LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] megapool

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
willl

Re: megapool

Ongelezen bericht door willl »

Jep vraag me ook af waar ze mee bezig zijn. ik wacht en wacht maar verder. Ik heb nu bijna een half jaar een dvd recorder en heb hem nog geen maandje gebruikt. De mensen die normaal naar hun geld hadden kunnen fluiten door aflevering enzo worden allemaal fijn geholpen maar mijn apperaat dat betaald is hoor je niks over. heb gebeld en gemaild en hele traject gevold. ben het echt beu. Fabrieks gerantie heb ik ook niks meer aan als ik hem ooit nog krijg. Ik denk niet dat ik iets zal kopen bij de harense smid. Ga niet nog eens een risico lopen dat ze falliet gaan. lekker naar de media markt :wink:

ex megapoler

Ongelezen bericht door ex megapoler »

Vandaag bij de Megapool/Harense Smid geweest in Muiden. Wat een waardeloze zaak, 15 minuten binnen geweest en geen klant die binnen kwam, 3 man personeel die maar wat duimen stonden te draaien achter de "veilige"toonbank. Het gaat inderdaad de zelfde richting op als met de oude Megapool. Bij de Block daarin tegen was het wel enorm druk, rara hoe kan dit? En waar blijven die enorme akties van de Harense??? Is er geen failissements verkoop? Wat gebeurd er met al die spullen in de oude Megapools? Ze zouden die artikelen onder de oude personeelsleden voor een zeer zacht prijsje kunnen verkopen. Of in ieder geval gebruiken om nieuw publiek aan te trekken! Ideetje misschien???

Mo

Ongelezen bericht door Mo »

Ik vind dit nu een ongefundeerd commentaar die alleen wijst op frustratie en niet op enige aanwijzingen alwaar gedupeerden verder geholpen mee worden. Ze hebben Megapool overgenomen. Als eerste houdt dat in dat veel spullen terug zullen gaan naar de fabrieken die nog gelden tegoed hebben. En de goederen die zij hebben overgenomen worden gewoon verkocht omdat ook Harense Smid daar een een prijs voor betaald heeft. Waarom zouden ze dat dan onder het oude personeel voor minder verkopen? Wat zou daar ook maar enige reden voor zijn? Zij zijn een gewone winkelketen die een failliet concern Megapool hebben overgenomen en Megapool gaf toch ook niet al zijn spullen weg aan oud werknemers? Het is een winkelketen die uit coulance heeft aangeboden oud werknemers met voorrang aan te nemen. Daarna zijn oud werknemers gewoon klanten zoals iedere Nederlander zonder meer rechten dan wie dan ook. Zover ik hoor van mensen doen ze nu al hun best om Megapool gedupeerden te helpen en ook oud werkenmers kunnen volop solliciteren bij Harense Smid (zie o.a. de vacatures). En tevens dient niet vergeten te worden dat zo''n overnamen een enorme organisatie vergt en dat dit niet plop ala toverstaf in orde is. Ook dit heeft zijn tijd nodig. En als jij 15 minuten in een winkel staat te staan en je ziet al 15 minuten werknemers van die winkel met elkaar praten dan stap je daar toch eerder op af als je geholpen wenst te worden? Ik vind dat je nu ongefundeerd en onbeargumenteerd zowel deze winkelketen loopt af te kraken als het personeel zonder dat je iets redelijks aangeeft.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Vandaag bij de Megapool/Harense Smid geweest in Muiden. Wat een waardeloze zaak, 15 minuten binnen geweest en geen klant die binnen kwam, 3 man personeel die maar wat duimen stonden te draaien achter de "veilige"toonbank. Het gaat inderdaad de zelfde richting op als met de oude Megapool. Bij de Block daarin tegen was het wel enorm druk, rara hoe kan dit? En waar blijven die enorme akties van de Harense??? Is er geen failissements verkoop? Wat gebeurd er met al die spullen in de oude Megapools? Ze zouden die artikelen onder de oude personeelsleden voor een zeer zacht prijsje kunnen verkopen. Of in ieder geval gebruiken om nieuw publiek aan te trekken! Ideetje misschien???
Toen het nog Megapool was stond ik 30 minuten te kijken naar 4 verkopers. Het gaat erom dat de eventueel gedupeerde klanten als eerste geholpen wordt en niet e.e.a. ex-Megapoler die niets te doen heeft. En betreffende de fail.verkoop. Onder personeelskorting was het zeker te duur voor je?

