonisch contact op moeten nemen, ja duh!!!
Er zijn dus wel mensen die je vragen zouden kunnen beantwoorden.
Ik heb nu weer een mail gestuurd dat ze mijn bestelling als geannuleerd moeten beschouwen en zal het maandag nogmaals proberen om ze bellen, want ik wil hier echt vanaf. Wat een verschrikkelijk bedrijf!!

Gek genoeg is het via een andere provider wel mogelijk om de gewenste telefoon binnen 24 uur geleverd te krijgen en daar krijg je ook gewoon iemand aan de telefoon! Daar zou vodafone wat van kunnen leren

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

gefiliciteerd AVRO, deze week weer geen advertentie voor deze consumenten misleidende reclamecampagne van vodafone :!:
nu nog wachten tot de ANWB deze stap ook durft te zetten,
hebben we u ooit verkeerd gestuurd :?:

tanzer
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2010 13:49

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door tanzer »

Ik sta ook te overwegen om mijn overgang naar Vodafone te cancelen, alleen vraag ik me af of dit geen problemen gaat geven met mijn nummerbehoud! Mijn abbo zou 4 mei ingaan! Dus als ik nu tegen vodafone zeg dat ik ervan wil afzien, dat een ander provider wel het huidigenummer kan gebruiken.??

MirandaG.
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2010 14:14

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door MirandaG. »

@tanzer
Ik weet dat je huidige provider toestemming moet geven aan de nieuwe provider in dit geval dus Vodafone om je nummer over te kunnen nemen. Dus misschien verstandig om eerst je huidige provider te informeren dat je nummer niet door moet naar Vodafone. Volgens mij kan je dan gewoon je nummer naar een ander overzetten tenminste dat lijkt mij wel. En laat Vodafone schriftelijk bevestigen dat je order gecanceld is heb er zelf behoorlijk wat gezeur mee gehad. En anders paar dagen later weer bellen of order daadwerkelijk gecanceld is. Bij mij zeiden ze dat ie gecanceld was maar week later bleek dit toch niet het geval. Succes!

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

had ook een abbo met nummerbehoud aangevraagd, heb daarna ook gecanceld en ben bij me oude provider gebleven die hebben me nummer gewoon behouden.
en als je 4 mei pas over gaat heb je nog tijd zat om het in te zetten.

heb een maand geleden geannuleerd bij vodafone (is ook schriftelijk bevestigd) kreeg net weer een mail dat me toestel niet meer leverbaar is en dat ik een ander uit moet zoeken, is nog steeds een grote puinhoop daar. :roll:

np70
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2010 11:15

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door np70 »

Nou vandaag nog geen succes om vodafone te bereiken.
Ik heb vandaag meerdere keren op diverse nummers geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen om mijn bestelling te annuleren, maar dat was tevergeefs.
Net bij thuiskomst wederom ruim een half uur aan de lijn gehangen, mijn baas vind het denk ik geen goed idee dat ik op mijn werk de hele dag niet telefonisch bereikbaar ben omdat ik bij vodafone in de wacht sta, dus dan moet je het thuis maar weer proberen.
Het nummer dat ik doorkreeg via de mail, was de hele dag bezet.

Uiteindelijk heb ik de 0800 0560 geprobeerd, afdeling verkoop en zie daar, binnen 30 seconden iemand aan de lijn!!!!!!! Helaas was het inmiddels 17.55 uur en de klantenservice bij de campagnes is maar tot 18 uur bereikbaar. De dame van verkoop heeft me nog in de wacht gezet, maar helaas.

Erg klantvriendelijk van vodafone om een schriftelijke bevestiging te weigeren en te verwijzen naar een telefoonnummer dat vervolgens de hele dag niet bereikbaar is.

Daarom heb ik wederom een mail gestuurd om dit te melden en mijn bestelling per direct te annuleren en dit ook schriftelijk te bevestigen. Ben benieuwd of ik vanavond nog een reactie krijg.

Ik word er moedeloos van!

Mr.Ruben
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2010 16:05

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Mr.Ruben »

Ik kreeg vandaag een e-mail van vodafone waarin ik een alternatief mocht uitzoeken, geen 1 van die telefoons had de functies oid wat ik wou...telefonisch geannuleerd en gevraagd naar een andere telefoon of die er eventueel wel zouden hebben...die hadden ze...en vandaag hadden ze weer een lading binnen gekregen..dus nu heb ik een andere besteld...kijken wanneer ik die krijg....

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Mr.Ruben schreef:Ik kreeg vandaag een e-mail van vodafone waarin ik een alternatief mocht uitzoeken, geen 1 van die telefoons had de functies oid wat ik wou...telefonisch geannuleerd en gevraagd naar een andere telefoon of die er eventueel wel zouden hebben...die hadden ze...en vandaag hadden ze weer een lading binnen gekregen..dus nu heb ik een andere besteld...kijken wanneer ik die krijg....

heb die mail ook gehad, zaten bedroevende telefoons bij.
heb sinds een paar weken de 6700 van t-mobile gehad, echt een perfect telefoontje. :D

Nikkez
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 feb 2010 22:13

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nikkez »

Wilde ze vrijdag gaan bellen om ze te feliciteren dat ze er 2 maanden over deden....maar zowaar de email met de alternatieven vandaag. Alhoewel ik ten zeerste betwijfel of de Samsung Star er echt niet is en ook niet meer komt. Maar goed, de alternatieven waren nogal variërend: een Nokia 2330 twv 49,99 een Nokia 6303 Classic twv 100, een HTC Tattoo twv 200 euro. Die bedragen zetten ze er natuurlijk niet bij, maar heb ik zelf even bekeken. En als klap op de vuurpijl een Samsung Jet! twv 240 euro. De Samsung Star is ca. 120 euro waard. De Jet heeft iets mindere recensies, maar wel meer functies. Ik heb de gok gewaagd en ben zeer benieuwd of deze wel gaat komen....

deruiterronald
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2010 11:37

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door deruiterronald »

Valt allemaal nog mee wat ik hier lees.
Ben al sinds oktober bezig om mijn bestelde abonement(ANWB actie)binnen te krijgen.
Na wel een dertig(of meer) telefoon gesprekken en uren lang in de wacht gestaan te hebben en drie verschillen aanbiedingen gehad te hebben qua type telefoon(2x samsung/1x nokia)en nog steeds niets hebben ontvangen!
Wel hebben ze al geld van m`n rekening geschreven terwijl ik nog geen diensten heb ontvangen van ze(geen telefoon en sim kaart)
Echt hopeloos al bijna 5 maanden bezig dus!!!
Hoe makkelijk kan het zijn, nieuwe klant met nieuw nummer, het lijkt wel alsof ze je niet als klant willen hebben, je zou bijna zeggen wat heb ik verkeerd gedaan waarom zij niet kunnen leveren.
Tips zijn welkom!

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

je zou bijna zeggen wat heb ik verkeerd gedaan waarom zij niet kunnen leveren.
Tips zijn welkom!
enige troost is, gedeelde smart is halve smart, met jou nog honderden andere wachtenden, dus jij doet niks fout, maar bij vodafone is het een organisatorische puinhoop, alleen zijn ze wat dat betreft nog steeds in de ontkenningsfase :evil:

Gesloten