LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Publi Force

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Yentl58
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 10:26

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Yentl58 »

Ik heb mijn afschriften van vorig jaar erbij gepakt en gezien dat ik in mei vorig jaar 2 x 23,95 heb betaald voor de 2 magazines, en dan nu weer 2x 19,95.
Ik laat de laatste bedragen storneren en vraag ook om de blokkade, bedankt voor die tip!

Dia01
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:22

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Dia01 »

Ik ben per 23 september lid geworden van twee bladen t.w. automaand en luxury. Ook bij mij is er op 20 april 2x 39,95 afgeschreven. Dit heb ik gelijk laten storneren. Tevens het rekeningnummer laten blokkeren voor verdere afschrijvingen. Het bedrag zou 19,95 zijn per blad.

Ik heb overigens al 3 maanden geen blad gezien. Heb ze dit gelijk laten weten via de mail en als bijlage een brief voor opzegging. Dit heb ik overigens aangetekend gedaan, gezien alle reacties op dit forum.

Hopenlijk heb ik het juiste adres genomen
Kelvinring 44
2952 BG Alblasserdam

Kan iemand mij vertellen of dit adres juist is en dat je inderdaad geen reactie krijgt op je mail(s). Juridisch gezien wil ik weten wanneer je een incasso zou krijgen je dit kan winnen door niet te betalen.

Diana

edelaat
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2010 19:54

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door edelaat »

Vandaag een automatische incasso van 39,95 inzake een abonnement van Viva Espana.
Het abonnement is ingegaan in december 2009 tegen verzendkosten, die 14,95 bedroegen.
Nu werd via een automatische incasso, waar geen toestemming voor gegeven is, deze 39,95 geincasseerd. Heb deze uiteraard laten storneren.

De zoveelste onterechte incasso lees ik op deze site........

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:25

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik heb een blad dat heet Moestuin. ook voor pak em beet 19 euro enkel voor verzendkosten. Nu zie ik een afschrijving van 39 euro voor een abonnement op Moestuin.
Ik heb geen brief ontvangen over de verhoging of dat de uitgever verkocht is aan Publi Force. Net op de website gekeken maar die niet bereikbaar.
Er lijkt mij een vies spelletje aan de gang. Ga nu proberen om het geld terug te boeken.

Theo van Wel

Yentl58
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 10:26

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Yentl58 »

@ Dia01, Ik heb mijn opzegging aangetekend verstuurd naar het adres wat in Fotaal en Gardenzine staat onder Beeindiging toezending .

Postbus 63
2900 AB Capelle a/d IJssel

witte angora
Berichten: 32050
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door witte angora »

Yentl58 schreef:@ Dia01, Ik heb mijn opzegging aangetekend verstuurd naar het adres wat in Fotaal en Gardenzine staat onder Beeindiging toezending .

Postbus 63
2900 AB Capelle a/d IJssel
Dit is inderdaad het adres waar de opzegging in het verleden naar toe moest. Het is ook het postadres van het incassoburo waar Publi Force mee werkte. Echter, aangezien Publi Force uit de lucht is, en een andere uitgever de boel heeft overgenomen, wordt het nu blijkbaar anders. Maar hoe anders, daar kan ik ook niks zinnigs over zeggen.

Wellicht is het het beste contact op te nemen met Toptijdschriften, zij zijn de nieuwe uitgever.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

witte angora schreef:
Yentl58 schreef:@ Dia01, Ik heb mijn opzegging aangetekend verstuurd naar het adres wat in Fotaal en Gardenzine staat onder Beeindiging toezending .

Postbus 63
2900 AB Capelle a/d IJssel
Dit is inderdaad het adres waar de opzegging in het verleden naar toe moest. Het is ook het postadres van het incassoburo waar Publi Force mee werkte. Echter, aangezien Publi Force uit de lucht is, en een andere uitgever de boel heeft overgenomen, wordt het nu blijkbaar anders. Maar hoe anders, daar kan ik ook niks zinnigs over zeggen.

Wellicht is het het beste contact op te nemen met Toptijdschriften, zij zijn de nieuwe uitgever.
Gezien de geschiedenis, is de kans groot dat 'toptijdschriften' gewoon een nieuwe naam is, maar dezelfde structuur kent als publiforce/gratisbladen etc.

