| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gezondheidszorg
-
Gast
Re: Gezondheidszorg
Ik reageer niet vanuit een funtie maar vanuit ervaring in zowel de algemene ziekenhuizen, psychiatrie, verslavingszorg en de verzorgings- en verpleeghuissector.
Antwoord op de nog openstaande vraag stond weldegelijk in mijn vorige reacties.
Antwoord op de nog openstaande vraag stond weldegelijk in mijn vorige reacties.
-
Gast
Bij deze nog een keerVooral de bonden zorgen er nog steeds voor dat het imago negatief is en blijft en zijn er zelf voor een groot deel debet aan dat salaristechnisch de zorgsectoer achterloopt bij andere sectoren.
-
Gastvrij
Reactie op:

Dus ach,.......zoals ik al zei, die waarheid zal ergens in het midden liggen.
Ik ga in ieder geval van mijn kerstpakket genieten dat ik van een zorgvrager gekregen heb.
Allen,
de groeten,
S.
Dat zou ik dan wellicht zelf aan die bonden moeten vragen. Maar denk dat ik dan een ontkennend antwoord krijg.( en dan zeer breed uitgemeten, die bonden kennende)27 Dec 2004 19:23 door Gast
Dus ach,.......zoals ik al zei, die waarheid zal ergens in het midden liggen.
Ik ga in ieder geval van mijn kerstpakket genieten dat ik van een zorgvrager gekregen heb.
Allen,
de groeten,
S.
-
Gastvrij
Zo, even die links bekeken.Arcares is een branche-organisatie, maar was voorheen de naam niet : Woon-Zorg Federatie?
Ik kan mij vergissen, hoor?
Als tegenwicht en om de boel compleet te maken zal ik die van ons er ook bij zetten:
Landelijke Vereniging voor Thuiszorg.nl
Voor de geinterresseerde consument.
Ik kan mij vergissen, hoor?
Als tegenwicht en om de boel compleet te maken zal ik die van ons er ook bij zetten:
Landelijke Vereniging voor Thuiszorg.nl
Voor de geinterresseerde consument.
-
Gast
welk kerstpakket?
ten eerste mogen wij niets aannemen in de thuiszorg
ten tweede hebben we van onze eigen instelling een pakket ontvangen dat denk ik 5 euro waard is (oke oke, het gaat om het gebaar, maar van mij had het naar een goed doel gemogen)
en een brief dat we moeten bezuinigen.
gelukkig heb ik voor de zorginstelling waar mijn moeder verblijft wel iets voor de zusters neergelegd.
ten eerste mogen wij niets aannemen in de thuiszorg
ten tweede hebben we van onze eigen instelling een pakket ontvangen dat denk ik 5 euro waard is (oke oke, het gaat om het gebaar, maar van mij had het naar een goed doel gemogen)
en een brief dat we moeten bezuinigen.
gelukkig heb ik voor de zorginstelling waar mijn moeder verblijft wel iets voor de zusters neergelegd.
-
Gastvrij
Foei.....gelukkig heb ik voor de zorginstelling waar mijn moeder verblijft wel iets voor de zusters neergelegd.
In de zorginstellingen hanteren ze meestal dezelfde regels, nl wat je zelf al aangaf; niets aannemen van zorgvragers.
Dat kerstpakket dat ik van mijn zorgvrager heb gekregen had ook geen gigantische waarde hoor, het ging meer om het gebaar.
Was wel echt een kerstpakketje hoor, met een mooi doosje eromheen en allerlei lekkers erin.
Vaak vindt iemand het leuk om iets weg te geven. Een compliment, wat het in wezen is, moet je ook kunnen ontvangen, toch?
-
Gast
Nee gastvrij, hier klets je jezelf niet uit.
Met het aannemen van goederen of geld van zorgvragers begeef je jezelf op een hellend vlak. Zegt mij wat over attitude en [het ontbreken] van basale omgangsvormen.
