Feedback op het Forum - deel 3
-
juliomariner
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Hoezo heb ik dit topic om zeep geholpen? In de topic voorwaarden staat dat Nederlands de voertaal is en niet Latijn.
Als gewone boerenl*l met HBO opleiding verwacht ik niet dat ik Latijnse gezegden moet Googlen.
Daarbij stond het neerbuigende gedrag van TS naar andere forumleden o.a. Moneyman mij helemaal niet aan.
Laten we gewoon normaal naar elkaar blijven doen en elkaar in de waarde laten zonder een ander te kleineren of je beter voelen dan een ander.
Als gewone boerenl*l met HBO opleiding verwacht ik niet dat ik Latijnse gezegden moet Googlen.
Daarbij stond het neerbuigende gedrag van TS naar andere forumleden o.a. Moneyman mij helemaal niet aan.
Laten we gewoon normaal naar elkaar blijven doen en elkaar in de waarde laten zonder een ander te kleineren of je beter voelen dan een ander.
Moneyman
, Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
waarom heb ik op basis van de info die hier nu staat, het idee dat jij ook een terugkerende gebruiker bent?
Moneyman
, Erthanax
, juliomariner
en moederslink
vinden dit leuk
Ik heb ook het sterke vermoeden dat jij een terugkerende gebruiker bent die al een aantal keer onder andere nicknames van dit forum is getrapt. Daar heb ik mijn redenen voor, maar om je niet wijzer te maken, ga ik jou die redenen in ieder geval niet aan de neus hangen. Wel kan ik je bij dezen mededelen dat ik inmiddels maar gewoon een permanente ban op je account hebt geplakt. Doei.hydrangea schreef: ↑02 jul 2020 10:19Waarom zou jij je moeten verdedigen julio, je hebt toch met volle overtuiging gezegd dat deze persoon een trol is, daar was je toch van overtuigd. Ik vond het interessant om te lezen wat hij/zij schreef, en leerde er ook weer wat van, maar jij moest het topic om zeep helpen. Ik kon het aardig volgen en mijn woordenboek ligt nog steeds in de boekenkast, hoogdravend taalgebruik?
Zoals de meeste topics om zeep worden geholpen, inclusief die van mij, lijkt het mij nuttig dat de moderator hier iets op verzint om dit te voorkomen. Topicstarters blijven om deze redenen weg, terwijl de gerespecteerde forumleden lekker door kibbelen hoe geweldig dat ze het weer hebben gedaan.
Groeten,
Radar^SK
Moneyman
, Lady1234
, angel1978
, Erthanax
, juliomariner
, moederslink
, berndv
, witte angora
, ClaimConcept
en kuklos
vinden dit leuk
Kijk, snelle strakke actie. Mooi!
Erthanax
en juliomariner
vinden dit leuk
Ober! Koffie met gebak voor de moderatie, graag.
juliomariner
en Theotrucker
vinden dit leuk
-
moederslink
He will be back , maar wij zijn wakker!
Wat bezielt iemand om te trollen en te denken dat hij er ook nog mee wegkomt?
Dat is toch een sneu leven?
Als je dit forum maar niks vindt ga je toch lekker vissen of zo?
Ook deze nickname kan toegevoegd worden aan het steeds langer wordende lijstje.
Goeie actie vd moderatie! Chapeau!
Wat bezielt iemand om te trollen en te denken dat hij er ook nog mee wegkomt?
Dat is toch een sneu leven?
Als je dit forum maar niks vindt ga je toch lekker vissen of zo?
Ook deze nickname kan toegevoegd worden aan het steeds langer wordende lijstje.
Goeie actie vd moderatie! Chapeau!
juliomariner
vindt dit leuk
Moderatie, jullie hebben het er maar druk mee zo. Ach, het houdt jullie ook van de straat, zullen we dan maar zeggen.
-
witte angora
Volgens mij heb ik iets gemist. Of niet. Alhoewel?
-
witte angora
Dat heb ik inmiddels gelezen. Maar ik bedoel eigenlijk het feedback-topic. En nog eigenlijker het noodgedwongen vertrek van onze zeer geliefde hydrangea. Moge hij in verre oorden verder groeien. Op de Kaap-Verdische eilanden bijvoorbeeld.
Dan heb je niets gemist, er is niets verwijderd. Voor de goede verstaander, waar we inmiddels gelukkig de mods ook toe mogen rekenen, is het duidelijk genoeg.
-
witte angora
Jawel, ik heb de ontwikkelingen niet 'live' kunnen volgen.
Maar goed, dat heeft met feedback weinig meer te maken.
Maar goed, dat heeft met feedback weinig meer te maken.
-
juliomariner
Aangezien het topic net was gesloten toen ik me wilde verdedigen heb ik het hier gepost
-
moederslink
Het ontmaskeren van trollen en de medewerking en het anticiperen daarop vd moderatie is ook feedback
witte angora
en Theotrucker
vinden dit leuk
-
moederslink
Off topic : Theo...waar blijf je??
Nee hoor.moederslink schreef: ↑25 jun 2020 13:32[...]
Bobo . Monteiro __mét punt__ is óók foetsie, zónder punt staat nog in de zoekresultaten.
Vreemde inconsistente beslissing dan.
Ook berichten van 'gebande' accounts, blijven vindbaar.
Zowel 'Bobo Monteiro' als 'Bobo.Monteiro' hadden nog nooit berichten geplaatst (de vind-ik-leuk-knop wisten ze wél te vinden) totdat de Bobo-Monteiro-zonder-punt in dit topic de reactie gaf die hem direct fataal werd. Dat bericht staat dus nog in de zoekresultaten.
moederslink
, Moneyman
en Erthanax
vinden dit leuk
-
moederslink
Inderdaad , zonder punt heeft 1 bericht geplaatst en dat vind je terug.
En mét punt heeft alleen maar geliked , nooit iets gepost.
Ik had in de zoekbalk mét punt gezocht en dan staat er dat er geen resultaten zijn.
Dus idd niet foetsie, ☺ ( foutje) maar gewoon geen resultaten omdat ie nooit iets heeft gepost.
En mét punt heeft alleen maar geliked , nooit iets gepost.
Ik had in de zoekbalk mét punt gezocht en dan staat er dat er geen resultaten zijn.
Dus idd niet foetsie, ☺ ( foutje) maar gewoon geen resultaten omdat ie nooit iets heeft gepost.
Dan missen we er gelukkig ook weinig aan 
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
Kennelijk kan een blauwe forumnaam toch ook een ban hebben. Weer wat geleerd.
Ik houd niet alles bij, maar ik zag vandaag weer twee voorbeeldige ingrepen door de moderatie. Goed werk dames, heren ook!