Iemand gaf mij gelijk in mijn reactie en ook daarop kwamen weer reacties. Die zijn allemaal weggehaald.
Feedback op het Forum - deel 4
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Volgens mij is het enige dat verwijderd is een reactie van J. Deltoer gericht aan Moneyman.
@lowiezie, ik heb niet het idee dat dit komt omdat de reactie het met jou eens was, maar omdat de reactie op de man speelde richting Moneyman. Wat natuurlijk niet nodig is.
@lowiezie, ik heb niet het idee dat dit komt omdat de reactie het met jou eens was, maar omdat de reactie op de man speelde richting Moneyman. Wat natuurlijk niet nodig is.
Laatst gewijzigd door Cro op 04 dec 2023 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat valt hier wel mee, het begon met een deels 'op de man reactie' die niet nodig was en die reactie en de directe reacties daarop zijn verdwenen voor zover ik het kan zien. Hoeveel de moderatie hier vaak niet heel sterk is, lijken ze hier nu juist eens wel op tijd in te grijpen voor we 8 pagina's verder zijn bij wijze van spreken.
Als iemand in het begin niet off topic gereageerd had, had de moderator helemaal niet hoeven ingrijpen
Of dat off-topic is, en zo ja, of het ongewenst is of niet kunnen we natuurlijk over discussiëren, jij vind van wel, anderen vinden dat zo'n vraag van Seinhuis best gesteld kan en mag worden om iemand te behoeden zijn of haar problemen alleen maar erger te maken.
Maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat het persoonlijk maken van de discussie zoals gebeurde wel ongewenst is. Het punt kan ook gemaakt worden zonder dat te doen.
Cro, een goede moderator had naar mijn mening juist al die (off topic) ongevraagde bemoeizuchtige reacties verwijderd en dan vanzelfsprekend ook de kritiek die daarop gegeven werd.Cro schreef: ↑04 dec 2023 12:09Dat valt hier wel mee, het begon met een deels 'op de man reactie' die niet nodig was en die reactie en de directe reacties daarop zijn verdwenen voor zover ik het kan zien. Hoeveel de moderatie hier vaak niet heel sterk is, lijken ze hier nu juist eens wel op tijd in te grijpen voor we 8 pagina's verder zijn bij wijze van spreken.
Daar verschillen we dan over van mening, mijn inziens moet een ongevraagde, maar wel goede tip, zoals die van Seinhuis gewoon kunnen binnen een discussie ook al kun je erover discussiëren of het 100% on topic is of niet, zolang er maar met fatsoen gereageerd wordt. En daar liep het even spaak, en daar werd dan mijn inziens wel terecht op ingegrepen.ZeerPrivé schreef: ↑04 dec 2023 12:22Cro, een goede moderator had naar mijn mening juist al die (off topic) ongevraagde bemoeizuchtige reacties verwijderd en dan vanzelfsprekend ook de kritiek die daarop gegeven werd.Cro schreef: ↑04 dec 2023 12:09Dat valt hier wel mee, het begon met een deels 'op de man reactie' die niet nodig was en die reactie en de directe reacties daarop zijn verdwenen voor zover ik het kan zien. Hoeveel de moderatie hier vaak niet heel sterk is, lijken ze hier nu juist eens wel op tijd in te grijpen voor we 8 pagina's verder zijn bij wijze van spreken.
Een goede moderator knijpt immers niet iedere discussie die een zijweggetje neemt af, dat doen over het algemeen alleen slechte moderators. Wat een goede moderator echter wel doet is de discussie en de daaruit mogelijk voortkomende sub discussies in goede banen leiden zodat de boel niet ontspoort.
Is er iets veranderd op het forum?
De quotes zijn niet meer duidelijk te onderscheiden van de rest van de posting.
Als het als verbetering is doorgevoerd vind ik het een slechte verbetering, ofwel geen verbetering.
De quotes zijn niet meer duidelijk te onderscheiden van de rest van de posting.
Als het als verbetering is doorgevoerd vind ik het een slechte verbetering, ofwel geen verbetering.
De layout is sowieso vernacheld momenteel. Neem aan/ hoop dat dat "work in progress" is.
-
De layout en de verbetering zijn NAADJE.
Als jullie dit een verbetering/aanpassing noemen.