ex megapoler

Ongelezen bericht door ex megapoler »

Dat ik dus niks te doen had is dus jouw schuld! Wel een 30 minuten kijken naar mensen die hun werk doen maar er niks kopen! En wat die oude spullen betreft bij de oude Megapolen: Dat zijn wel jullie spullen! van al die gefrustreerde "en boze klanten"! Hahahaha,........Je zou maar een koelkast gekocht hebben die in de winkel staat om bezorgd te worden, alles aanbetaald etc.Ik ken een klant die elke dag langs mijn oude winkel loopt en nog steeds haar koelkast ziet staan, maar ze kan er niet bij!, trouwens ook zeer slecht geholpen door de Harense, want ze wacht nog steeds op haar koelkast! Ik ben op mijn vrije middag wezen kijken bij die Harense smid, heb nu gelukkig een andere baan en gelukkig niet meer in de branche.

limbo [[email protected]]

Ongelezen bericht door limbo [[email protected]] »

De Harense Smid is nergens schuldig aan hoor. Ze proberen alleen maar iedereen te helpen. Ook ik heb bij megapool gewerkt en ben ontslagen. Ben gisteren wel gebeld door de Harense Smid om er te komen werken, omdat ex-megapol personeel de voorkeur krijgt. Ik heb inmiddels al een nieuwe baan zdat ik het heb afgeslagen. De zogenaamde gast die mijn ex-collega afkraakt dat alleen de klanten maar geholpen moeten worden moet zich eens realiseren als je al vanaf 31 maart amper geld hebt gehad, je geen vakantiegeld hebt gekregen je dagen niet uitbetaald hebt gekregen je nog duizenden euros te goed hebt. Dan zou je ook wel anders piepen. Groeten ex-megapool medewerker :shock:

TE leurgesteld [[email protected]]

Ongelezen bericht door TE leurgesteld [[email protected]] »

:( Op 11 maart 2004 gingen wij met onze stofzuiger (HOO QZ14C Stofzuiger HOLLAND ELECTRO) terug naar Megapool, omdat deze defect was (klep filter past niet meer; borstelharen steken te ver uit). De stofzuiger is gekocht bij Megapool in Schiedam (Broersvest 57c) op 4 mei 2003. De reparatie viel derhalve nog onder garantie. Megapool heeft de stofzuiger ingenomen en teruggestuurd naar de leverancier. Hiervan hebben wij een ontvangstbewijs. Op 13 april heb ik contact gezocht met de curatoren van Megapool, met bovenstaande informatie. Sinds het bericht dat de Harense Smid de failliete Megapoolzaken over zou nemen, heb ik zowel per e-mail als telefonisch contact gehad met de Harense Smid. Ik heb echter nog geen enkele informatie kunnen achterhalen over mijn stofzuiger, die ten tijden van inleveren (maart 2004) onder garantie in reparatie is gebracht (zie onder). Het laatste telefonisch was ongeveer een maand geleden, daarin werd geschat dat ik binnen een maand bericht zou krijgen over mijn stofzuiger. Ik heb helaas nog niets mogen vernemen en kan ook op de website van de Harense Smid geen Megapool-informatie meer vinden. Tuurlijk heeft de Harense Smid zich een hoop werk op de hals gehaald. Maar ook als ik pas over 1 jaar mijn stofzuiger terugkrijg kan ik tevreden zijn. Op dit moment wil ik alleen maar INFORMATIE! Na 3,5 maand zo goed als zonder stofzuiger te hebben geleefd kunt u het zich voorstellen?) heb ik nu een nieuwe gekocht. Als het tegen zit, heb ik er straks 2. Ik hoop dat ik een tegoedbon krijg ipv een nieuwe of een reparatie. Het meest schrijnend vind ik nog wel, dat deze stofzuiger als huwelijkcadeau gold (ben nog maar net een jaar getrouwd). Dat gooi je niet even weg! :?

Gesloten