LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC & Intrum Justitia

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Keesjan

Re: UPC & Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Keesjan »

UPC niet binnen veertien (14) dagen na beëindiging van de Overeenkomst door de Klant in de gelegenheid is gesteld het kabelmodem terug te nemen
Als je UPC niet binnen 14 dagen in de gelegenheid stelt, dan krijg je de borg niet terug. Er staat niet dat je de borg wel krijgt als UPC het niet binnen 14 dagen komt halen.
Keesja, zijn jij en Nel-Foppen uit "Diversen" een en dezelfde persoon.
Nee. Ik heb slechts 1 account geregistreerd en dat is dit.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Gelof je ut zelf, Keesjan?? Je schrijft net zoveel onzin als nel-foppe. JE MOET HAAST WEL 1 EN DEZELFDE PERSOON ZIJN :!:

Reink

Ongelezen bericht door Reink »

UPC niet binnen veertien (14) dagen na beëindiging van de Overeenkomst door de Klant in de gelegenheid is gesteld het kabelmodem terug te nemen
Als je UPC niet binnen 14 dagen in de gelegenheid stelt, dan krijg je de borg niet terug. Er staat niet dat je de borg wel krijgt als UPC het niet binnen 14 dagen komt halen.
Er word in de voorwaarden inderdaad enkel gesproken wanneer je je borsom niet terug krijgt. Als geen van deze (drie) dingen waar zijn dan is er dus geen vuiltje aan de lucht en word de borgsom terug betaald.

Mij lijkt het ook niet meer dan logisch dat UPC rente verschuldigd is van deze borgsom vanmaf dit moment (14 dagen na beeindiging abonnement) mocht deze toch op een later tijdstip terug betaald worden.

Gast

Breng het dan gewoon zelf weg, dan ben je er vanaf?
Kunnen we jou niet wegbrengen, dan zijn we van je af...?

Gast

waarom zou je het brengen en misschien wel 45 minuten in de rij staan terwijl ze het ook kunnen halen!!

Ciska

Ongelezen bericht door Ciska »

Ik heb al jaren geen upc meer , maar tegenwoordig doen ze zaken met een ander incasso buro die krijg je niet eens aan de telefoon, deze hebben ook niet het nette fatsoen om je een bericht terug te sturen, je krijgt gewoon je rekening met nog eens extra kosten en dan hoor je via een bandje dat upc niet ontvankelijk is voor je reactie, dus dit betekend gewoon dat ik die 800 euro ruim moet gaan betalen

Gast

Ciska, als je niet hoeft te betalen hoef je ook niet te betalen na een brief van een of ander incasso bureau. Moet je wel betalen, dan zou ik snel betalen!

Jack1961

Ongelezen bericht door Jack1961 »

De negatieve reclame die UPC. over zich heen krijgt maakt klaarblijkelijk niks uit.
Normaal zou je verwachten dat een bedrijf zich voorneemt om de service naar de klant te verbeteren,maar niks blijkt.
Integendeel,UPC zorgt ervoor dat de service alleen maar verder achteruit holt.
Ook ik heb gebruik gemaakt van de internetdiensten van dit beroemd bedrijf.
Voor een bedrag van toen nog 49,95 gulden per maand zou je een snelle internetverbinding hebben.
Klopt had ik ook,voor een jaartje.
Daarna was het huilen met de pet,snelheden vlogen naar beneden.
Ik had sávonds een snelheid van gem. 50 Kbps.
Terwijl ik dus dik boven de 200 Kbps moest zitten.
Denk je,ik ga even bellen met de heren.
Alleen daarvoor moet je al een dag vrijnemen,de bereikbaarheid van de helpdesk is even hopeloos.
En als je dan contact heb krijg je als antwoord dat men er niks aan kan doen,omdat het aantal abonnees in mijn omgeving is toegenomen zodat de snelheid niet meer te garanderen is.
Op mijn vraag,waarom ik dan moet betalen voor een snelheid die ik niet meer krijg,is antwoord dat men het niet weet.
Al met al is Upc heel slecht bezig en ik ben blij dat ik sinds haast een jaar over ben gestapt naar Tiscali.
Deze komen hun beloften wel na.
En inderdaad,als je alles op heb gezegd blijven ze toch van je bankrekening afschrijven.
Het duurt dan ook enige tijd voordat je dat weer recht heb gezet.
En de Modem kun je maar beter aangetekent terug sturen,zo kunnen ze niet zeggen dat er niks is ontvangen.

