LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vlees vol met water
Re: Vlees vol met water
@choco, al bericht gekregen van appie?
Nee tot op heden nog steeds niet.ciske schreef:@choco, al bericht gekregen van appie?
-
update...
heb de kipfilet van de lidl gegeten,ben om!
veel malser! geen water!! en veel meer smaak! hoe kan dat?
de prijs weet ik niet...zag dat het bij appie nu wel in de aanbieding was...
dus ben niet op prijzenjacht geweest ging me puur om de smaak en die is duidelijk beter!!!
next...ga nog eens wat proberen daar??ja je weet het niet,leef nog...
dus ben niet op prijzenjacht geweest ging me puur om de smaak en die is duidelijk beter!!!
-
Dat had ik dus me de gehakt en de kipfilet van de Aldi. Ik ben al een tijdje om, het Aldi-gehakt is zelfs beter dan dat van de slager, maar wel goedkoper, dus ja, wat ga je dan kiezen?rozemarijntje schreef:update...
-
@wa
ja idd ,ik heb het geprobeerd,van de week ga ik weer neem idd wat anders mee en dan zo proberen wat goed is of niet...
en echt ik weet echt niet wat het koste(ben het type wilt u bonnetje ja,en dan gooi ik hem zelf weer weg,slim he?)...
ik heb hier geen aldi,dus kan dat niet testen....
maar wel 3 lidl?kan je nagaan hoe goed het hier loopt denk ik....en nog grote ook.
je vraagd je af hoe het kan?moet het bij appie allemaal zo goedkoop mogelijk ingekocht worden en dan zoveel mogelijk opbrengen?
stukje kipfilet weegd natuurlijk zwaarder als er een ons water ingespoten wordt?ik zeg maar wat ,hoeveel...
ja idd ,ik heb het geprobeerd,van de week ga ik weer neem idd wat anders mee en dan zo proberen wat goed is of niet...
en echt ik weet echt niet wat het koste(ben het type wilt u bonnetje ja,en dan gooi ik hem zelf weer weg,slim he?)...
ik heb hier geen aldi,dus kan dat niet testen....
maar wel 3 lidl?kan je nagaan hoe goed het hier loopt denk ik....en nog grote ook.
je vraagd je af hoe het kan?moet het bij appie allemaal zo goedkoop mogelijk ingekocht worden en dan zoveel mogelijk opbrengen?
stukje kipfilet weegd natuurlijk zwaarder als er een ons water ingespoten wordt?ik zeg maar wat ,hoeveel...
-
Ik denk dat, na het bereiden, de prijs per kilo niet eens zo heel veel verschilt. De smaak wel, die waterbommen, dat is niet te vreten.stukje kipfilet weegd natuurlijk zwaarder als er een ons water ingespoten wordt?ik zeg maar wat ,hoeveel...
Al dat watergedoe is om de mensen de winkel in te lokken met lage prijzen, meer is het niet, en mensen trappen er nog massaal in ook. Zolang mensen het kopen is er vraag naar, zolang er vraag naar is levert Appie, want hoe meer klanten, hoe beter voor de omzet.
En het 'prijsbewust' boodschappen doen, zonder op de kwaliteit te letten, dat is nu eenmaal iets dat je er heel moeilijk uit krijgt in dit landje.
-
je hebt helemaal gelijk!
maar als je toch ziet hoe druk het was bij de lidl!! rijen ,dan denk ik toch..
daar moet appie toch last van hebben....zit notabene naast de appie
idd ik merkte het verschil al toen ik het uit de verpakking haalde met bereiden en de smaak!! veel zachter en malser...tja...ik ben om
maar als je toch ziet hoe druk het was bij de lidl!! rijen ,dan denk ik toch..
daar moet appie toch last van hebben....zit notabene naast de appie
idd ik merkte het verschil al toen ik het uit de verpakking haalde met bereiden en de smaak!! veel zachter en malser...tja...ik ben om
Reactie van AH :
Geachte ******,
Hartelijk dank voor uw bericht van 17-4-2012. Onze excuses voor de late beantwoording.
