LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laptop voor €599 bij Kijkshop.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Martijn

Re: Laptop voor €599 bij Kijkshop.nl

Ongelezen bericht door Martijn »

Iedereen die aan deze actie van Kijkshop heeft meegedaan, en GEEN notebook heeft ontvangen, kan een mailtje sturen naar:

* [email protected]

Een empty mailtje is voorlopig voldoende, zodat ik je mailadres heb.
Ik had al eerder een mailadres in dit forum geplaatst.... Niet echt handig van je, maar goed.......

Martijn

Martijn

Ik vind t overigens behoorlijk mager dat Radar het met krap 2 minuten in de uitzending afkoopt.....
Een manager van Kijkshop (waarom toch die naam, omdat je alleen naar dingen mag KIJKEN maar ze nooit zult aanraken?) in de uitzending was toch wel t minste dat ik had verwacht.....

Martijn

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Martijn:

dan moeten de email adressen ff gekoppeld worden ofzo

loesje

Ongelezen bericht door loesje »

Tis inderdaag errug weinig, maar twee minuten, ook ik had wel meer verwacht.
Op deze manier denk ik niet dat bedrijven ermee stoppen om op deze manier met hun klanten om te gaan.
Heb de kijkshop via de mail al de tip gegeven om met het geld dat ze ontvangen als rente op ONS geld, extra personeel aan te nemen, zodat de klachten sneller behandeld kunnen worden.
Wederom geen reactie gehad van de kijkshop :cry:
En ook nog geen telefoontje van ze, ze bellen nieteens meer terug als ik netjes mijn naam en telefoon nummer achterlaat.
En dat terwijl ik alleen mijn geld maar terug wil, en nog goede tips voor ze heb op de koop toe............

Is er al iets bekend over collectief protest oid?

Loesje

Martijn

Collectieve actie ..... stuur je mail gewoon naar

[email protected]

Dat is momenteel wel het veiligst aangezien mijn internetverbinding momenteel niet helemaal betrouwbaar is.

Greetz,
Martijn

Martijn

Ik lach me rot...............
Door een WEERSTATION in de Grote Lunchuitverkoop is de Kijkshop site wederom niet te bereiken.
Ik snap het al, die wil iedereen natuurlijk hebben hebben hebben!!!!
NET als die laptop!

Ik heb ze maar weer eens gemaild om ze dit voor te leggen.
Zal, als ik bovenstaande lees, geen reactie volgen maar ik wil m'n gemoedsrust terug en dat zal nog wel even duren!

Martijn

loesje

Wow , zou je dat weerstation ook kunnen betalen met een kadobon?'k'heb er hier nog ééntje liggen nl..........
Weet jij dat toevallig? Ik heb net wel weer geprobeert te bellen met de
klantenservice,mare denk dat ze aan het lunchen zijn :lol:
Maar weer voor de 4 keer vandaag naam en telfnr achtergelaten........

Groetsels Tieneke

resp0015521

Ongelezen bericht door resp0015521 »

:lol:
Het is mij wel gelukt een laptop te bemachtigen.Het was erg druk op de lijn ,maar aanhouder wint.
De volgende dag werd voor 12 uur de laptop netjes afgeleverd.
Dus geen klachten en werkt uitstekend Ben erg mee in mijn sas. :D

Gast

Nou dat over de aanhouder wint is niet waar hoor!!! Ik heb er ook 1,5 uur over gedaan om de notebook te bestellen en dit is ook uiteindelijk gelukt. Degene die de laptop gekregen hebben zijn er gewoon random uitgehaald... :evil:

Martijn

Ja ik vind het ook een beetje raar om te spreken van "de aanhouder wint" en dan druk ik het nog héél zacht uit.....

Martijn

Gast

wat nou de aanhouder wint... ik wed dat er zo velen zijn die dat ding nog eerder besteld hadden als jou... je hebt gewoon geluk, en dit is niet echt de plaats om dat zo te uiten :evil:

M55

Ongelezen bericht door M55 »

ik ben volgens mij nog steeds een van de eerste die bevestiging had op email (12.55)
en ik heb hem OOK NIET :evil:

loesje

Ook ik had de bevestigingsmail om 12.59...........
Vandaag weer gebeld, met de vraag wanneer mijn geld op mijn rekening zou staan. En nu is het zo dat de bank de schuld krijgt dat het er nog niet opstaat, kijkshop heeft het gestort........
Op mijn vraag wat kijkshop onder snelle service verstaat, nog geen antwoord gehad. Het zou uitgezocht worden, ik zou vandaag terug gebeld worden. Zoals jullie al snappen, niets is uitgezocht , geen telefoontje gehad, en ook geen reactie op de mails die ik gestuurd heb.
Nieteens een ontvangst of lees bevestiging!
Is er eigenlijk wel iemand die een normaal antwoord heeft gehad van de kijkshop? Dan bedoel ik niet het standaart briefje,zoals we via de post ook gekregen hebben..........
Ik krijg steeds meer het id dat kijkshop de klachten niet serieus neemt! :twisted:

Groetsels Loesje :roll:

Gast

beetje geduld misschien, ben er wel zeker van dat ze duizenden van dat soort mailtjes hebben gekregen.

godsklere wat een triest gezeik hier

Martijn

beetje geduld misschien, ben er wel zeker van dat ze duizenden van dat soort mailtjes hebben gekregen.

godsklere wat een triest ge**** hier
Triest gezeik..... alsof jij t leuk zou vinden als een bedrijf onnodig €604 van je vasthoudt.
Verder wens ik geen woorden aan je vuil te maken.

Martijn

loesje

Beste gast,

Geduld? Is dat in die winkel te koop toevallig?
Ik ben nu al 5 dagen aan het bellen en mailen,mijn geduld is een klein
beetje op.........
Alleen vandaag al ruim twee uur aan de foon gezeten om mijn eigen geld terug te krijgen........

En daarbij het gaat niet om een pakje boter, het bedrag is ook iets hoger..................

Nog een vraagje aan jou gast, waarom lees je dit ge****** en reageer je erop?

Groetsels Loesje

Gast

idd bemoei je er dan gewoon niet mee... en ik heb trouwens ook nog steeds geen antwoord op mijn vrijdag verstuurde mail.. stelletje ***** en NU wil ik mijn geld terug...

Gast

ik wil geen geld, ik wil een laptop :shock:

Martijn

Nog een vraagje aan jou gast, waarom lees je dit ge****** en reageer je erop?
Ik denk dat hij / zij bij Kijkshop werkt en zijn eigen bende moet opruimen...... Zou ik ook moe van worden.

Martijn

Jeroen_S

Ongelezen bericht door Jeroen_S »

Iedereen die nog mee wil doen aan een (nog nader te bepalen) actie, graag z.s.m. mailen naar:

[email protected]

Vandaag of morgen wil ik iedereen mailen om verder te overleggen, dus zorg dat je email adres binnen is :)

Gesloten