Je stelt je hiermee buiten de professioneel ingestelde collega's en bent een schande voor je vak!
Met het aannemen van goederen of geld van zorgvragers begeef je jezelf op een hellend vlak. Zegt mij wat over attitude en [het ontbreken] van basale omgangsvormen.
Je stelt je hiermee buiten de professioneel ingestelde collega's en bent een schande voor je vak!
-
Gast
nooit bij stil gestaan dat daar dezelfde regels gelden.
gelukkig heb ik dit gedaan in overleg met het teamhoofd, en wel voor alle zusters. het was ook maar een kleinigheidje...
maar ik sta er eigenlijk nooit bij stil, als ma en hele lading chocolade heeft gekregen van familie die vergeten dat ze suiker heeft zet ik het ook altijd bij de zusters neer
nou ja het zal wel goed zijn, ze verdienen het....
gelukkig heb ik dit gedaan in overleg met het teamhoofd, en wel voor alle zusters. het was ook maar een kleinigheidje...
maar ik sta er eigenlijk nooit bij stil, als ma en hele lading chocolade heeft gekregen van familie die vergeten dat ze suiker heeft zet ik het ook altijd bij de zusters neer
-
Gastvrij
Geen behoefte aan om mij eruit te kletsen, is niet nodig.Nee gastvrij, hier klets je jezelf niet uit.
Ik mijn mening, jij de jouwe.
Als jij de behoefte hebt een hard oordeel uit te spreken op basis van summiere gegevens, jouw feestje.
Moet wel zeggen; je hebt nogal vaak de behoefte om 'sterk uit de hoek te komen'.
Weer eens tijd voor een rondje excuses aanbieden?
En zo is het bij ons ook gegaan, iedereen deelde mee in de feestvreugde. Ieder teamlid kreeg een doosje met inhoud.nooit bij stil gestaan dat daar dezelfde regels gelden.
maar ik sta er eigenlijk nooit bij stil, als ma en hele lading chocolade heeft gekregen van familie die vergeten dat ze suiker heeft zet ik het ook altijd bij de zusters neer , nou ja het zal wel goed zijn, ze verdienen het...
Stond allemaal netjes op kantoor. Dit alles in overleg met de teamleidster.
We waren allemaal aangenaam verrast. Net als w.s de zusters die jouw moeder verzorgen.
En ik werk heus niet voor deze attenties.
Wanneer ik niets had gekregen was het ook prima geweest.
-
Dirk van Elteren
Kijk, er zijn ook mensen die dit werk als een roeping zien, ze gaan er helemaal voor, ga daar eens vanuit met z'n alle!
Groetjes, een goede jaarwisseling en voorspoedig 2005
Dirk
Groetjes, een goede jaarwisseling en voorspoedig 2005
Dirk
-
Gast
Gelukkig heb ik een andere beroepseer, mening, attitude etc...
Ben blij dat je geen collega van mij bent, en nee het is, na de poging die je zei niet te ondernemen, niet gelukt om je eruit te kletsen!
Ben blij dat je geen collega van mij bent, en nee het is, na de poging die je zei niet te ondernemen, niet gelukt om je eruit te kletsen!
-
Gastvrij
Dat geeft ook niet, hoor.Gelukkig heb ik een andere beroepseer, mening, attitude etc...
Die moglijkheid moet er zijn.
-
Gast
Excuus...letter weggevallen, ach ja...t' is al laat, he?moglijkheid = mogelijkheid
-
Gast
wat lopen we elkaar weer af te ze*ken zeg!
is die gast soms vera niet? die baalt omdat ze zo weinig bijval heeft gekregen?
mijn jonge dochter werkt in een verpleeghuis.
van haar hoor ik vaak
dat je met de familie, die zelf te beroerd zijn om ook maar het kleinste dingetje te doen, meer problemen hebt dat met je client/cliente zelf.
