LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Guus als je het meent hoop ik dat je doorzet en over de emotionele reacties van de gedupeerden heen stapt.
Hans, in ieder geval was mijn reactie geen emotionele, maar gewoon een rationele. Bij zo'n belangrijk Item is het op z'n minst vreemd dat, de schijn wordt gewekt ik ga jullie helpen, en dan om de minst voorzichtige opmerking meteen zwaar beledigd reageert. Bovendien zou hij het zelf wel opnemen met het OM. Piet nergens voor nodig of enige andere belangenvereniging. Om vervolgens te stellen Ik heb mij tot de consumentenbond gericht, nota bene een ex medewerker van dexia, die niet zou weten waar de consumentenbond voor gaat, met Duitenberg.
Nou Hans Ik heet in ieder geval geen Gijsje.

lfs Ad

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door flappie »

de consumentenbond komt normaal gesproken toch op voor de belangen van de consument en toch niet voor de knip van dexia

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Nou Flappie voorlopig zit de consumentenbond samen met Leaseverlies
achterkamertjespolitiek te bedrijven met Duitenberg als grote redder.
Alleen omdat het grootste gedeelte van de gedupeerden, niet weten wie werkelijk de belangrijkste vooruitgang heeft geboekt.
Dat waren in ieder geval niet deze onderhandelaars.
Ze hebben op de verkeerde paarden gegokt en de eerste rechtsronde glansrijk verloren.

Lfs Ad

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Elias »

Een IEDER, die kennis draagt van een (vermoedelijk) gepleegd (of te plegen) strafbaar feit is bevoegd terzake aangifte te doen.
En kan nadrukkelijk verzoeken terzake een vervolging in te stellen.

Je hoeft dus zelf niet benadeelde of direkt betrokkene te zijn.

Als zich noemende Guus Geluk oprecht is en inderdaad zijn weg gekozen heeft via de Consumentenbond, dan zal deze bond daar iets mee MOETEN doen.
Deze informatie, mededeling c.q. aangifte zal, na uiteraard goed "gewogen" te zijn, door NIEMAND verdoezeld of achtergehouden kunnen worden. Vroeg of laat moet men daarmee naar buiten komen.
Zelfs de politiek heeft aangegeven "klokkenluiders" te zullen beschermen.

En dat zullen we vanaf nu zeker toetsen.
EN we zullen niet aarzelen zijn informatie, aangifte te onderbouwen met desnoods honderdduizenden sub-aangiften VAN BENADEELDEN.

Groet,
Elias.
[/b]

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door bokkie »

Zeg Ad Snoeren, werk je toevallig bij de Consumentenbond of zo? Als dat niet zo is, vraag ik me af of je dan wel weet wat de CB in combinatie met LV en Duisenberg aan het ritselen is. Iedereen roept hier wel hard dat LV en de CB niets (goed) doen maar ik vermoed dat voor de grootste groep gedupeerden best een goede oplossing geregeld zal worden. Je kunt geen maatwerk verwachten wanneer onderhandeld wordt voor zo'n grote groep en je zult realistisch moeten zijn in wat je kunt bereiken. Dat realisme is hier op het forum verdomd ver te zoeken en al helemaal bij Piet en kornuiten die alleen maar kunnen blaten dat je moet stoppen met betalen en een advocaat moet regelen (het liefst via Pal want de schoorsteen moet natuurlijk wel roken). Dat advies kan best zinvol zijn in sommige gevallen maar zeker niet altijd. Belachelijk dat de goedgelovige mensen hier wellicht nog meer schade gaan lijden door dit soort stupide adviezen!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Het enige realisme bokkie is allemaal naar de rechter, niks schikken.

Dat is precies wat dexia wilde. Het is al zo vaak gezegd maar voor jou nog een keer dan.

Dexia is bang en daarom proberen ze nu met schikken nog wat te redden.

En leaseverlies heeft een stomme zet gedaan toen ze alleen op misleiding gokten en dat ook nog verloren, bovendien hebben ze gedupeerden fout geadviseerd, door te adviseren op dexia's aanbod in te gaan waardoor die gedupeerden nu langs de zijlijn staan.

Alles terug naar af inleg+rente terug en restschuld hebben ze zelf veroorzaakt dus dient ook ten koste van dexia te zijn.

Dan mogen ze nog in de handjes klappen als er geen enorme schadeclaims komen vanwege alle ellende die ze veroorzaakt hebben :evil: :evil: .
.

Gast

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Gast »

Er is er één doorgedraaid Ad wel de zaken in de juiste proporties blijven zien. Je bent verblindt door haat of je hebt te veel gedronken. Welterusten.

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door flappie »

maar zal de hoger raad zometeen niet in het voordeel van dexia beslissen?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Nee flappie, dat zal de Hoge Raad niet !!
Zie http://www.rechtspraak.nl/Gerechten/HogeRaad/
Geplaatst op 26 Apr 2005 19:28 door flappie

heb je ook een afschrift gekregen wat er precies verkocht is en tegen welke koers?

Daar heb ik wel om gevraagd, om zowel de aan als verkoopbewijzen, twee keer zelfs. Beide malen hetzelfde stomme antwoord dat ze in bundels hebben gekocht etc.. en dat ik moest betalen en anders... nou ja, daar hebben ze waarschijnlijk iedereen op dezelfde manier geprobeerd bang te maken.
Geplaatst op 26 Apr 2005 20:21 door Hans A

Waarom Guus-geluk op voorhand zo afzeiken?
Ik weet wel dat er veel figuren op dit forum zitten die een spelletje met ons proberen te spelen. Gewoonlijk merk je dat direct omdat ze niet weten waar ze het over hebben of omdat ze kwetsende opmerkingen plaatsen.
Bij Guus-geluk heb ik dat nog niet gezien.
Ga er daarom voorlopig eens van uit dat hij misschien wel de waarheid spreekt en ons wil helpen. Wat heb je te veliezen?
Guus als je het meent hoop ik dat je doorzet en over de emotionele reacties van de gedupeerden heen stapt.
Gaandeweg zien we wel hoe het uitpakt.

Groeten Hans A

Iemand de bij een bank werkt, heeft gewerkt maakt niet zoveel spelvouten als Guus en weet zeker wel hoe dividentd gespeld moet worden (maar met plakken en knippen kon deze persoon het een enkele keer wel goed gespeld krijgen)!
Nee, een echte klokkenluider komt niet op dit forum "genieten" maar stapt rechstreeks naar het O.M.
En dacht je dat TROS RADAR geen klapper wilde maken!! Ze weten heus wel wie hier ingelogd is ...

Gesloten