Zolang abonnees niet op de hoogte zijn gebracht van deze wijziging, per post etc., kan je niet verwachten dat mensen iemand anders gaan aanschrijven voor een 'contract' wat ze hebben bij (formeel) een ander bedrijf...

Of het 'nieuwe' bedrijf moet mensen inlichten - is ook goed.

Yentl58
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 10:26

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Yentl58 »

Dus met een beetje pech zou de opzegging niet eens geldig zijn door een foutief adres, en moet het opnieuw aangetekend naar een ander adres. Jeetje, wat een gedoe allemaal!
Ik denk dat ik inderdaad maar contact opneem met Toptijdschriften. alleen die naam al! :mrgreen:

witte angora
Berichten: 32050
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik bedoel eigenlijk meer dat Toptijdschriften informatie kan verstrekken waar de opzegging naar toe moet. Van Publi Force hoeven we niks meer te verwachten.

witte angora
Berichten: 32050
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door witte angora »

Yentl58 schreef:Dus met een beetje pech zou de opzegging niet eens geldig zijn door een foutief adres, en moet het opnieuw aangetekend naar een ander adres. Jeetje, wat een gedoe allemaal!
Ik denk dat ik inderdaad maar contact opneem met Toptijdschriften. alleen die naam al! :mrgreen:
Nee, de opzegging is geldig, aangezien jij het adres hebt aangehouden dat in het tijdschrift stond. Aangezien de aangetekende opzegging niet retour is gekomen, is het binnengekomen, en kan het verwerkt worden.

En als het niet goed gaat door een administratieve dan wel fysieke verhuizing, dan zoeken ze dat daar maar uit.

Yentl58
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 10:26

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Yentl58 »

Ik zag net in mijn afschriften dat er in 2009 vanaf een ander rekeningnummer werd geincasseerd dan in 2010, en vond een stukje waarin iemand schrijft dat het vorige rekeningnr geblokkeerd zou zijn vanwege beslaglegging.
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... bonnement/

Yentl58
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 10:26

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Yentl58 »

Dankjewel Witte Angora, nou weet ik iig zeker dat de opzegging ok is.
Gr. Yentl

sniekie
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2010 17:32

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door sniekie »

Het lijkt er op dat ook ik de pineut :( ben bij Publi Force... Had een abonnement op Horsimo voor een jaar voor € 19,95 en afgelopen week werd er ineens € 39,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb de incasso meteen laten storneren en per mail mijn abonnement opgezegd. Als ik alle voorgaande berichten zo eens lees, heb ik er weinig hoop op dat dit goed komt.
Misschien eens iemand van Publi Force uitnodigen bij Tros Radar ???

edithsfotos
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2010 19:25

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door edithsfotos »

Ik zag vandaag dat publi force maandag 39,95 euro's afgeschreven hebben, terwijl ik in Februari per e-mail mijn abo heb opgezegd.
(En terwijl het maar 19,95 kostte)
Ik heb net de bank opgebeld en mijn verhaal gedaan. Ze hebben het bedrag teruggeboekt. Ik moet echter wel in de gaten houden of publi force niet weer gaat afboeken, dan moet ik de bank namelijk weer bellen en het terug laten boeken.

Ook stuurt ze me een machtigings formulier. Die moet ik invullen en opsturen, dan kunnen ze niet meer bij mijn rekening afboeken.

hopelijk werkt het!

Bauwer
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mar 2010 12:05

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Bauwer »

