Waarom toch altijd Zo negatief! De prijs van een OEMversie, Voor iedereen los te koop kost nog geen €90.-
Klopt, ik was ook niet negatief, ik vroeg me alleen af wat je krijgt voor je geld. Jullie hebben dit inmiddels uitvoerig bediscussieerd las ik.
Ook de opmerking dat je dan geen ondersteuning van microsoft krijgt is nutteloos omadt iemand die dat nodig heeft beter een complete computer met het OS er al op..
En die heeft nooit ondersteuning nodig ? TS komt er in elk geval niet mee klaar.
en ook XP is nog volop te koop bij onder andere dezelfde shop.
Probeer maar eens een laptop met XP te kopen, de business uitvoeringen zijn vaak onevernredig duur, en de laptops voor thuisgebruik hebben vaak alleen Vista. Maar je hebt gelijk , ze zijn er nog.
Rond de €300,- heb je GEEN nieuwe computer.
Jawel, kaal zonder software, zonder beeldscherm.
ik wilde duidelijk maken dat de prijs van een werkend systeem niet uitsluitend uit alleen hardware bestaat, Als ikbenik aangeeft dat je dan 600 euro kwijt bent, vind ik dat prima, echter bestaat dan de helft van het bedrag uit nieuwe, goed werkerkende hardware en de andere helft uit software al dan niet met problemen zoals TS hier aangeeft. Mag je dan van die software niets verwachten ?
Waarom al je moeite, fietsje blijft toch zeuren.
Mag je vinden. Ik heb wellicht een aantal keren een standpunt herhaald. Anderen daarentegen doen niets anders.