Wij vinden het vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de AH Schouderkarbonade.
Uw ervaring met de schouderkarbonade hebben wij aan de kwaliteitsmanager doorgegeven. Ook de inkoper en de leverancier van het product worden op de hoogte gesteld. Als het nodig blijkt te zijn, worden er direct maatregelen genomen.
Alle producten die u bij Albert Heijn koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. U kunt gebruik maken van de AH Kwaliteitsgarantie. Om die reden hebben wij de supermarktmanager van de Albert Heijn winkel aan de ****** op de hoogte gebracht. Vanaf morgen kunt u terecht bij de servicebalie en krijgt u een nieuwe verpakking mee of het aankoopbedrag retour.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Geachte ******,
Hartelijk dank voor uw bericht van 17-4-2012. Onze excuses voor de late beantwoording.
Wij vinden het vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de AH Schouderkarbonade.
Uw ervaring met de schouderkarbonade hebben wij aan de kwaliteitsmanager doorgegeven. Ook de inkoper en de leverancier van het product worden op de hoogte gesteld. Als het nodig blijkt te zijn, worden er direct maatregelen genomen.
Alle producten die u bij Albert Heijn koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. U kunt gebruik maken van de AH Kwaliteitsgarantie. Om die reden hebben wij de supermarktmanager van de Albert Heijn winkel aan de ****** op de hoogte gebracht. Vanaf morgen kunt u terecht bij de servicebalie en krijgt u een nieuwe verpakking mee of het aankoopbedrag retour.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Netjes van appie, nou choco morgen een nieuw pak halen
ciske schreef:Netjes van appie, nou choco morgen een nieuw pak halen
Ik heb geen bon meer dus dat word een probleem verwacht ik.
-
Dan moet AH maar een beetje water bij de wijn doen.Chocomelk schreef:ciske schreef:Netjes van appie, nou choco morgen een nieuw pak halen
Chocomelk schreef:ciske schreef:Netjes van appie, nou choco morgen een nieuw pak halen
Je hebt de mail toch? gewoon proberen.
@stronkstronk, hij is leuk
-
Er is nu genoeg Radar jurisprudentie.ciske schreef:Je hebt de mail toch? gewoon proberen.
-
Water genoeg, dat halen ze maar uit het vlees.stronkstronk schreef:Dan moet AH maar een beetje water bij de wijn doen.Chocomelk schreef:ciske schreef:Netjes van appie, nou choco morgen een nieuw pak halen
Alleen, dan krijg je binnenkort weer een topic over waterige wijn.
-
chocomelk
heb je je karbonade nog gehad?of deden ze moeilijk....
heb je je karbonade nog gehad?of deden ze moeilijk....
Ik heb 2 euro per pakje terug gekregen, waren 2 pakjes van 2
schouderkarbonade en omdat ik geen bon had daarom die 2 euro.
Maar oke, beter iets dan niets.
Ohja kon ook 4 schouderkarbonade terug krijgen hoor maar moest
dan wel wat bijbetalen omdat ze toen in de aanbieding waren geweest waar
ik over geklaagd had.....nee dan laat maar zitten geef maar gewoon geld terug.
schouderkarbonade en omdat ik geen bon had daarom die 2 euro.
Maar oke, beter iets dan niets.
Ohja kon ook 4 schouderkarbonade terug krijgen hoor maar moest
dan wel wat bijbetalen omdat ze toen in de aanbieding waren geweest waar
ik over geklaagd had.....nee dan laat maar zitten geef maar gewoon geld terug.
-
nou ja beter iets dan niets ,had je niet geklaagd had je ook niks gehad,toch?
nou en waar heb je het aan verbrast...de shoarma??van de ah?
-
In ieder geval niet aan wijn denk ik, daar zit ook water bij.rozemarijntje schreef:nou ja beter iets dan niets ,had je niet geklaagd had je ook niks gehad,toch?
Nee joh !rozemarijntje schreef:
Ben gaan shoppen.
-