LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Camping Hengelhoef, leuke camping met goed en vriendelijk personeel?

Jazeker
58
54%
Zeker niet
49
46%
 
Totaal aantal stemmen: 107

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Moet je ook eens in Asten gaan kijken !
Vakantiepark Prinsenmeer is ook onderdeel van de Oostappen-groep, en hier is ook veel niet in orde bovendien wordt er met de klachten niets gedaan !

Kman hou je bij het onderwerp svp, misschien ligt aan jezelf dat je niet geholpen wordt:)

johnt01
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2007 22:30

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door johnt01 »

Ben ook net terug van 10 dagen Hengelhoef. Supervakantie gehad net als vorig jaar in Prinsenmeer. Entertainment team was ook hier geweldig ondanks een aantal volwassenen die bij de Ridderzaal aan het klagen waren dat ZIJ het niet leuk vonden waarschijnlijk niet beseffend dat het voor de kinderen is bedoeld en dus ook op hun niveau wordt gebracht !!
Van alle klachten die ik op dit forum tegen kom heb ik niets gemerkt. Hooguit dat de zaal voor het kinder-knutselen wat aan de kleine kant is en dat de lokale hangjeugd met hun scooters soms enige irritatie opwekt .
Bij aankomst zat het bestelde kinderbedje niet in de chalet. Dit hebben we gemeld en na 30 minuten werd dit bezorgd, ondanks dat het een drukke incheck-dag midden in het hoogseizoen was. Verder redelijk vlotte en aardige bediening in het horeca-gedeelte. Het blijven natuurlijk veelal studenten die hier in hun vakantie werken. Campings kunnen vaak niet veel vast personeel aannemen aangezien zij met hele scherpe seizoenspieken te maken hebben dus zijn zij gebonden aan seizoenskrachten. Kennelijk realiseren veel mensen dit zich niet en voelen zij zich de koning die dienovereenkomstig behandeld wil worden.
Tip voor iedereen. Relax eens op vakantie en probeer eens wat meer te genieten ipv je te irriteren aan de dingen om je heen waarmee ik niet wil zeggen dat je ALLES maar moet slikken !
Ga morgen nog een week naar het Prinsenmeer. Ben erg benieuwd wat ik daar nu aantref als ik kijk naar de reacties op deze site over dit park.
Vorig jaar was het super. Maar als ik de reacties moet geloven is het nu een enorme puinhoop. Ik laat volgende week wel weer van me horen.

petra69
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2007 22:19

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door petra69 »

:lol: :lol: :lol: :roll: :roll:
Laatst gewijzigd door petra69 op 28 jul 2007 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

wat een verhaal :::: en zo gaan we vol met stress op vakantie er vanuit gaande dat alles in de soep loopt, hopelijk veel plezier. Je kunt nog altijd annuleren

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door rene117 »

henrie42 vergeet je kabel niet mee te nemen naar de caping
want dan kan je lekker achter het internet met je upc zooi
je kraamt er toch maar aleen onzin uit
meer kan je niet

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

henrie42 vergeet je kabel niet mee te nemen naar de caping
want dan kan je lekker achter het internet met je upc zooi
je kraamt er toch maar aleen onzin uit
meer kan je niet


Radar Moderator begrijpt U iets van dit OT bericht van Rene 17 ?

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door rene117 »

zal het je duidelijk maken je klets hier ook all uit je nek net als
op het forum internet

petra69
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2007 22:19

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door petra69 »

:( :arrow:
Laatst gewijzigd door petra69 op 28 jul 2007 13:53, 3 keer totaal gewijzigd.

Roverke
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2007 00:15

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Roverke »

Vandaag zijn wij terug gekomen van een geweldige vakantie op recreatiepark Hengelhoef.
Wij hadden een van de allernieuwste appartementen tot onze beschikking en hier wil ik even een compliment over uitspreken.
Helaas hebben we de afgelopen week niet z'n best weer gehad maar dit heeft onze pret niet verstoord,want Hengelhoef beschikt over een geweldig Suptropisch zwemparadijs.

Alleen wil ik de directie nog even een goede tip meegeven door afvalcontainers te plaatsen vlak bij het appartementencomplex want het was een beetje triest dat wij helemaal naar de andere kant van de camping moesten lopen met de afvalzakken.
Maar wat niet is kan nog altijd komen !!!!!

Wat mij overigens wel op viel was dat vele gasten waren aan het klagen over de charlets en Caravans die verhuurd worden op het park,deze zouden niet echt schoon en netjes zijn voor het bedrag dat zij moesten betalen,ik heb me de huuropjecten eens bekeken en moet eerlijk zeggen dat deze echt aan vernieuwing toe zijn.

