Ik belde meteen de dealer op en wilde terugrijden, maar omdat ze net dicht gingen kon dat dus niet. Ik heb uitgelegd dat ik het geluid niet vertrouwde en dat ik 's nachts via Limburg (de vriendin van mijn vrouw ophalen die met haar op vakantie ging) naar Brussel moest rijden en dat ik dus echt de 7-zitter daarvoor nodig had. Volgens de dealer was het geen enkel probleem om met de auto te rijden en ik kon na de vakantie met mijn vrouw de auto gewoon weer brengen. Ik heb dus die nacht mijn vrouw weggebracht en de Ford Windstar de rest van de week voor de deur laten staan. Op zaterdagavond 10 oktober ben ik weer met mijn kinderen en een extra vriendje naar Brussle gereden om mijn vrouw + vriendin op te halen. Nog steeds was er niks aan de hand buiten het feit om dat de motor nog steeds die herrie maakte. Ik zet die vriendin af in Limburg ga nog even naar de McDonalds om vervolgens aan de terugreis naar mijn woonplaats te beginnen. Vlak na Eindhoven ga ik door een bocht springt mijn olielampje aan, maar direct na de bocht ging dit weer uit.
Het laatste statement is dus niet waar.en bleek net funest te zijn op het moment dat de wagen werd goedgekeurd
TS heeft na de APK nog minimaal 500 kilometer gereden met zijn auto.
Er heeft dus nog wel wat olie in het carter gezeten