Ik doe in onroerendgoed en heb mijn startkapitaal voor de aanschaf van onroerend goed vergaard met MLM
Succes allemaal
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik neem aan dat dit weer een andere gast is? Wordt wel een beetje verwarrend zoVoor 25.000 euro per maand kom ik mijn bed echt niet meer uit , zet er een nul achter dan begint het interessant te worden.
Ik doe in onroerendgoed en heb mijn startkapitaal voor de aanschaf van onroerend goed vergaard met MLM
Dat is niet helemaal correct. Ik heb al een paar keer gevraagd om aantallen en dergelijken, maar die krijg ik niet van je. Hoeveel is "zeer velen"? Er zijn er ook "zeer velen" die de lotto winnen (maar daar ken ik er ook geen van)Ik geef je duidelijk aan dat dat bij Euphony voor zeer velen het geval is, maar steeds blijf je om de hete brij heen draaien.
Zoveel argumenten en verifieerbare feiten heb je niet aangedragen, enkel een voorbeeld van 1 persoon.Ook al toon ik voor de tigste keer aan dat je fout zit, je zult het nooit toegeven.
Ik heb al meermalen gezegd dat het iedereen vrij staat om erin te stappen.Die hetze van je slaat nergens op.
Onder resultaten versta ik iets anders hoor. Ik bedoel verlies- en winst, omzetcijfers, aantallen distributeurs, verdeling van de bonussen over deze distributeurs enzovoorts.De Euphony resultaten van 2000, 2001, 2002:
Dat begrijp ik en dat is een feit waar we het over eens zijnLife is a numbersgame , geld voor alles in de verkoop en mlm is niet anders.
Ah okIk ben de echte gast
Nou dan ligt het maandelijkse inkomen waarschijnlijk hoger, maar niet de eenmalige aanbrengbonus, neem ik aan... Dus op 1 dag 26 klanten aangebracht, lijkt me wel erg veel?Aangezien zijn vader meerdere bedrijven had kan het wel, maar goed, dat is niet de dagelijkse kost.
Ja dat kan best, maar dan hebben we het over "namen", niet over vrienden, familie, kennissen. Dan komen de tandarts e.d. er waarschijnlijk bij. Daarbij: ga je al die mensen aanspreken? Allemaal opbellen en vragen of ze interesse hebben? Je belt wel goedkoper dan via KPN maar dat zal toch wel een aardige rekening worden... Weer een kostenpost erbijWat betreft een veelvoud van 625 mensen kennen: Dat is helemaal niet nodig. Ten eerste weet ik zeker dat ik iedereen (en dan bedoel ik ook echt iedereen) kan laten zien dat ze minmaal 200 personen kennen.
Ook zoiets, hoe zit het met mobiel? Hier lees ik nix over in de informatie....???150 Euro, er van uit gaand dat het allemaal vaste lijns klanten zijn)
Dat kan, maar hoeveel zullen dat er zijn? Mensen vertellen dit soort zaken meestal alleen tegen mensen waar ze echt close mee zijn. Vaak zal er ook veel overlap zijn met de mensen die je zelf kent en aangesproken hebt of van plan bent aan te spreken.Na 2 maanden zul je zien dat de eerste klanten met kenissen aankomen die ook via Euphony willen telefoneren:
Tsja, de crux van MLM... Uiteindelijk komt het toch op het werven van meer distributeurs aan.Tja, en jammer dat je geen team wilt bouwen, want je zult geheid zien dat er klanten tussen zitten die zeggen 'da's zo makkelijk, zo wil ik ook bijverdienen'
Euh, onderdeel van de 350 euro entree lijkt mij... Niet echt gratis...al beginnen met de gratis cursus
Dat zat er dik in natuurlijk... Ik mag dus zoveel interne concurrentie scheppen als ik wil... En de mensen direct onder mij ook, en daaronder ook en........ Allemaal vissen in dezelfde vijver?Oh, en het aantal consultanten dat je mag werven is inderdaad onbeperkt
Met andere woorden: daar gaat veel tijd in zitten... Het lijkt mij ook dat geldt: hoe meer hoe beter, er zullen er altijd tussen zitten die het wel lukt, dus je vergroot je kansen... Maar toch, allemaal zitten we te vissen in dezelfde vijver.Ik raad echter aan niet in het wilde weg te werven, want je zult ze intensief moeten begeleiden als je wilt dat ze het maximale eruit halen dat zij er uit willen halen (een enkele uitzondering daargelaten).
Het eerste mag ook niet, want dan zou je buiten de wet treden en zou het sowieso al een piramide zijn.Je verdient overigens NIKS aan het werven van consultanten; pas zodra ze zelf een prestatie neerzetten ontvang je een bonus. Een bonus die overigens niet meer dan terecht is, want je hoort er wel wat voor te doen.
Wanneer ga je nou ophouden met te doen alsof je mrtelecom niet bent, alleen maar omdat je één keertje in een slip of the keyboard hebt gezegd dat je hier niet meer zou komen? Of ben je dan toch die gast die hier toevallig ook meelas en toevallig Mrtelecom goed genoeg kent om de discussie () naadloos over te nemen en toevallig ook op dezelfde lagere school dezelfde gebrekkige instructies hebt gekregen over het gebruik van de d's en de t's? Hoe zouden mensen eigenlijk een gast ooit moeten bereiken buiten dit forum om? Of liever nog; schrijf gewoon direct rene landsheer zodat iedereen weet wie alle mogelijke forums in nederland afstruint om onnozel nederland te benaderen in een poging ze voor het karretje te spannen.Ondertussen krijg ik al wel heel wat meldingen binnen van mensen die meer willen weten. Mrtelecom vertelde mij dat hij daar ook al 'last' van had. Dus
Nou daar zie ik nog eens een enorme bedrijfsmatige kans; een tft-scherm dat je goed ziet in het zonlicht, kunnen we dat gat in de markt niet gaan dicht-marketen? Dan zijn we zeer snel zo rijk dat we niet eens meer ons concept op een piramide-forum hoeven te promoten omdat we toch de zieltjes niet meer nodig hebben.Nou, en terwijl jij dan van het lentezonnetje geniet (ik doe dat de hele dag al; de voordelen van een laptop!!),