Groetjes
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Daar vul ik dan ook niks in, maar dat heeft niks te maken met de heffingskortingen toch.?Over wachtgeld heb je geen recht op arbeidskorting
Bellers bedankt!", 130 keer per week een extra wapen tegen misdaad
Anonieme bellers blijken ook in 2009 een belangrijk extra wapen tegen misdaad. Het aantal waardevolle tips stijgt explosief. Maar liefst 130 keer per week blijken M.-tips waardevol of doorslaggevend in onderzoeken. In 2008 was dit nog 91 keer. Een bedankje richting al die anonieme bellers is wel op zijn plaats, volgens Stichting M.
Wat denk je van deze gedragsregel:Dus ik hoef nergens bang voor te zijn.Laat de belastingdienst eerst maar zijn werk eens goed doen, dan praten we verder. En laat ze maar mijn gegevens opvragen bij trosradar, dan stel ik tros aansprakelijk voor het doorsturen van mijn gegevens aan de belastingdienst, want dit zijn prive gegevens.
![]()
dus ook aan de belastingdienst.Op verzoek kunnen gegevens van gebruikers bij ernstige overtredingen van de gedragsregels aan Justitie worden verstrekt
Hallo zeg ik misdraag mij toch zeker niet, en heb niks verkeerds gedaan qua belasting.Op verzoek kunnen gegevens van gebruikers bij ernstige overtredingen van de gedragsregels aan Justitie worden verstrekt
@elmo43@elmo43
Re: Vooringevulde aangifte
Dat denk ik niet want ik doe het al vanaf 2002 op die manier.
Wellicht komt dit omdat de wachtgeld regeling per 2001 officieel is afgeschaft en het voor mij onder loon komt te vallen. Ik zou het anders ook niet weten.
Ik ga zelfs een aanvraag voor ww doen per 1 mei 2010 want dan loopt de regeling af. Wellicht komt daar dan ook nog het e.e.a. uit, want het is geen ww + wachtgeld wat ik heb.
In ieder geval bedankt voor je uitleg.
De ene keer schrijf je ik doe het al vanaf 2002 op die manier en dan schrijf je weer dat het betrekking heeft op wel 1 heel jaarIk doe niet alsof ik het beter weet maar laat maar ik zoek het iid wel op een ander manier uit. Ik vraag hier gewoon dingen, en constateer dingen, en heb daar dan weer een vraag over, dus heeft niks te maken met het beter weten. En al tig jaren is ook niet waar, als er fouten zouden zijn gemaakt door mij of de boekhouder heeft dat betrekking op wel 1 heel jaar.
U verkoopt dus ook bloemen waarmee u niets verdientelmo43
Bericht Re: Aankoop mag beslist niet meer terug
Citaat:
Jij hebt waarschijnlijk de eerste eenmanszaak met medewerkers
De zaak is van mijn man, en wij werken met zijn 2en.![]()
Daarom vult u bij de belastingaangifte de uitkering in als zijnde zwartloon. Nu is het duidelijkelmo43
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aankoop mag beslist niet meer terug
Wij gaan zelfs zover als eenmanszaak zijnde, dat wij garantie geven op de bloemen die wij verkopen.
Mochten de bloemen binnen 2 a3 dagen helemaal slap zijn zijn of iets anders dan kunnen ze terug komen en krijgen ze nieuwe bloemen van ons.
Mits ze wel de instructies opvolgen die wij meegeven hebben. Dit doen wij puur om het feit dat er tussen de kwekers die de bloemen aanleveren bij de veiling ook rotte appels zitten en dus ook rotzooi aanleveren, en wij niet van deze kwekers willen kopen.![]()
@ Elmo43wat is niet duidelijk dan??
Uitbetaling heffingskortingenEn wat blijkbaar nu met de nieuwe aangifte niet gebeurd, en je dus ineens niet meer de algemene heffingskortingen terug krijgt, en dat bevreemd mij.