nee ATV5 is een provider ?[/quote]
zou zeggen kijk bij google
een
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
zendertje? weet jij niet van welke stad dan?een regionale tv zendertje
ciske schreef:zendertje? weet jij niet van welke stad dan?een regionale tv zendertje
renegade66 schreef:volgens mij moet dit AT 5 zijn.
dit is de lokale zender van amsterdam.
ciske schreef:renegade66 schreef:volgens mij moet dit AT 5 zijn.
dit is de lokale zender van amsterdam.juist RR
Har06 schreef:ciske schreef:renegade66 schreef:volgens mij moet dit AT 5 zijn.
dit is de lokale zender van amsterdam.juist RR
oh uit Amsterdam een stadsomroep
renegade66 schreef:goh, wat is henri42 toch weer lollig.
lach me helemaal krom.![]()
Schijnt helemaal in te zijn een 2e account.renegade66 schreef:goh, wat is henri42 toch weer lollig.
lach me helemaal krom.![]()
hij/zij ontkent het, maar voor iedereen is het zo klaar als een klontje.is Har Henri? dacht het al
renegade66 schreef:hij/zij ontkent het, maar voor iedereen is het zo klaar als een klontje.is Har Henri? dacht het al
is wel te zien aan de reactie's op UPC topics.
Yeps,geef ze van katoenciske schreef:
of het nou henri of har is ,eigenlijk zal mij dat een worst wezen.
gaat mij om het feit dat Alice denkt dat ze alles kennen maken, daar komen ze nog wel achter, met of zonder henrie of har
snepke schreef:Yeps,geef ze van katoenciske schreef:
of het nou henri of har is ,eigenlijk zal mij dat een worst wezen.
gaat mij om het feit dat Alice denkt dat ze alles kennen maken, daar komen ze nog wel achter, met of zonder henrie of har
snepke schreef:Die weten ook wel dat ze gruwelijk fout zitten
Ben je nou nog niet van dat zooitje af?ciske schreef:alweer telefoon van alice gehad, zeikerds zijn het, krijg nog 22,92 en dat is niet gestort hun zeggen van wel. ze zijn zo gek als een deur.
Danielle ken je effe overmaken?
snepke schreef:Ben je nou nog niet van dat zooitje af?ciske schreef:alweer telefoon van alice gehad, zeikerds zijn het, krijg nog 22,92 en dat is niet gestort hun zeggen van wel. ze zijn zo gek als een deur.
Danielle ken je effe overmaken?
Ben je klaar mee