LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bijna op straat...
Re: Bijna op straat...
Poe poe....
Er wordt toch alleen maar om advies gevraagd?
Niet om een oordeel over TS haar situatie?
Er wordt toch alleen maar om advies gevraagd?
Niet om een oordeel over TS haar situatie?
-
Ik schat zo in dat we TS niet meer terug zullen zien.
Schaap heeft inderdaad een aantal mogelijkheden geboden, ook wat woonruimte betreft, maar het is de toon die de muziek maakt, en die toon had toch wel wat vriendelijker gekund, mijns inziens.
Schaap heeft inderdaad een aantal mogelijkheden geboden, ook wat woonruimte betreft, maar het is de toon die de muziek maakt, en die toon had toch wel wat vriendelijker gekund, mijns inziens.
Ach... zachte heelmeesters...maar het is de toon die de muziek maakt
witte angora schreef:Ik schat zo in dat we TS niet meer terug zullen zien.
Nou die mogelijkheden van schaap houden in....je bent te lui, je moet dit je moet dat, alleen maar gekraak, dat vind ik niet helpen.
Ik zou ook niet terug komen als ik TS was....
En Schaap ik hoop voor jou dat je nooit in een hopeloze situatie zal komen, en nu denk je dat zal mij niet gebeuren, geloof me niet alles in het leven heb jezelf in de hand. En als dat jou wel overkomt en je zoekt hulp, hoop ik dat je niet een persoon zal tegen komen die denk zoals jij..want daar heb je helemaal niets aan.
Jij (en wij allemaal) weten niets over TS dus we kunnen al zeker niet oordelen over of ze dom, lui, ongeschoold of wat dan ook zijn.
Ik zie het zo : Knap dat een jonge vrouw die uit een arm mileu komt (zie de ouders) , die jong een baby heeft gehad , nu toch een opleiding doet waarbij ze een baangarantie heeft, haar man pakt alles aan zelfs part time werk (alles beter dan thuis zitten) en ze komen ongevraagd en ontwetend in de **** van haar ouders terrecht enz enz....
een hele andere mening als jou en ik kan er volkomen naast zitten , MAAR DAT WEET IK NIET en JIJ ook NIET!!!!
En Schaap ik hoop voor jou dat je nooit in een hopeloze situatie zal komen, en nu denk je dat zal mij niet gebeuren, geloof me niet alles in het leven heb jezelf in de hand. En als dat jou wel overkomt en je zoekt hulp, hoop ik dat je niet een persoon zal tegen komen die denk zoals jij..want daar heb je helemaal niets aan.
Jij (en wij allemaal) weten niets over TS dus we kunnen al zeker niet oordelen over of ze dom, lui, ongeschoold of wat dan ook zijn.
Ik zie het zo : Knap dat een jonge vrouw die uit een arm mileu komt (zie de ouders) , die jong een baby heeft gehad , nu toch een opleiding doet waarbij ze een baangarantie heeft, haar man pakt alles aan zelfs part time werk (alles beter dan thuis zitten) en ze komen ongevraagd en ontwetend in de **** van haar ouders terrecht enz enz....
een hele andere mening als jou en ik kan er volkomen naast zitten , MAAR DAT WEET IK NIET en JIJ ook NIET!!!!
Hier sluit ik mij bj aan, en wat schaap 12 betreft.....onderhand weten de meesten al wie het is, sowieso iemand die hier al op het forum is geweest.Ik zie het zo : Knap dat een jonge vrouw die uit een arm mileu komt (zie de ouders) , die jong een baby heeft gehad , nu toch een opleiding doet waarbij ze een baangarantie heeft, haar man pakt alles aan zelfs part time werk (alles beter dan thuis zitten) en ze komen ongevraagd en ontwetend in de **** van haar ouders terrecht enz enz....
maar dit is off topic.
-
ben het zeer met leoloesje eens!
Weet je wat voor werk haar man/vriend doet dan ?haar man pakt alles aan zelfs part time werk (alles beter dan thuis zitten)
Bovendien part-time... waarom geen fulltime ?
Kan ze er zelf niets part-time bijdoen ?toch een opleiding doet waarbij ze een baangarantie heeft
Zo'n vetpot lijkt het niet te zijn als je de huur van 600 Euro niet op kunt brengen.
Normale mensen slapen om 0.3:16u of je moet nacht dienst hebben en niets te doen hebben of helemaal niets doen ( dan kan je ook niet slapen)
BPbrosman mijn reactie was voor Schaap, ik zeg juist ook dat ik dat niet weet, net zoals wij allemaal niet...het was meer om aan te tonen dat op een verhaal twee (en nog veel meer) heel verschillende visies kunnen zijn...En dat wij dat geen een van allen kunnen weten en dat TS aan aanames, vooroordelen en beschuldigingen niets heeft.
Deze nog meer omdat er volgens TS sprake was van 1 maand huurachterstand , en bij 1 maand huurachterstand word je niet uitgezet en/of moet je voor de rechter verschijnen.twee (en nog veel meer) heel verschillende visies kunnen zijn...
Ja dat is inderdaad zo, maar het kan ook zijn dat de ouders dat verteld hebben tegen haar...en dat zij helemaal niet weten hoe diep haar ouders werkelijk in de problemen zitten ....Is natuurlijk ook weer een aanname, omdat wij (nogmaals) het gewoon allemaal niet kunnen weten.
En aan veroordelen heeft ze niets.
Beste TS, heb je al iets gevonden of weet je al wat meer, ik snap dat je niet meer reageert maar er zijn hier ook echt mensen die wel tips willen geven, en die willen heel graag weten of er al "vorderingen" zijn.
En aan veroordelen heeft ze niets.
Beste TS, heb je al iets gevonden of weet je al wat meer, ik snap dat je niet meer reageert maar er zijn hier ook echt mensen die wel tips willen geven, en die willen heel graag weten of er al "vorderingen" zijn.