zij heeft geen problemen met haar clienten, het is een soort wederzijds begrip, kennelijk hebben oude zieke mensen meer begrip dat ze niet de enigste op zaal zijn, en dat ze vaak maar met enkele collega's zijn dan de ''gezonde'' familie.
het is vaak de familie die gaat zitten zuchten dat het allemaal wel erg lang duurdt, en als ze dan 2 collega's zien staan die elkaar iets vertellen, of misschien wel iets heel belangrijks overleggen staan ze meteen met hun negatieve mening klaar.
is die gast soms vera niet? die baalt omdat ze zo weinig bijval heeft gekregen?
mijn jonge dochter werkt in een verpleeghuis.
van haar hoor ik vaak
dat je met de familie, die zelf te beroerd zijn om ook maar het kleinste dingetje te doen, meer problemen hebt dat met je client/cliente zelf.
zij heeft geen problemen met haar clienten, het is een soort wederzijds begrip, kennelijk hebben oude zieke mensen meer begrip dat ze niet de enigste op zaal zijn, en dat ze vaak maar met enkele collega's zijn dan de ''gezonde'' familie.
het is vaak de familie die gaat zitten zuchten dat het allemaal wel erg lang duurdt, en als ze dan 2 collega's zien staan die elkaar iets vertellen, of misschien wel iets heel belangrijks overleggen staan ze meteen met hun negatieve mening klaar.
-
gastvrij
Eigen teksten,
Alles nog eens doorgelezen, en dan vooral mijn stukjes.
Oke, ik leg inderdaad nogal eens zaken buiten mijzelf neer. Denk dat dit onbewust zo gegroeid is. Heb ook bij mijn collega's op dit gedrag gelet, en inderdaad, komt ook bij hen veelvuldig voor.
Zelf mijn leidinggevende legt vaak de " schuld'' bij haar meerderen neer.
Hier wil ik mij niet vrijpleiten, dit gedrag hoef ik natuurlijk niet over te nemen.
Dat stukje waarin in ''laissez faire'' leidinggeven beschrijf; daar sta ik nog steeds vierkant achter. Al ben ik nu wel overtuigd dat dit de laatste jaren begint te verbeteren. Ook de MT-ers krijgen steeds betere opleidingen.
Toen ik als 16 jarige in een ''bejaardenhuis'' en later verpleeghuis terechtkwam was het beleid echt hopeloos. Men liet mij echt zwemmen en een veel te zware verantwoording dragen.
Discussie,
Door de vele personen die achter de naam ''Gast'' schuilgaan vind ik de lijn (ervaren van slecht geleverde zorg) moeilijk te volgen, en raakt deze ook geregeld zoek.
Het startbericht van Vera begon misschien nogal overtrokken, maar het viel me wel op dat ze heel goed op de reacties reageerde. Ik kon duidelijk merken dat ze alles goed las en steeds probeerde mee te denken.
Jammer dat ze op een gegeven moment zo persoonlijk werd aangevallen, terwijl ze juist liet blijken dat ze begrip voor de situatie in verpleeghuizen begon te krijgen.
Kerstpakket,
Dat zinnetje over het kerstpakketje wat onder één van mijn berichtjes staat was bedoelt als vrolijke noot en zomaar een losse opmerking.
In ons team zijn er duidelijke afspraken over giften van zorgvragers.
Deze hebben een maximale hoogte wat geld betreft en komen in een personeelspot wat gebruikt wordt voor teamsuitjes.
Snoep- en bonbons komen op kantoor terecht waar iedereen er van kan
pakken.
Dat bewuste ''kerstpakket'' was met medeweten en toestemming van de teamleidster gegeven.
Kortom; ik vind dit een non-discussie en eigenlijk totaal niet passen in dit topic. Volgens mij was het meer bedoelt als stok om een hond mee te slaan. Stom van me dat ik erop in gegaan ben en mij mee heb laten slepen in deze onzin.
Bezuinigingen/veranderingen,
Wat ik nu ga proberen is positiever reageren op alle veranderingen binnen onze organisatie, en meer aktief meedenken i.p.v passief aanhoren.
