LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ticketnet.biz

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
winny48

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door winny48 »

Hallo medeslachtoffers,

Mijn dochter had als verrassing in juni kaartjes gekocht twv € 206,=voor Marco Borsato.Ze moet nu nog de kaartjes ontvangen.
Al diverse keren gemaild en gebeld,maar nog steeds geen geld.
Waarom kan dit zomaar?Wordt het niets eens tijd dat die oplichters niet meer op google en andere sites staan.
Waarom doet de politie niets?
Echt gefrustreerd,werkt mijn dochter hard voor haar geld en als beloning wordt je opgelicht.

Wat kan ik nog doen????

discoman

Ongelezen bericht door discoman »

Hoi,

Aan Google kun je weinig doen, openbare zoekmachine, maar volgens mij werkt Ticketnet.biz niet meer toch?

En niet alle ticketbureaus over een kam scheren als er een rotte appel tussen zit.

paulasanne

Ongelezen bericht door paulasanne »

ook ik heb in maart van dit jaar kaarten besteld.. als cadeau voor mijn ouders, Andre Rieu in Maastricht. Helaas zijn de kaarten nooit geleverd en geld heb ik ook nog niet terug gekregen. Wel heb ik nu zo'n 15 mailtjes waarin staat dat het geld nu toch echt binnen een aantal weken.. toen binnen 15 dagen, nog eens binnen 15 dagen enz enz gestort zou worden op mijn rekening.
En jawel.. nu dan een brief waarin staat dat ze het bedrag van 189 euro in termijnen willen terugbetalen!!!! IN TERMIJNEN!!
Kan ik hier nu echt niets tegen doen! ik hoef hiermee toch niet akkoord te gaan!?? De kaarten kan ik toch ook niet in termijnen betalen!!
Kan ik hiervan aangifte doen? kan ik hier eigenlijk siwieso wel wat aan doen?
Misschien dat er collectief iets gedaan kan worden??
:evil: :evil: :evil:

jakkeshans

Ongelezen bericht door jakkeshans »

Inderdaad Help,

Bij mij hetzelfde: Nadat 1 week voor lowlands uiteindelijk geen kaarten geleverd werden heeft ticketnet aangeboden mijn geld terug te betalen. Keer op keer wordt de terugbetaling uitgesteld met tot slot een voorstel tot betalingsregeling met terugbetaling van minimaal 18% per jaar. Het bedrag neemt wettelijk gezien toe met 8% per jaar, dus over 10 jaar heb ik m'n geld wel terug. (alle 374 € + de rente)
Deze man is een oplichter!. Heeft iemand een tip. Waar kunnen we het beste aangifte doen, want dat is mijn volgende actie.

ewoud80

Ongelezen bericht door ewoud80 »

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die door ticketnet restitutie aangeboden heeft gekregen en na uitstel op uitstel een onacceptabele betalingsregeling krijgt aangeboden.
Mijn communicatie met ticketnet is tot nu toe weinig hoopgevend. Aanstaande maandag overleg ik met een advocaat. Ik wil iedereen vragen het bedrag van hun vordering naar mij te mailen ([email protected]). Samen hebben we genoeg gewicht om desnoods faillissement aan te vragen!

refajah

Ongelezen bericht door refajah »

hallo,

Ook wij zijn opgelicht door ticketnet. In sept. bestelden wij kaarten voor K3 ijsselhallen zwolle.
2 dagen voor aanvang concert ontvingen wij bericht dat er een overboeking was en dat we ons geld terug kregen. Vervolgens is het nu november en na minstens 20 mailtjes heen en weer nog steeds geen geld terug.

Wij hebben een advocaat gebeld, die geeft aan dat je alleen samen sterk staat en beslag zou kunnen laten leggen op het bedrijf. In je eentje heeft dit weinig zin.

Is het een idee om dit samen met alle benadeelden te doen?
Ticketnet is niet te bereiken en ik heb geen idee wat ik nog moet doen om de dikke 200 euro terug te krijgen.

Iemand tips?