Mijn tip,gaat nooit met UPC in zee het is een grote RAMP. :evil:

gummetje

Ongelezen bericht door gummetje »

UPC heeft een nieuw incasso bureau, Penninck & Landtheer, BV.

en in hoeverre zijn SMS-jes rechtsgeldig als aanmaningen? aangezien ik zowat 2 wekelijks wel een SMS-je krijg met "mijn betalings achterstand" die er niet is maar dat wil UPC pas in behandeling nemen als ik het betaal om het vervolgens terug te storten.

Gast

Penninck & Landtheer, daar heb ik ook mee te maken gehad inderdaad, die heb ik al twee keer het bos ingestuurd. Dat is een louche club, UPC-waardig zeg maar.
Met een chique naam en een postadres in indrukwekkend Oisterwijk, maar hun kantoor zit gewoon in de vreselijkste achterbuurt van Rotterdam, in de witte de wit straat. Daar durf je echt niet te komen zodra de straatlantaarns aan zijn. Uit hun website blijkt dat ze zich inzetten voor de huisjesmelkers, da's ook zulk lekker volk...
Eén ding moet je eerlijkheidshalve toegeven: ze beantwoorden je brieven wel. Ze lezen ze niet, het antwoord slaat dus ook nergens op, maar ze hebben dan in ieder geval het fatsoen te antwoorden. Blijkbaar gaan ze het nu in een andere sector proberen, of i.j. wil niet meer achter de chaos van UPC aan gaan. In ieder geval lopen ze bij mij een beetje achter op het tijdschema dat ze op hun website noemen, dagvaarding op dag 12 en vonnis op dag 46. Hou nou op, hun laatste poging was in januari, 290 dagen terug of zoiets. Ze zeggen in hun reactie met m'n verweer terug naar de opdrachtgever te gaan, maar die durft het blijkbaar toch niet goed aan. En ik kan ze geen ongelijk geven. :lol:

Gast

:( :twisted: Beste Mensen, nu heden 2005 zie ik dat de problemen waar ik in 2001 mee worstelde nog steeds actueel zijn. Het grote UPC doet er alles aan om zijn reputatie te verbeteren. Geld verslindende reclame campagnes moeten hier aan bijdragen. Ongeloofelijk dat men niet eerst de hand in eigen boezem steekt. De arrogantie alleen al.

te triest :evil:

Gast

Omdat UPC/Chello het niet zo nauw neemt met afspreken en voor hetzelfde geld niet eens langskomen om het op te halen en dat je dan voor jan l...... zit te wachten

Goudappel

Ongelezen bericht door Goudappel »

:oops:
Ongelovelijk, bijna 3 jaar na dato lees ik dit topic weer. De onderwerpen zijn niks verandert. Hoe is het toch mogelijk dat upc overleefd? Ze werken nog steeds met dezelfde arogantie en mensen worden nog steeds bedondert waar ze bij staan.

Ik zeg: :idea:

Doe een baksteen in een doos. Maak een brief met al je klachten en stuur de steen en brief naar een antwoord nummer van UPC. Zo hoef je geen kosten te betalen voor het pakket. Wel de ontvanger dient te betalen.(hehe) Vermeld er nog wel even bij: hier uw eerste bouwsteen voor een betere organisatie. Wanneer ze niets doen aan jouw probleem, blijven sturen. je kan er op rekenen dat er binnen 3 dagen iemand contact met je opneemt om jou probleem te behandelen.
http://internettrash.com/users/antiupc/telefoon.htm
zoek naar het antwoord nummer

Iedereen succes!! :D

Gesloten