Dan maak ik het voor mezelf en collega's uiteindelijk alleen maar leuker.
Vera,
Wie weet lees je nog mee?
Ik hoop dat je nu weer '' on speaking terms'' bent met de verzorgenden van je schoonvader.
Ik zou het leuk vinden wanneer je deze ervaringen nog een keer op dit forum wilt vermelden.
Daar leren wij ook weer van.
Zo, pffff
S.
Alles nog eens doorgelezen, en dan vooral mijn stukjes.
Oke, ik leg inderdaad nogal eens zaken buiten mijzelf neer. Denk dat dit onbewust zo gegroeid is. Heb ook bij mijn collega's op dit gedrag gelet, en inderdaad, komt ook bij hen veelvuldig voor.
Zelf mijn leidinggevende legt vaak de " schuld'' bij haar meerderen neer.
Hier wil ik mij niet vrijpleiten, dit gedrag hoef ik natuurlijk niet over te nemen.
Dat stukje waarin in ''laissez faire'' leidinggeven beschrijf; daar sta ik nog steeds vierkant achter. Al ben ik nu wel overtuigd dat dit de laatste jaren begint te verbeteren. Ook de MT-ers krijgen steeds betere opleidingen.
Toen ik als 16 jarige in een ''bejaardenhuis'' en later verpleeghuis terechtkwam was het beleid echt hopeloos. Men liet mij echt zwemmen en een veel te zware verantwoording dragen.
Discussie,
Door de vele personen die achter de naam ''Gast'' schuilgaan vind ik de lijn (ervaren van slecht geleverde zorg) moeilijk te volgen, en raakt deze ook geregeld zoek.
Het startbericht van Vera begon misschien nogal overtrokken, maar het viel me wel op dat ze heel goed op de reacties reageerde. Ik kon duidelijk merken dat ze alles goed las en steeds probeerde mee te denken.
Jammer dat ze op een gegeven moment zo persoonlijk werd aangevallen, terwijl ze juist liet blijken dat ze begrip voor de situatie in verpleeghuizen begon te krijgen.
Kerstpakket,
Dat zinnetje over het kerstpakketje wat onder één van mijn berichtjes staat was bedoelt als vrolijke noot en zomaar een losse opmerking.
In ons team zijn er duidelijke afspraken over giften van zorgvragers.
Deze hebben een maximale hoogte wat geld betreft en komen in een personeelspot wat gebruikt wordt voor teamsuitjes.
Snoep- en bonbons komen op kantoor terecht waar iedereen er van kan
pakken.
Dat bewuste ''kerstpakket'' was met medeweten en toestemming van de teamleidster gegeven.
Kortom; ik vind dit een non-discussie en eigenlijk totaal niet passen in dit topic. Volgens mij was het meer bedoelt als stok om een hond mee te slaan. Stom van me dat ik erop in gegaan ben en mij mee heb laten slepen in deze onzin.
Bezuinigingen/veranderingen,
Wat ik nu ga proberen is positiever reageren op alle veranderingen binnen onze organisatie, en meer aktief meedenken i.p.v passief aanhoren.
Dan maak ik het voor mezelf en collega's uiteindelijk alleen maar leuker.
Vera,
Wie weet lees je nog mee?
Ik hoop dat je nu weer '' on speaking terms'' bent met de verzorgenden van je schoonvader.
Ik zou het leuk vinden wanneer je deze ervaringen nog een keer op dit forum wilt vermelden.
Daar leren wij ook weer van.
Zo, pffff
S.
-
Gast
Hoi Gastvrij,
Ja inderdaad ik lees nog mee en met gekromde tenen!
Want naar mijn idee wil iedereen uiteindelijk allemaal hetzelfde.
Zorgen dat de patient met respect en liefde behandelt wordt.
De noodkreet van mij waarmee ik openende schoot verkeert bij een aantal mensen. Maar het was echt een noodkreet.
