LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc totaal abonnament

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ericbuit
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2010 17:19

upc totaal abonnament

Ongelezen bericht door ericbuit »

Ik heb mijn pakket uitgebreid omdat ik dan minder zou betalen.
Er werd niet bijverteld dat als ik mijn facteur online moest nemen.Daardoor vervalt nu de totaal pakket korting .In het contract staat daar over niets in en upc zegt dat ze daar niets aan kunnen veranderen.In plaats van €58 betaal ik nu €127 pure oplichters .Wie weet raad.

eric

S.Beerenburgh
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 mei 2005 20:41

Re: upc totaal abonnament

Ongelezen bericht door S.Beerenburgh »

Ik betaalde al automatisch en ik ben op het aanbod ingegaan, daardoor betaal ik minder en heb naast internet+dig.tv nu ook bellen erbij.
Ik blijf het een onprettig idee vinden, een automatische incasso bij iets met wisselende kosten (zoals telefonie), maar je kan via de website de lopende kosten zien. Reken maar dat ik dat minimaal 1x per week nakijk.
Volgens mij kan je alsnog je korting krijgen als je toch nog automatisch gaat betalen, maar of dat mag.... Bij KPN kreeg ik een rekening van 1 euro voor de acceptgiro, dat is een redelijke prijs. Voor zover ik weet mag een bedrijf niet dwingen automatisch te betalen, maar daar kan vast iemand anders antwoord op geven.

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: upc totaal abonnament

Ongelezen bericht door oppie11 »

Ze dwingen je niet, staat meestal vermeld in de algemene voorwaarden waar men zelf mee akkoord gaat zodra ze een abonnement afnemen.

Gesloten