Refajah de Smit

Servicedesk TN

Ongelezen bericht door Servicedesk TN »

Ticketnet.biz streeft ernaar om alle bestellingen zorgvuldig en conform voorwaarden af te wikkelen.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling dan verzoeken wij u zelf contact op te nemen met Ticketnet.biz

Voor contactgegevens verwijzen wij u graag naar onze website: http://www.ticketnet.biz.

Ticketnet.biz streeft naar een correcte afhandeling en zal voor een passende oplossing zorgen.

Vragen en/of opmerkingen die in fora worden gepubliceerd en waarover geen contact is opgenomen met Ticketnet.biz, worden verder niet in behandeling genomen.

Ticketnet.biz

animal_mother

Ongelezen bericht door animal_mother »

Ook wij zijn door ticketnet opgelicht.
Wij hadden kaarten voor Lowlands 2010 besteld voor ruim 600 euro voor 3 kaarten.
We hebben de kaarten niet ontvangen en kregen een voorstel waarop we niet konden reageren om een afbetaling van 18% per jaar te gaan ontvangen. :shock:

Wij hadden inmiddels een Incasso bureau benaderd waarvan ik vandaag te horen kreeg dat Ticketnet telefonisch niet te bereiken is en ook op officiële vorderingen niet ingaat.

Het incasso bureau kan verder niets meer voor ons doen.
Ook wij kregen het advies van het incasso bureau om een Faillisements aanvraag te gaan doen.

stop ticketfraude

Ongelezen bericht door stop ticketfraude »

Betreft: Boevenbende Ticketnet.biz levert geen kaartjes pakt wel mijn geld

Geachte heer, mevrouw,

Aanstaande Dinsdag 30 november zou ik voor het eerst met mijn dochter naar een popconcert van Lady Gaga gaan.

Voor dit concert heb ik kaartjes besteld en ook 190 euro betaald aan firma : ticketnet.biz. Ongeveer 2 weken voor het concert kreeg ik een mailtjes dat ik geen kaartjes krijg. Ik kon kiezen tussen geld terug of andere kaartjes. Ik koos voor geld terug.
Maar ondanks verschillende telefoontjes en mailtjes heb ik nog steeds geen geld terug.
Eg vervelend ik kan niet tegen bedrog. Heb inmiddels andere kaartjes gekocht maar wil uiteraard nog steeds mijn geld terug. 190 euro is bes veel.

Mijn vraag aan u kunt u per direct iets aan deze situatie doen? Wat kan ik doen tegen deze boevenstreek om mijn geld terug te krijgen?

Heel graag hoor ik van u

mickeymouse1978

Ongelezen bericht door mickeymouse1978 »

Ik ben ook een gedupeerde. Had 3 lowlandkaartjes gekocht. Nu willen ze 18% per jaar terugbetalen via Moneybookers. Heeft iemand ervaring met moneybookers? Vertrouw dat namelijk ook niet.

Dablicku

Ongelezen bericht door Dablicku »

Je kan altijd de belastingdienst achter deze gasten aan sturen

siep0

Ongelezen bericht door siep0 »

Hoi,

Ook ik ben opgelicht. Heb aangifte gedaan tegen ticketnet.biz,
maar heb wel wat geld terug, namelijk €1,63!! :shock:
Gelukkig heb ik ook maar €108,75 voor 1 niet bestaand kaartje betaald,
dus dan is dat een hele redelijke restitutie :S

WIE O WIE HEEFT VOOR MIJ DE GEGEVENS VAN DEZE MAN?

graag PB of mail.

etmrope

Ongelezen bericht door etmrope »

Hallo,

ik heb exact dezelfde ervaringen als jullie hebben, twee kaarten besteld voor een concert van Andre Rieu in Maastricht, veel email verkeer, veel beloftes, uiteindelijk een belachelijke betalingsregeling met een account bij Moneybookers (zal wel van dezelfe eigenaar zijn) en tot nu toe 4,35 teruggestort :mrgreen: Heeft iemand al zijn geld terug ontvangen of zijn jullie ook desperate? Onderneemt Tros Radar of een ander consumenten organisatie iets?
Ticketnet.biz gaat ondertussen vrolijk verder met het oplichten, hoe kunnen we deze smerige praktijken stoppen?

