LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn monteur.. belangrijk vraagje

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
blondje24

kpn monteur.. belangrijk vraagje

Ongelezen bericht door blondje24 »

beste mensen,

ik heb internet en interactive tv van kpn en nu wou ik ook vaste telefoon erbij hebben dit heb ik dus later aangevraagd, nu dit is geen probleem en werdt wat later naangesloten door een monteur die was ingehuurd door kpn. 1 week later nog steeds doet mn tell t niet, ivm dat er iets mis was gegaan met telefoon bij mn tv en internet bundel samen te koppelen. Erg vervelend na bijna uur bellen met knp eindelijk te horen gekregen dat dat dus het probleem is en nog 13 tot 28 dagen kan gaan duren??!! :evil:
Maar nu dus mijn belangrijkere vraag, die monteur heeft alles aangesloten en kon met hun test telefoon opmijn aansluiting kijken als het in orde was, dus heb ik met mijn gsm mijn eigen lijn getest en nu heeft die monteur dus mijn gsm nr in prive bezit genomen en smst mij vaak met smsjs dat die mij wel leuk vond dit dat. Dit vind ik erg onprofessioneel en wil weten als ik hier een klacht over kan indienen ???

hoop dat iemand mij wat info kan geven thanks alvast....
want ik vind dit echt niet kunnen over de service en dat de aansluiting zo lang duurt.

grr xxx

Frans.K

Re: kpn monteur.. belangrijk vraagje

Ongelezen bericht door Frans.K »

Ach het komt wel goed en die monteur vindt u knap....sja het is voorjaar toch :D

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Tsja, het is voorjaar, maar dit lijkt me niet de juiste manier van toenadering zoeken. Zou misschien een klacht indienen bij KPN en bij het bedrijf dat KPN hiervoor gebruikt, tenzij het hun eigen monteurs zijn.

malaga

Ongelezen bericht door malaga »

Frans.K schreef:Ach het komt wel goed en die monteur vindt u knap....sja het is voorjaar toch :D
Wat een rotopmerking :mrgreen:

Ik zou deze monteur verbieden, mij lastig te vallen en met aangifte bij de politie dreigen!
Maar je kunt ook nu al aangifte doen bij de politie, stalking is een strafbaar feit. Dit is geregeld in het Wetboek van Strafrecht, Artikel 285b. Hierin staat het volgende:
Citaat:
1.
Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.

2.
Vervolging vindt niet plaats dan op klacht van hem tegen wie het misdrijf is begaan.

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Normaal zijn zouden de meeste mensen wel gevleid zijn.
Maar goed jij niet jij bent beledigd.

Je kan toch ff terug SMSen dat je geen interesse hebt?
Mocht hij na je verzoek te stoppen doorgaan dan heb je een punt.

Begrijp echt niet waar je je druk over maakt.

Sterkte en vervelend dat mensen je leuk vinden.

Greetzz
ATESLI

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

dus heb ik met mijn gsm mijn eigen lijn getest en nu heeft die monteur dus mijn gsm nr in prive bezit genomen en smst mij vaak met smsjs dat die mij wel leuk vond dit dat.
Zakelijk en prive horen in principe gescheiden te blijven. Er is zelfs een wet bescherming persoonsgegevens. Ik denk niet dat dit gedrag in overeenstemming is met deze wet. Je kunt strikt aan deze wet vasthouden, je kunt er ook met een knipoog mee omgaan.

Maar inderdaad, je kunt ook meteen SMS-en dat je hier niet van gediend bent, als het dan ophoudt dan ben je er ook vanaf. Zo niet, dan kun je eventueel een klacht indienen bij het bedrijf. Een klacht indienen heeft echter, hoe terecht ook, ook nogal wat voeten in aarde.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Een monteur is ook maar een mens!, :wink:

Hij ziet wel wat in je en dat laat hij merken ook, niet geschoten is misgeschoten zal hij wel denken, :wink:

Wanneer je niet van zijn advances gedient bent zou ik daar geen problemen van maken, een SMS-je naar hem sturen met de tekst dat hij de verbinding prima aangelegd hebt, maar dat je verder geen verbinding met hem wil hebben, dan is het praatje over,

Wanneer hij echt lastig wordt kun je je evt. in verbinding met KPN stellen,

Succes, en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten