@ juristje,
En wie zijn jullie dan wel om haar dit advies te geven?
een noch technisch nog juridisch onderlegd persoon
volgens mij is dit dan ook een form van schofferen?
wie bent u om te beweren dat ik niet technisch onderlegt ben? juridisch heeft u gedeeltelijk gelijk, maar technisch onderlegt ben ik net zo goed als u juridisch onderlegt bent.
en de klant heeft wel degelijk met TNT te maken, als jij een pakketje ontvangt die je niet wilt, of waar je niet om hebt gevraagd, ( wat bij TS dus het geval is ) dan kun je dat terugsturen en de verzender draait dan op voor de kosten. ( ik heb dit nog ff bij iemand van TNT nagevraagd.)
Voordat je bovenstaand gegeven als waar aanneemt en klakkeloos overneemt in onvolledige/onjuiste adviezen zoals je dit met regelmaat op dit forum doet
tja, we zij niet allemaal zo onderlegd als u, maar ik wil u er wel even op wijzen dat dit een forum is voor de consument en dat mensen hier vragen stellen omdat ze hulp of advies willen. en onderling willen we allemaal proberen te helpen. er worden adviezen gegeven en die zullen niet altijd correct zijn. willen ze professioneel advies dan moeten ze ergens anders heen, naar u bijvoorbeeld.
Het is mij echter in het verkeerde keelgat geschoten dat mijn neutrale feedback verworpen wordt met een banaal argument
precies zoals u het zegt, u doet dit bij mij ook. ik geef ook een neutrale feedback.
sorry mensen maar moest het ff kwijt. ik voelde mij behoorlijk aangevallen terwijl ik een advies gaf op een vraag die overduidelijk omschreven was.
maar nu weer ontopic voor de mevrouw in kwestie.