Groeten,
Rob

gea r

Ongelezen bericht door gea r »

Hallo allen,

Ik lees hier heel veel negatieve ervaringen over ticketnet.biz. Nou mijn verhaal is natuurlijk niet anders. Ik ben nog steeds met deze mensen bezig. Graag zou ik willen weten of iemand nu bezig is met een faillissementsaanvraag. Zo ja waar moet ik me aanmelden en zo nee zou ik dit ook graag willen weten. Ik ben nu namelijk al ruim 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen en mijn gedult is op. Ik wil nu echt actie gaan ondernemen. Geen vriendelijke mails van mijn kant meer.

Groet Gea

Ticketnetbizvictim

Ongelezen bericht door Ticketnetbizvictim »

Beste gedupeerden,

Ik had in voorjaar 2010 ook kaarten besteld voor lowlands geld voorgeschoten enz.. ticketnet.biz is niet is staat mijn voorgeschoten geld volledig terug te betalen erg vreemd vindt ik dit..
ze laten eerst hun betalingstermijnen verlopen en sturen je dan een brief met dat ze het niet kunnen terugbetalen en proberen je een alternatief door je neus te boren (als je er niet snel genoeg op reageert enkele dagen dan gaan ze er van uit dat je er mee akkoort gaat).
Ze willen je terugbetalen doormiddel van 18% van het bedrag per jaar wat er op neer komt terugbetaal periode meer dan 5 jaar zijn ze helemaal gek geworden!!!!!!!
Tot op heden heb ik HELAAS nog geen aangifte gedaan tegen het bedrijf dit ga ik nog zeker doen!

Het is nu bijna 3/4 jaar geleden en ik vindt dat er ingegrepen wordt door oa tros radar om te zorgen dat deze firma zijn schulden afbetaald.

Is er een manier waarop we sterker staan en zorgen dat deze persoon/personen kunnen tegenhouden?

Ik wil graag 100 EURO betalen om achter de persoonsgegevens van de eigenaar te komen en eens het gesprek aan te gaan.

vr groet de zoveelste gedupeerde

Adam Toskov

Ongelezen bericht door Adam Toskov »

Na enig onderzoek op internet blijkt dat er nog steeds mensen zijn die op hun geld aan het wachten zijn. (inclusief mezelf, begin 2010 een kaartje voor Lowlands gekocht). Wanneer je Googled op [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] , de man achter Ticketnet.biz, kom je vanzelf op een oud forum van Kassa waar hij met Westburg Schaatsreizen ook een hoop mensen heeft gedupeerd.
De oplossing is om samen te spannen en een melding te doen op http://www.mijnpolitie.nl, indien zij genoeg meldingen binnen hebben maken ze er een aangifte van en kunnen verdere juridische stappen genomen worden. (Dat kan uiteraard ook eerder via je eigen advocaat, alleen moet je er in eerste instantie meer voor betalen) Het transactiebureau Mollie B.V. geeft alleen indien er een aangifte ligt, de gegevens van de rekeninghouder vrij.

Wanneer je de gegevens achterhaalt via de kvk zul je zien dat er een ltd achter zit, genaamd Crumland ltd (andere namen zijn Ticoon en Gonzo Company) Deze staat bij de companyhouse in de UK geregistreerd. Met een partner (wellicht uit het verleden) [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

De mailtjes die verstuurd worden gaan soms via een Duits IP adres, dat geeft dus aan dat ze flink hun best doen om niet achterhaald te worden. Logisch! Net als het vestigingsadres varieert van de Beech Avenue 54-80 1119 PW Schiphol-Rijk, tot aan een adres in Zwaag, De Corantijn 7B 1689 AN.

Dus maak er werk van en laat het niet rusten tot je je geld links- of rechtsom terug hebt.

Succes!

