Re: VGZ verplicht inloggen DigiD per sms-code
Geplaatst: 31 mar 2015 19:58
In deze cookie staat alleen "Menzis inloggen Akkoord" of iets van die strekking, meer niet.
Radar Forum
https://radar-forum.avrotros.nl/
Wat is dan in hemelsnaam de zin van die cookie en wat verifieert die?Zombiemaster schreef:In deze cookie staat alleen "Menzis inloggen Akkoord" of iets van die strekking, meer niet.
Een cookie verifieert helemaal niets. En er worden al helemaal geen wachtwoorden in opgeslagen.Wat is dan in hemelsnaam de zin van die cookie en wat verifieerd die?
Dit ding doet uberhaupt niets...bprosman schreef:Een cookie verifieert helemaal niets.Wat is dan in hemelsnaam de zin van die cookie en wat verifieerd die?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cookie_(internet)
Ik heb het over de cookiebprosman schreef:Niet zo ongeduldig
U kunt bij vodafone toch opwaarderen vanaf 10 euro ?Donna schreef:Vodafone heeft mij al twee keer mijn telefoonnummer en overgebleven beltegoed afgenomen, omdat ik de telefoon te weinig gebruik. En dan zal ik nu voor de derde keer daaraan moeten beginnen, omdat VGZ dat wil? Nee hoor, ze sturen het maar weer op papier.sjohie schreef:
Een prepaid mobieltje kost bij Vodafone 12,50 zie ik, wat een prima verjaardagscadeau kan zijn voor een vriend of familielid op je eerstvolgende verjaardag, wat dacht je daarvan?
Sommige vaste telefonen kunnen ook SMS ontvangen. Dan kun je ze laten voorlezen. Dat een idee?Donna schreef:Ja, ik kan wel opwaarderen, maar ik gebruik die telefoon niet. Ik moet dan elk half jaar 10 euro beltegoed erbij zetten, alleen om bij VGZ te kunnen inloggen. En als ik het een keer vergeet, wat al twee keer gebeurd is, ben ik alles kwijt, want het beltegoed vervalt, je krijgt het niet meer terug. Of ik moet mobiel gaan bellen, terwijl op mijn vaste telefoon de gesprekskosten in het abonnement zitten.
Vodafone was door mij gekozen omdat je daar het goedkoopste een telefoon met sim hebt, en je ook iets schreef over kosten/geld in een post. Hierboven worden al meer opties genoemd, en zo zijn er nog wel wat meer dingen te bedenken. Als Vodafone ivm de houdbaarheid een probleem is, zou ik eens naar Hema mobiel kijken, daar is de houdbaarheid 12 maanden, en het minimum opwaardeerbedrag 5 ipv 10 euro zoals bij Vodafone.Donna schreef:Ja, ik kan wel opwaarderen, maar ik gebruik die telefoon niet. Ik moet dan elk half jaar 10 euro beltegoed erbij zetten, alleen om bij VGZ te kunnen inloggen. En als ik het een keer vergeet, wat al twee keer gebeurd is, ben ik alles kwijt, want het beltegoed vervalt, je krijgt het niet meer terug. Of ik moet mobiel gaan bellen, terwijl op mijn vaste telefoon de gesprekskosten in het abonnement zitten.
Waarom neem je dan niet een goedkopere verzekeraar? Restitutiepolis bij bijvoorbeeld FBTO is € 98,50/maand. Dan zijn die kosten voor zo'n mobieltje in één maand alweer terugverdiend.Donna schreef:Dank voor de tips. Ik koop toch geen mobiel meer, ik heb niet genoeg geld om het zomaar steeds weg te gooien. Ik heb VGZ gevraagd voortaan alles per post te sturen, vroeger ging dat ook zo, daar zal ik nu ook wel weer aan wennen.
Als je zo krap zit met geld dat je een tientje per jaar nog niet kan missen, dan zou je sowieso een goedkopere verzekering moeten willen hebben ( waar je heel wat meer mee bespaart dan dat tientje ). Blijkbaar valt het of nog wel mee met die krapte of het is weer eens een non-argument.Donna schreef:Als je van zorgverzekering wilt veranderen moet dat per 1 januari. Dat gedoe met mobieltje is in maart ingegaan. De verzekeraar kan wel tussentijds van alles veranderen.
Inhoudelijk, dus aan de polis of de achterliggende voorwaarden is niks veranderd, dus dat "van alles" is wel wat overdreven vind ik.Donna schreef:Als je van zorgverzekering wilt veranderen moet dat per 1 januari. Dat gedoe met mobieltje is in maart ingegaan. De verzekeraar kan wel tussentijds van alles veranderen.