Ik kan echt vertellen dat wij mijn schoonvader dagelijks op wisselende tijden bezoeken, net als mijn schoonmoeder die hem ook dagelijks bezoekt en niet tegelijk met ons.
Hij wordt door ons of door schoonmoeder altijd mee naar buiten genomen en gaan we gemiddeld een uurtje wandelen. Als wij er 's avonds rond 19.30 zijn en hij ligt al in bed omdat hij dat zelf wilde dan halen we hem er weer uit kleden hem aan, maar als we weg gaan trekken wij hem ook weer zijn pyama aan en poetsen zijn tanden.
Dit om te zorgen dat de verpleging het geen 2x hoeft te doen.
Vaak eet hij 's avond bij ons of gaan we uiteten in een restaurant dat we van te voren hebben uitgezocht.
We proberen hem zoveel mogelijk bij ons te houden maar moeten hem voor een groot deel hélaas toevertrouwen aan dit verpleegtehuis.
Dat het anders gaat begrijp ik best.
Maar ik begrijp niet de gemakzucht waarmee ze over zijn en onze gevoelens heen lopen. We klagen niet konstant tegen de verpleging maar wanneer wij ons geroepen voelen om andere patienten te gaan helpen omdat die in hun broek zitten te poepen dan is er toch wat mis?
Of omdat je als bezoeker binnenkomt je meteen vastgeklampt wordt of je alsjeblieft een verpleegster wil halen.
Niet al deze mensen zijn dement, dat is het verdrietige ervan ongeveer 75% van deze afdeling weet nog heel goed wat er aan de hand is.
Ook mijn schoonvader. Hij is vasculair en is nog lang niet zover heen dat hij het niet meer snapt alleen laat zijn lichaam hem in de steek.
Mijn schoonmoeder gaat dan naar de eerste verzorgende en naar maatschappelijk werk directie de dokter etc en allemaal zij ze het enorm een met mijn schoonmoeder en begrijpen haar goed.
Dit alles duurt een paar maanden en vervolgens gebeurd er dan niets.
Wat moet je dan doen om iets verandert te krijgen?
Mag je dan helemaal niks zeggen zonder die enorme negatieve reacties?
Nog niet zo lang geleden was er in het nieuws die zoon waarvan de moeder in het verpleegtehuis was gestorven.
Men had haar laten versterven. Ik had daar nog nooit van gehoord, die zoon ook niet. Hélaas. De verzorgende hadden hiertoe besloten er was geen dokter bijgeweest. Een grove fout. Maar de zoon weet nog steeds niet waarom het is gebeurd. Dit is in het nieuws geweest. Het feit dat mijn schoonvader regelmatig geen ontbijt krijgt niet.
Hoeveel leed zit er nog verscholen wat niet gezegd wordt of afgedaan wordt met dat is niet waar!
Blijkbaar was ik naief om te denken dat je met mensen die in de zorg werken en met mensen die dezelfde ervaringen hebben als ik ook structureel iets zou kunnen oplossen.
Mensen zoals die gast(en) die niet hun naam zeggen maar des te meer kapot maken hebben het waarschijnlijk nodig.
Gelukkig zijn er ook mensen zoals jij Gastvrij die zich onderscheiden.
gelukkig nieuwjaar
Vera
Ja inderdaad ik lees nog mee en met gekromde tenen!
Want naar mijn idee wil iedereen uiteindelijk allemaal hetzelfde.
Zorgen dat de patient met respect en liefde behandelt wordt.
De noodkreet van mij waarmee ik openende schoot verkeert bij een aantal mensen. Maar het was echt een noodkreet.
Ik kan echt vertellen dat wij mijn schoonvader dagelijks op wisselende tijden bezoeken, net als mijn schoonmoeder die hem ook dagelijks bezoekt en niet tegelijk met ons.