O ja het moet natuurlijk altijd hip, snel, cool of whatever zijn.
En ik heb een microscoop nodig om de boel te kunnen lezen.
Als jullie dit een verbetering/aanpassing noemen.
O ja het moet natuurlijk altijd hip, snel, cool of whatever zijn.
En ik heb een microscoop nodig om de boel te kunnen lezen.
-
De letters zijn echt te klein!
En de quotes zijn niet duidelijk geaccentueerd.
Maar verder zal het wel wennen zijn...
En de quotes zijn niet duidelijk geaccentueerd.
Maar verder zal het wel wennen zijn...
Het ligt dus, zoals de omroepster vroeger zei, niet aan mijn toestel maar aan de uitzending.
Uiteindelijk went alles, maar veranderingen zijn niet altijd verbeteringen.
—Dat de breedte van het scherm niet volledig wordt benut (op iPad én Android telefoon) is duidelijk een verslechtering.
—Het ontbreken van de verticale streep voor een citaat maakt het niet duidelijker.
Uiteindelijk went alles, maar veranderingen zijn niet altijd verbeteringen.
—Dat de breedte van het scherm niet volledig wordt benut (op iPad én Android telefoon) is duidelijk een verslechtering.
—Het ontbreken van de verticale streep voor een citaat maakt het niet duidelijker.
Ik dacht al dat het aan mij lag.
Ik heb de stille hoop dat dit niet een nieuwe layout, maar gewoon een foute instelling is.
-
Wat een zure reacties weer. Ik feliciteer trosradar met deze nieuwe lay out. Goed bezig.
de reactie waarvan je wist dat die komen zou
de reactie waarvan je wist dat die komen zou
-
Ik mis de hele bovenbalk... Als je mensen weg wil jagen doe je dat door een zoektocht naar topics op te starten.
Wat stond er in die “bovenbalk”?
Ik kom altijd binnen via een snelkoppeling naar de rubriek Actieve topics, dat werkt nog steeds prima. Topics met ongelezen reacties kan ik nog steeds herkennen aan het rechthoekje voor de topictitel.
Op de startpagina van het forum staat nog steeds de rubriek Onbeantwoorde topics met 10 topics uit de periode 2017-2021, waarvan alleen nog het “jongste” topic gereageerd kan worden. De overige 9 zijn geblokkeerd omdat ze te oud zijn. Volstrekt nutteloze rubriek. Helemaal weglaten lijkt me de gemakkelijkste oplossing. Beter een leeg vlak dan een opsomming waarmee je niets kunt. Een betere oplossing is de onbeantwoorde topics te beperken tot bv vier weken geleden, maar dat is meer werk.
Ik kom altijd binnen via een snelkoppeling naar de rubriek Actieve topics, dat werkt nog steeds prima. Topics met ongelezen reacties kan ik nog steeds herkennen aan het rechthoekje voor de topictitel.
Op de startpagina van het forum staat nog steeds de rubriek Onbeantwoorde topics met 10 topics uit de periode 2017-2021, waarvan alleen nog het “jongste” topic gereageerd kan worden. De overige 9 zijn geblokkeerd omdat ze te oud zijn. Volstrekt nutteloze rubriek. Helemaal weglaten lijkt me de gemakkelijkste oplossing. Beter een leeg vlak dan een opsomming waarmee je niets kunt. Een betere oplossing is de onbeantwoorde topics te beperken tot bv vier weken geleden, maar dat is meer werk.
-
Dat was het navigatiemenu. Van daaruit kon je alle kanten op. Nu dus niet meer. Ook als ik in een topic zit kan ik niet meer in één keer naar 'actieve topics'. Ik moet eerst helemaal naar boven scrollen, dan terug naar het 'forum', en dan weer verder. Werkt voor geen meter.
Dit lijstje dus.
Eén troost: je kunt nu in no time naar de lijst met gebruikers, te beginnen met alle deelnemers die zich vanaf het begin hebben aangemeld. Daar zat ik inderdaad op te wachten....Home Forum Van de redactie Huisregels en mededelingen
Ik mis inderdaad alle foruminterpunctie zogezegd.
Eens kijken, het is 5 december - het ligt aan Sinterbaas en zijn roetveegknecht m/v/o/nb/q/wat-nog-meer?