Verder is Hengelhoef een zéér mooi park met vele activiteiten voor jong en oud !!!!

tiego
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2007 16:30

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door tiego »

Vol verbazing lees ik de reakties op elkaar in dit forum. Naturlijkzijn er altijd mensen die overal iets over te zeuren hebben. Maar het kunnen ook gegronde klachten zijn, niet ieder van jullie gaat op het zelfde moment en niet ieder van jullie heeft dezelfde wensen/eisen en normen en waarden.Mischien is het een idee om hier aan te denken wanneer men reageert. Zelf ben ik al meerdere malen bij de Hengelhoef op vakantie geweest. Zowel in de zomer als in de herfst.
Ook ben ik al vaak op andere campings geweest dus heb ik vergelijkingsmateriaal. Voor mij is de Hengelhoef de ideale camping voor mijn gezin.(3 kinderen onder 10 jaar) de bosrijke omgeving en het zwembad zorgt iedere keer voor een fijne vakantie voor ons alle 5.
Wat me wel opvalt is dat er in de herfst minder aandacht is voor de hygiene. In de zomer is dit veel beter! In de herfst worden de sanitairgebouwen naar mijn mening minder goed bijgehouden,te winig naar mijn mening, en in het zwembad ruikt het babybad echt naar urine. Een jaar was het zelfs zo erg dat we onze zoon er niet meer durfde te laten zwemmen ondanks dat wij volgens mij niet zo overdreven kieskeurig zijn. Dat was erg jammer.
Maar voor ons is het een totaal plaatje. Waarbij je een balans opmaakt en wij gaan beslist weer terug naar de Hengelhoef. Wel hoop ik dat wanneer de oostappengroep de herhadelijke klachten over de schoonmaak leest, ze er misschien iets aan gaan veranderen.Zou mooi zijn en dat is mijn enigste doel om te reageren

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

1. klachten doorgeven aan Oostappen groep
2. Hengelhoef schijnt beter te zijn dan de overige campings.
3. Prinsenmeer is redelijk volgeboekt.
4. De Berkt is o.i het minste van de parken, kan ook aan hetv management liggen ter plekke en de vele stacaravans vol met Polen.

bolletje74
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2007 16:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door bolletje74 »

Eerder had ik hier een heel verhaal staan dat ik inmiddels heb weggehaald omdat het een en ander op een zeer goede manier is opgelost..

Je hebt sierpaarden en werkpaarden en op Hengelhoef hebben ze nu een werkpaard.. Die is bereid om klachten wel serieus te nemen en er ook iets aan te doen.. en dat mag ook best gezegd worden lijkt me zo..

En als er gebeurt wat mij is verteld dan komen wij er zeker nog weer terug..
Patrick Succes!

Myny
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2008 22:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Myny »

Dit bericht werd verwijderd
Laatst gewijzigd door Myny op 06 jul 2013 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

vanaf 28 april ben ik een weekje in Belgie,ik ben benieuwd ,de parken in Baarlo en Asten hebben ook nieuwe managers ??.

vilain
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2008 15:03

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door vilain »

hallo

wij zijn 2 jaar geleden naar hengelhoef geweest en hebben 1 top vakantie gehad,
wat wel meegewerkt heeft is het mooie weer toen, dus tijd genoeg om van water en annimatie te genieten,,

dus ik vind het heel jammer als andere vakantiegangers zo'n slechte ervaring hebben met dit park

groetjes

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Kim Myny niet gezien


deze camping is niet voor herhaling bruikbaar, duur en propvol met matig onderhouden staanplaatsen


schone toiletgroepen met gratis douches
prachtig zwembad

jori2
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2008 16:59

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door jori2 »

Wij zijn net terug van een paar dagen Hengelhoef.
Wat ons is opgevallen, is dat de dames bij de receptie inderdaad niet echt vriendelijk zijn. (Dit is echter niet iets wat ons alleen op de camping is opgevallen, maar ook de mensen buiten de camping vertonen dit beeld). Dit is denk ik het imago van de mensen in de Belgische Kempen, want eerder waren wij al eens bij Camping Molenheide in Houthalen-Helchteren en daar was het precies hetzelfde.

Toch moet gezegt worden worden dat wij op ons verzoek een andere staanplaats mochten uitzoeken danwelke wij gereserveerd hadden.
De gereserveerde plaats bleek namelijk de hele dag in de schaduw te liggen en wij hebben graag een plaats in de zon.

Tevens hadden wij geboekt voor onze hond.
Een dag voor ons vertrek is de hond overleden.
Deze kosten hebben wij zonder morren terug betaald gekregen.

De medewerkers op het terrein en bij het restaurant/ snackbar waren wel vriendelijk naar de gasten.

Al met al hebben wij een paar fijne dagen gehad.

Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Joers »

De gereserveerde plaats bleek namelijk de hele dag in de schaduw te liggen en wij hebben graag een plaats in de zon.
Haha dat had je tevoren zelf kunnen nagan, toch? maar wel netjes dat je dan zomaar een aner plekje mag uitzoeken.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

bij een niet volle camping is wisselenvan plek normaal,terugbetaling an eenoverleden hond isnormaal, de belgische mensen zijn niet stuurs, de camping lui wel,typisch iets van Ooststappengroep medewerkers.

Het restaurant was matig envoor de binnenspeeltuin werd apart entree geheven :( (*-*)

Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Joers »

Tja.....voorhgeen was hengelhoef een ramp, weet niet hoe het zit met de huidige eigenar.

Gesloten