Hij wordt door ons of door schoonmoeder altijd mee naar buiten genomen en gaan we gemiddeld een uurtje wandelen. Als wij er 's avonds rond 19.30 zijn en hij ligt al in bed omdat hij dat zelf wilde dan halen we hem er weer uit kleden hem aan, maar als we weg gaan trekken wij hem ook weer zijn pyama aan en poetsen zijn tanden.
Dit om te zorgen dat de verpleging het geen 2x hoeft te doen.
Vaak eet hij 's avond bij ons of gaan we uiteten in een restaurant dat we van te voren hebben uitgezocht.
We proberen hem zoveel mogelijk bij ons te houden maar moeten hem voor een groot deel hélaas toevertrouwen aan dit verpleegtehuis.
Dat het anders gaat begrijp ik best.
Maar ik begrijp niet de gemakzucht waarmee ze over zijn en onze gevoelens heen lopen. We klagen niet konstant tegen de verpleging maar wanneer wij ons geroepen voelen om andere patienten te gaan helpen omdat die in hun broek zitten te poepen dan is er toch wat mis?
Of omdat je als bezoeker binnenkomt je meteen vastgeklampt wordt of je alsjeblieft een verpleegster wil halen.
Niet al deze mensen zijn dement, dat is het verdrietige ervan ongeveer 75% van deze afdeling weet nog heel goed wat er aan de hand is.
Ook mijn schoonvader. Hij is vasculair en is nog lang niet zover heen dat hij het niet meer snapt alleen laat zijn lichaam hem in de steek.
Mijn schoonmoeder gaat dan naar de eerste verzorgende en naar maatschappelijk werk directie de dokter etc en allemaal zij ze het enorm een met mijn schoonmoeder en begrijpen haar goed.
Dit alles duurt een paar maanden en vervolgens gebeurd er dan niets.
Wat moet je dan doen om iets verandert te krijgen?
Mag je dan helemaal niks zeggen zonder die enorme negatieve reacties?
Nog niet zo lang geleden was er in het nieuws die zoon waarvan de moeder in het verpleegtehuis was gestorven.
Men had haar laten versterven. Ik had daar nog nooit van gehoord, die zoon ook niet. Hélaas. De verzorgende hadden hiertoe besloten er was geen dokter bijgeweest. Een grove fout. Maar de zoon weet nog steeds niet waarom het is gebeurd. Dit is in het nieuws geweest. Het feit dat mijn schoonvader regelmatig geen ontbijt krijgt niet.
Hoeveel leed zit er nog verscholen wat niet gezegd wordt of afgedaan wordt met dat is niet waar!
Blijkbaar was ik naief om te denken dat je met mensen die in de zorg werken en met mensen die dezelfde ervaringen hebben als ik ook structureel iets zou kunnen oplossen.
Mensen zoals die gast(en) die niet hun naam zeggen maar des te meer kapot maken hebben het waarschijnlijk nodig.
Gelukkig zijn er ook mensen zoals jij Gastvrij die zich onderscheiden.
gelukkig nieuwjaar
Vera
-
Gast
Gastvrij getuigt er tenminste van dat ze oprecht naar zichzelf kan kijken en hier wat mee doet.
Mijn meningen blijven de mijne en hoop dat niet net als Vera 'gastvrij' als voorbeeld wordt gezien van een goede verzorgende want zover is ze [nog] niet.
Een ontevreden client [lees Vera] is er altijd een teveel. Ik geloof oprecht in de vele goede zorgverleners en stel haar verhaal in twijfel en zie het zeker niet als gemeengoed.
Er zijn vele wegen die kunnen leiden naar verbetering en geloof niet dat niemand iets doet aan de zaken zoals door haar aangegeven. Het zal wel het bekende verschil zijn tussen feitelijkheden en beleving. En dat is op zich niet op te lossen door zorgverleners. Daar heeft Vera een spiegel voor nodig!
Mijn meningen blijven de mijne en hoop dat niet net als Vera 'gastvrij' als voorbeeld wordt gezien van een goede verzorgende want zover is ze [nog] niet.
