ciske schreef:misschien dat je eens kan denken dat TS helemaal niks aan die strijd tussen julie hebben? waarvoor moeten wij hier op dit forum er van meegenieten?
maak een topic aan waar jullie lekker elkaar kennen af...zeuren
Zo, meer dan een regel, chapeau. Het was een antwoord aan DJM, die kennelijk met een vraag zat. TS heeft kennelijk zijn pad al gekozen, maar houdt dit dan in dat de on-topic vragen van anderen genegeerd moeten worden?
@seconds-out
Dat was me al duidelijk geworden.
hobby1 schreef:Jullie zijn aan bekvechten welk wetsartikel voor TS staat.
Ik heb in dit hele topic geen wetsartikel genoemd, behalve het citaat van de wet welke onvolledig en onjuist door BBCS werd weergegeven. Welk wetsartikel van toepassing is, is geen onderwerp van discussie.
hobby1 schreef:TS heeft al lang gekozen, om de reparatie zelf te betalen.
Dit neemt niet weg dat er wellicht nog iemand was die wat meer uitleg over het conformiteitsgbeginsel gehoefde. Daar dit in dit topic plaats vond, leek dit topic me ook de meest geeigende plaats antwoord te geven. Kennelijk mag dit niet van u, en vindt u het door u aanwijzingen verstrekken hieromtrent heel normaal, evenals de overtuiging dat u alle forumleden vertegenwoordigt.
hobby1 schreef:Niet gratis zoals onze .....seconds-out in zijn bericht heeft vermeld.
U bent toch zo van het uiten van meningen?
hobby1 schreef:Maak een topic aan zoals ciske heeft geschreven, waar jullie de wetsartikelen kunnen uitwisselen.
In dit topic worden helemaal geen wetsartikelen uitgewisseld, enkel door de een onjuist en onvolledig weergegeven, door de ander weergegeven als citaat. Waarom meent u hierin aanleiding voor uw ongevraagde doch vast goedbedoelde advies te moeten zien?
hobby1 schreef:Denk je echt, dat de rest van de leden, aan dit gekibbel is hebben.
Nogmaals, neem dat eens op die naar aanleiding van een antwoord op een vraag allerlei valse beschuldigingen meent te moeten uiten.
hobby1 schreef:Waarom ik niets over BBCS schrijf heeft ook een reden, maar dit hoef ik toch niet hier neer te pennen, want dat laat ik aan jullie over.
Ik vraag u ook niet iets over BBCS te schrijven, doch aan, een wezenlijk verschil. Er van uit gaande dat u de opmerkingen aan mij geplaatst niet aan BBCS wilde plaatsen, wellicht dat hieraan een verstoorde liefdesrelatie of weet ik veel aan debet is, weet ik niet en boeit me ook niet, vind u het dan niet van de door u genoemde arrogantie getuigen die opmerkingen dan maar aan de volgende te richten, waar ze eigenlijk niet thuishoren?
Hanteerd u voor anderen vaak andere regeltjes dan voor u zelf?