Zo simpel is het inderdaad. In alle redelijkheid is er geen argument te bedenken waarom je als student op zou moeten draaien voor de reiskosten bij een defecte chipkaart. Zeker niet drie weken lang! Belachelijk! Volgens mij win je zo'n rechtszaak altijd. Maar dat kost natuurlijk veel geld en moeite.GekkeHenkie85 schreef:Ik heb voor de gelegenheid ook maar even een account aangemaakt..
Wat ik dan niet snap is waarom er geen bewijsschrift kan worden afgevaardigd waarop duidelijk staat dat ik een studentenweekabonnement heb... daar heb ik toch immers recht op? Mijn recht op dat reisproduct is toch persoonsgebonden? Dat recht wordt toch verstrekt door de IB-groep... een overheidsorgaan dat alle maar dan ook alle opleidingsgerelateerde administratie beheerd.. net of zij niet betrouwbaar genoeg zijn..
Ik heb in totaal 350 euro aan kosten gemaakt. Ga nu mijn declaratieverzoek indienen. Gelukkig heb ik een paar dagen geleden een brief gekregen dat mijn oude defecte studenten OV chipkaart is ontvangen. Ik ontvang nu binnen drie weken een nieuwe... Let wel, dit is zes weken nadat ik de kaart heb opgestuurd. Gelukkig had ik al een nieuwe aanvraag gedaan en ook al een nieuwe kaart ontvangen. Ik hoop dat ze er nog eentje opsturen, dan heb ik er twee.
Maar goed, dit geeft ook wel weer aan wat voor puinhoop het bij dat bedrijf is. Maar ik ben blij dat mijn defecte kaart i.i.g. toch nog ontvangen is. Dan kunnen ze i.i.g. niet ontkennen dat mijn kaart defect was.