Een ontevreden client [lees Vera] is er altijd een teveel. Ik geloof oprecht in de vele goede zorgverleners en stel haar verhaal in twijfel en zie het zeker niet als gemeengoed.
Er zijn vele wegen die kunnen leiden naar verbetering en geloof niet dat niemand iets doet aan de zaken zoals door haar aangegeven. Het zal wel het bekende verschil zijn tussen feitelijkheden en beleving. En dat is op zich niet op te lossen door zorgverleners. Daar heeft Vera een spiegel voor nodig!
-
Gast
Weet je gast, anoniem zoals jij is de aanval de beste verdediging.
Want je vertelt niks over jezelf.
Je reageert alleen maar.
Wat zegt dat over jou.
Tot nu toe heb ik je niks horen vertellen wat rechtvaardigd waarom ik jou serieus zou moeten nemen.
Wie ben je,
Wat doe je
En waar bemoei je je eigenlijk mee, want eerlijk gezegd hebt je nog niks opbouwends gezegd.
Vera
Je reageert alleen maar.
Wat zegt dat over jou.
Tot nu toe heb ik je niks horen vertellen wat rechtvaardigd waarom ik jou serieus zou moeten nemen.
Wie ben je,
Wat doe je
En waar bemoei je je eigenlijk mee, want eerlijk gezegd hebt je nog niks opbouwends gezegd.
Vera
-
Gast
Als je er niet tegen kan dat er reactie komt op jouw mening dan moet je maar snel op bezoek gaan bij je schoonvader. Daar is een forum nou eenmaal voor. En is mijn mening meer waard als ik een naam heb? En heet jij wel Vera? Vraag ik jou om mij serieus te nemen?Weet je gast, anoniem zoals jij is de aanval de beste verdediging.
Je reageert alleen maar.
Wat zegt dat over jou.
Wie ben je,
Wat doe je
Zoals je ziet een discussie in de marge. Lees mijn reacties, heb zelf een mening en trek je conclusies.
Gelukkig heb ik, met 22 jaar aan gezondheidszorgervaring, jou niet nodig om te bepalen wat serieus en opbouwend is. Je hebt niks te zoeken op dit forum. Ga naar de juiste instanties, intern of extern, media, inspectie etc... Daar wordt je verhaal mogelijk wel serieus genomen, wordt er daadwerkelijk wat mee gedaan en krijgt de gezondheidszorg geen verder negatief imago.
-
Gast
Grappig, ik moet wel een beetje om jou lachen.Als je er niet tegen kan dat er reactie komt op jouw mening dan moet je maar snel op bezoek gaan bij je schoonvader. Daar is een forum nou eenmaal voor. En is mijn mening meer waard als ik een naam heb? En heet jij wel Vera? Vraag ik jou om mij serieus te nemen?
Zoals je ziet een discussie in de marge. Lees mijn reacties, heb zelf een mening en trek je conclusies.
Gelukkig heb ik, met 22 jaar aan gezondheidszorgervaring, jou niet nodig om te bepalen wat serieus en opbouwend is. Je hebt niks te zoeken op dit forum. Ga naar de juiste instanties, intern of extern, media, inspectie etc... Daar wordt je verhaal mogelijk wel serieus genomen, wordt er daadwerkelijk wat mee gedaan en krijgt de gezondheidszorg geen verder negatief imago.
22 jaar ervaring in de gezondheiszorg zeg je?
Als wat dan? Als patient? Als vrijwilliger? Als receptioniste?Als congiere?
Dat slaat toch nergens op dat zegt niks hoor.
Nee jij hebt mij niet nodig gelukkig niet jij kunt het prima zelf maar dat wist ik al. Grote egos hebben doorgaans niemand nodig.
Trouwens misschien nog een kleine tip, tja het zal wel niet aanslaan maar ach. Als je nou zo bang bent voor een negatief imago moet je je vooral zo opstellen.
Dag gast