Nibbor

Ongelezen bericht door Nibbor »

Ook ik ben belazerd.
In juni 2010 had ik tickets besteld die niet geleverd konden worden.
Toen kreeg ik de keuze uit "geld terug" of "andere kaartjes uitzoeken", dus ik wilde mijn geld terug.
Ik heb toen ook verschillende e-mails verstuurd wanneer ze nou eindelijk dat geld over gingen maken en het liet maar op zich wachten. Toen kreeg ik uiteindelijk een aantal brieven thuis waarin stond dat ze het in termijnen wilde betalen. Ik moest alleen een moneybookers account aanmaken. zo gepiept zo gedaan zou het eerste deel van mijn bedrag komen eind november/begin december, en nu wacht ik nog steeds, 7 maanden nadat ik deze tickets besteld heb, heb ik nog niets gezien op €1.27 na! (woohoo das een hoop, maar niet het bedrag dat ze me zouden storten)

In december heb ik nog gemailed maar daarop kreeg ik een automatisch mailtje terug waar ik niets aan had.
Na het bekijken van dit forum heb ik zonder twijfels aangifte gedaan, het geld verwacht ik toch niet meer na zo'n lange tijd wachten.

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Ticketnet.biz streeft ernaar om alle bestellingen zorgvuldig en conform voorwaarden af te wikkelen, maar vreemd genoeg duurt het regelmatig bijzonder lang voordat mensen hun tickets ontvangen en ontvangen veel mensen tickets die ze niet hebben besteld.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling dan verzoeken wij u zelf contact op te nemen met Ticketnet.biz, wij zullen echter niet reageren. Wij zullen tevens proberen u te doen geloven dat wij de kaartjes voor dezelfde belachelijke prijs hebben gekocht als waarvoor wij ze aan u hebben doorverkocht.

Voor contactgegevens verwijzen wij u graag naar onze website: http://www.ticketnet.biz. Op dit adres kunt u onze gegevens bekijken, u heeft hier verder niets aan want de telefoon nemen wij niet op en e-mails beantwoorden wij doorgaans niet.

"Ticketnet.biz streeft naar een correcte afhandeling en zal voor een passende oplossing zorgen", dat proberen wij de mensen wijs te maken, maar een groot deel van onze klanten weet echter dat dit allemaal mooie praatjes zijn, want in werkelijkheid handelen wij doorgaans helemaal niets af, laat staan correct.

Vragen en/of opmerkingen die in fora worden gepubliceerd en waarover geen contact is opgenomen met Ticketnet.biz, worden verder niet in behandeling genomen, want wij zijn een stel amateuristische oplichters en hoewel wij dit forum uiteraard proberen te spammen met onze herhaalde boodschap hebben wij niet door dat een professioneel bedrijf gewoon om de gevens van de mensen die hier klagen had gevraagd (in een prive-bericht) waarna wij de klacht hadden opgelost.

(dit bericht zal "zonodig" worden herhaald)

tracroute

Ongelezen bericht door tracroute »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Maikel1988

Ongelezen bericht door Maikel1988 »

Beste allemaal,

Een vriendin van mij had in april vorig jaar(2010) een kaartje voor lowlands voorgeschoten twv €263.75 voor mij. Een x aantal dagen voor het evenement kreeg ze een e-mail dat het kaartje niet meer leverbaar was en dat ticketnet.biz er alles aan gingen doen om het geld zo spoedig mogelijk trug te betalen. Tot op de dag van vandaag heeft zijn nog steeds niks ontvangen. Eerst hebben we het zelf probeeren af te handelen maar ticketnet.biz kwam steeds met een trugbetaling regeling van 18% per jaar. Daar zijn we telkens tegen in gegaan want als je daar mee akkoord gaat zit je 5 jaar lang aan die afbetaling vast. We zijn eind november naar de politie kennemerland geweest om aangifte te doen. Daar werdt ons geadviseerd om op http://www.mijnpolitiebureau.nl aan gifte te doen maar top op de dag van vandaag staan we nog steeds in de wacht.

Gesloten