Feedback op het Forum - Deel 5
-
De Posthoorn
Re: Feedback op het Forum - Deel 5
Humor?? Zal uit een bepaalde streek komen dan.Morgan le Fay schreef: ↑08 jun 2026 17:08Sarcasme en humor zijn lastige begrippen.De Posthoorn schreef: ↑08 jun 2026 16:34Nou nou,Morgan le Fay schreef: ↑08 jun 2026 16:22Overigens wat is het verschil tussen een immigrant en een emigrant![]()
nog wel. Google had je ook het antwoord gegeven.
-
J. Deltoer
U vergeet nog dat ze ons komen uitleggen dat we racisten zijn en kufars.Nijogeth schreef: ↑08 jun 2026 18:07Een emigrant gaat vanuit Nederland naar Amerika om daar op een cruiseschip te gaan wonen. Een immigrant wordt door bepaalde zogenaamde doelen voor de kust van Afrika uit het water gevist om met een cruiseschip naar Europa te gaan, waarna men een hoop landen doorkruist om te komen profiteren van alle gratis dingen die wij ze in Nederland aanbieden. Zoiets?Morgan le Fay schreef: ↑08 jun 2026 16:22Overigens wat is het verschil tussen een immigrant en een emigrant![]()
kuklos
vindt dit leuk
Een emigrant is een gelukszoeker. Maar goed, zijn we dat niet allemaal? Alleen wij hebben de mazzel dat we in 1 van de beste landen ter wereld wonen waardoor we niet ver weg hoeven te gaan om geluk te vinden.Nijogeth schreef: ↑08 jun 2026 18:07Een emigrant gaat vanuit Nederland naar Amerika om daar op een cruiseschip te gaan wonen. Een immigrant wordt door bepaalde zogenaamde doelen voor de kust van Afrika uit het water gevist om met een cruiseschip naar Europa te gaan, waarna men een hoop landen doorkruist om te komen profiteren van alle gratis dingen die wij ze in Nederland aanbieden. Zoiets?Morgan le Fay schreef: ↑08 jun 2026 16:22Overigens wat is het verschil tussen een immigrant en een emigrant![]()
-
Morgan le Fay
Om terug te gaan naar het begin.
Citaat:
"Neen. Ik blijf lekker mijn groot eensgezinshuis met 5 slaapkamers voor mezelf alleen bezet houden.
Vrij maken van huizen om emigranten in op te vangen mogen zij doen die op partijen stemmen die de instroom niet willen beëindigen."
Citaat:
"Neen. Ik blijf lekker mijn groot eensgezinshuis met 5 slaapkamers voor mezelf alleen bezet houden.
Vrij maken van huizen om emigranten in op te vangen mogen zij doen die op partijen stemmen die de instroom niet willen beëindigen."
-
J. Deltoer
Voor het woord emigranten dient u "migranten" te lezen. Of asielzoekers, statushouders, vluchtelingen enz.
kuklos
vindt dit leuk
-
witte angora
De moderatie zal erg blij zijn met al deze feedback. Het zal ongetwijfeld een enorme bijdrage leveren om van dit forum eindelijk het gedroomde consumentenforum te maken waar al zo lang naar gestreefd wordt. 
Hoe gaat het met onze rampkoers? Ik heb al een tijdje niks meer van hem vernomen! Is hij op vakantie?
-
J. Deltoer
Ik vrees dat hij het opgegeven heeft. Jammer, maar het is niet anders.