Dit. VGZ was vorig jaar december ook al een van de duurste verzekeraars. Het geldargument is dus inderdaad onzin, want VGZ is gewoon gemiddeld dan een tientje per maand duurder.angel1978 schreef:Als je zo krap zit met geld dat je een tientje per jaar nog niet kan missen, dan zou je sowieso een goedkopere verzekering moeten willen hebben ( waar je heel wat meer mee bespaart dan dat tientje ). Blijkbaar valt het of nog wel mee met die krapte of het is weer eens een non-argument.Donna schreef:Als je van zorgverzekering wilt veranderen moet dat per 1 januari. Dat gedoe met mobieltje is in maart ingegaan. De verzekeraar kan wel tussentijds van alles veranderen.
Alleen feiten die bekend zijn kunnen rekening mee gehouden worden.Donna schreef:Ik vind dat er heel veel geoordeeld wordt zonder op de hoogte te zijn van of rekening te houden met alle feiten.
Ik vroeg waarom je dan bij een dure verzekeraar zit (feit). Jij gaf als reden dat je per 1 januari moet wisselen (feit).Donna schreef:Ik vind dat er heel veel geoordeeld wordt zonder op de hoogte te zijn van of rekening te houden met alle feiten.
Waarmee het hele verhaal: niet kunnen betalen idd de prullenbak in kan.Donna schreef:Ik zal er nog één keer op reageren, dan stop ik ermee.
Ik wil niet betalen voor beltegoed dat mij steeds weer, (o nee, op alle slakken wordt hier zout gelegd), dat mij al twee keer is afgenomen, met het bijbehorende telefoonnummer.
De keuze voor een zorgverzekeraar maak ik op andere gronden, daar telt niet alleen wat ik betaal, maar ook wat ik ervoor terug krijg en of ik dat nodig heb. En ik weet dat ik een aantal zaken zeker nodig heb, niet alleen in de basisverzekering, maar ook uit het aanvullend pakket. In december was nog niet bekend dat in maart alleen nog maar kan worden ingelogd met een mobieltje. Ik heb er nu voor gekozen alles weer per post te krijgen.
Wat FBTO betreft, kijk eens naar de aanvullende verzekeringen, je moet modules aanzetten en dan krijg je een maand later de vergoeding. Alsof we allemaal helderziend zijn. En die modules zijn veel duurder dan mijn aanvullende verzekering bij VGZ.
Exact. Nou ja, niet willen met een N, maar dat er geen echte argumenten worden aangedragen mag duidelijk zijn.angel1978 schreef:Waarmee het hele verhaal: niet kunnen betalen idd de prullenbak in kan.Donna schreef:Ik zal er nog één keer op reageren, dan stop ik ermee.
Ik wil niet betalen voor beltegoed dat mij steeds weer, (o nee, op alle slakken wordt hier zout gelegd), dat mij al twee keer is afgenomen, met het bijbehorende telefoonnummer.
De keuze voor een zorgverzekeraar maak ik op andere gronden, daar telt niet alleen wat ik betaal, maar ook wat ik ervoor terug krijg en of ik dat nodig heb. En ik weet dat ik een aantal zaken zeker nodig heb, niet alleen in de basisverzekering, maar ook uit het aanvullend pakket. In december was nog niet bekend dat in maart alleen nog maar kan worden ingelogd met een mobieltje. Ik heb er nu voor gekozen alles weer per post te krijgen.
Wat FBTO betreft, kijk eens naar de aanvullende verzekeringen, je moet modules aanzetten en dan krijg je een maand later de vergoeding. Alsof we allemaal helderziend zijn. En die modules zijn veel duurder dan mijn aanvullende verzekering bij VGZ.
Het is niet: niet kunnen betalen, het is niet WILLEM
Ik zou zeggen Donna, doe gewoon wat jij wilt en laat je door al deze tipgevers niets door je strot duwen, zoals ook veelal de bedrijven al doen. Als jij geen mobiel wilt of kunt betalen, wie verplicht jou het dan ? Die bedrijven zeker. Vraag of zij dan ook voor de kosten willen betalen.Donna schreef:Dank voor de tips. Ik koop toch geen mobiel meer, ik heb niet genoeg geld om het zomaar steeds weg te gooien. Ik heb VGZ gevraagd voortaan alles per post te sturen, vroeger ging dat ook zo, daar zal ik nu ook wel weer aan wennen.