
Hoop dat dit gedoe snel over is. Want baal er enorm van.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat spreekt boekdelen. Het signaal moet sterk zijn anders krijg je problemen. Of je nu analoog of digitaal hebt. Kijk eens in je digitale decoder naar de signaalsterkte.robbreed schreef:Analoog is hier nooit goed geweest.
Waarschijnlijk niet. Men heeft geleverd wat men heeft beloofd. Helaas heeft u meer pech gehad dan gemiddeld. Het zou kunnen dat Ziggo coulant is (ze zijn in mijn ervaring tenminste niet zuinig). Alle tenische apparaten kunnen storing krijgen. Als je trein of vliegtuig vertraagd is krijg je in beginsel ook geen vergoeding, alleen als het verwijtbaar de spuigaten uitloopt.cora.vijgen schreef:Maar mijn vraag is eigenlijk kan ik hier voor de 14 uur dat ik geen Ziggo binnen heb gekregen geld terug krijgen?Ik hoef toch niet te betalen voor iets wat ik niet gehad heb of zie ik dat verkeerd![]()
Gr.Cora