moederslink schreef: ↑21 mar 2020 20:32
Idioterie....gaat lekker zo en het voorjaar komt er nu ook echt aan.
Exact. Ergens las ik ook al dat mensen in de drukte vrolijk de neus snuiten en al die dingen. Ik ben bewust een paar weken binnen gebleven omdat ik niet in orde was, en ik had niet echt zicht op wat het was. Uiteindelijk bleek het dus een combinatie van hooikoorts, parfumallergie, een bril die te strak zat, teveel stress en nog wat dingen. Maar je neemt het zekere voor het onzekere. In die periode ben ik ook niet bij mijn vader geweest, dit even ter verduidelijking voor mijn 'vrienden' hier, om het kruit en de kogels bij voorbaat uit de geweren te halen.
Nu nog: als ik er op uit ga, zoek ik de rust op. Ik ken mijn wandelroutes, en weet dat het er erg rustig is. Dat bleek vandaag weer. Waar ik was, was het rustig. Een paar wandelaars, een paar joggers, een paar fietsers, en iedereen groette elkaar, enkel op sommige momenten was het vervelend. Dat schreef ik al. In de trein zaten twee mensen. Ik in de 1e klas, de ander in de 2e klas. Zowel heen als terug. Van drukte moet ik sowieso niet veel hebben, en mensen die denken dat het allemaal wel meevalt en lekker gezellig met elkaar naar het strand rennen om elkaar aan te steken, die hou ik liever op afstand.
Volgende week wat in huis klussen - nee, ik ga niet naar de bouwmarkt. Wat ik nodig heb kan ik bij de Action halen. En ik weet wanneer het daar lekker rustig is.
Gewoon je gezonde verstand gebruiken, dan fiets je er waarschijnlijk het makkelijkste doorheen.