Hallo ook ik zit met dat gedoe dat je er niet vanaf komt met een email of een gewone brief. Ik heb ze een tijdje terug gebeld dat ik 04-01-2010 mijn abonnement van het gratis blad B-GATES schriftelijk en later ook per email nogmaals heb opgezegd. Laatst kreeg ik een nota van 23,95 euro voor het nieuwe abonnementsjaar of ik die even wou betalen. Zelf had ik al gekeken in het februariblad stond 19,95 euro. Ik heb naar het alternatieve nummer gebeld maar daar vertelden ze mij dat ik alleen maar aangetekend kon opzeggen dat dat de uitgever had besloten, anders deden ze er niks mee. Ze hebben mij toen doorverbonden en ook daar kwam hetzelfde antwoord. Er zat niks anders op dan dat ik mijn abonnement voor dit jaar maar moest betalen en daarna een aangetekende brief moest sturen om op te zeggen en dan kreeg ik al snel een bevestiging terug. Die 23,95 heb ik eens even aangekaard dat dat niet klopte en toen zeiden ze dat ik 19,95 euro moest overmaken, wat ik maar gedaan heb.
Daarna heb ik een aangetekende brief gestuurd naar hun en ik kon via tracktrace zien dat ze hem ontvangen hadden. Er is inmiddels 14 dagen overheen gegaan en nog steeds heb ik geen bevestiging van opzegging gehad.
Vanmiddag 26-04-2010 eens even weer dat alternatieve nummer gebeld en daar gaven ze mij een ander nummer van de ledenservice 010-4597204
Dat lukte mij om die te bereiken na een paar keer bellen. Ze vroegen naar mijn klantnummer en zeiden er notitie van te maken, dat ik aangetekend had opgezegd en ook dat de bladen van maart en april 2010 vlug zouden komen.
en dat dan mijn abonnement straks begin 2011 stopt en dat ik er in elk geval alles aan gedaan had. Eens even afwachten wat er nu gebeurt.

lot1313
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2010 17:27

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door lot1313 »

Ook ik zit met hetzelfde probleem. Sinds Temperament en Viva Espana één tijdschrift zijn geworden, worden de gekste bedragen afgeschreven.. Ik heb de ING om terugboeking verzocht, nu nog even een opzegging versturen via E-MAIL. Vind het belachelijk om €7,- te betalen om het aangetekend te versturen.

Heeft iemand van jullie misschien een e-mail adres? Ik las in eerdere berichten dat iemand het ook via mail had gedaan. Alvast bedankt!

Bauwer
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mar 2010 12:05

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Bauwer »

Hallo, dit is het emailaders van de ledenservice van Publi Force:
[email protected] maar ze reageren niet dat is zo vervelend.
Je kunt ze denk ik het beste bellen: het telefoonnummer van de ledenservice is:
010-4597204 dit nummer kreeg ik vanmiddag en na een paar keer proberen kwam er een man aan de lijn die ik het heb uitgelegd.
Veel succes!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bauwer schreef:Hallo, dit is het emailaders van de ledenservice van Publi Force:
[email protected] maar ze reageren niet dat is zo vervelend.
Je kunt ze denk ik het beste bellen: het telefoonnummer van de ledenservice is:
010-4597204 dit nummer kreeg ik vanmiddag en na een paar keer proberen kwam er een man aan de lijn die ik het heb uitgelegd.
Veel succes!
De ellende met telefoon is dat ze je van alles kunnen beloven (en gezien de werkwijze van dit bedrijf zullen ze dat ook), maar jij kan niets van hun beloftes bewijzen. Volg daarom altijd op met een mail, waarin je het gesprek en de gemaakte afspraken bevestigd.

Je hebt dan verzendbewijs, en je kan soms zelfs met ontvangst en met lees bewijs verzenden.

adrianaa
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 apr 2010 21:43

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door adrianaa »

Ook ik wil graag de abo voor een tijdschrift afzeggen.
Ben in sept. 2009 lid van geworden en er werd nu al een bedrag van 39,95 (i.p.v. 19,95) van mijn rekening afgeschreven.
Wie kan mij vertellen welke adressering er juist is om de abo te stoppen?
Heel graag je reactie.

Bauwer
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mar 2010 12:05

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Bauwer »

Het juiste adres om aangetekend op te zeggen dat staat denk ik wel voorin het tijdschrift vermeld.
Voor het blad B-GATES is het: B-GATES Postbus 63 2900 AB Capelle a/d Ijssel

Misschien is het met die andere bladen ook wel zo dat je de naam van het tijdschrift in moet typen en daarna bovengenoemd adres.
Zelf heb ik het adres gebruikt wat er op de nota stond van Publiforce maar gisteren toen ik gebeld heb met het 010 nummer van ledenservice zei die man mij dat het dan nog wel even kan duren voordat hun er bericht van kregen dat je aangetekend opgezegd heb.
Veel succes!

Gesloten