Pagina 8 van 8

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 13 jul 2013 21:51
door devious
yup, maar UPC kennende....

ik hoop echt dat ze eens een keer het tegendeel bewijzen

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 16 jul 2013 11:04
door Har06
devious schreef:yup, maar UPC kennende....

ik hoop echt dat ze eens een keer het tegendeel bewijzen

Hoeveel providers verslijt Devious :oops:

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 16 jul 2013 11:31
door devious
ik ben kabel-internetter van het allereerste uur Har06. Sinds 1997 op de kabel, en daar zijn de eigenaren van gewisseld. Begonnen bij Gamog, naar Nuon, naar Gelrevision, naar Chello en nu UPC. Zelfde kabel, 5e provider...
En bij UPC begonnen de problemen pas, daarvoor was het echt nooit een probleem. En was er iets aan de hand dan had ik een leuk telefoonnummer dat ik kon bellen. Probleem weg binnen 10 minuten. Gegarandeerd.

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 16 jul 2013 11:40
door ciske
En was er iets aan de hand dan had ik een leuk telefoonnummer dat ik kon bellen
Die heb je nu toch ook? 1200

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 17 jul 2013 20:49
door devious
Haha, nee Cis. Toentertijd belde ik direct naar de Admin/Tech-desk. Alles was echt zo geregeld. Good-old-times

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 18 jul 2013 19:08
door Har06
devious schreef:Haha, nee Cis. Toentertijd belde ik direct naar de Admin/Tech-desk. Alles was echt zo geregeld. Good-old-times
Devious praat in het verleden, het rechtstreeks nummer is 1200, laat je door de servicelui niet doorverbinden met extern service bedrijf dan is het kassa geblazen.

Ik ben al tig jaar klant bij Chell UPC het rectstreeks bellen naar een afdeling is mij nooit gelukt :wink:

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 18 jul 2013 19:56
door ciske
Ik ben al tig jaar klant bij Chell UPC het rectstreeks bellen naar een afdeling is mij nooit gelukt :wink:
:lol: Niet eens? :lol: Door verbonden word je toch wel.

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 20 jul 2013 13:33
door Har06
ciske schreef:
Ik ben al tig jaar klant bij Chell UPC het rectstreeks bellen naar een afdeling is mij nooit gelukt :wink:
:lol: Niet eens? :lol: Door verbonden word je toch wel.

Een helpdesk verbindt niemand door muv naar de tevredenheids poll :)

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 20 jul 2013 14:15
door ciske
Har06 schreef:

Een helpdesk verbindt niemand door muv naar de tevredenheids poll :)

Misschien ben jij te lang klant, ik ben wel eens doorverbonden :lol:

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 20 jul 2013 19:27
door Har06
ciske schreef:
Har06 schreef:

Een helpdesk verbindt niemand door muv naar de tevredenheids poll :)

Misschien ben jij te lang klant, ik ben wel eens doorverbonden :lol:
was het een plezierig contact zonder ketelmuziek ? :) :wink:

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 20 jul 2013 19:38
door ciske
Har06 schreef:
ciske schreef:
was het een plezierig contact zonder ketelmuziek ? :) :wink:
:lol: Ik spreek ze liever niet, maar ze hebben mijn klacht verholpen, dus in die zin....plezierig :mrgreen:

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 20 jul 2013 21:17
door rozemarijntje
buren klaagden gisterenavond nog steeds ondertussen al 7x monteur geweest!
eerst tele 2 nooit problemen toen upc dat ging ,toen horizon genomen want ja dat is leuk....heb ze gewaarschuwd en nu een en al ellende,als ze terug komen van vakantie willen ze van contract af?
maar weet niet of dat 123 kan...maar lijkt me ook wel weer als je tel enz er vaker uit ligt dan dat het werkt?

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 21 jul 2013 10:19
door ciske
willen ze van contract af?
Als ze een jaarcontract hebben , kan dat niet. Wel kunnen ze vragen het op een ander pakket over te zetten.

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 25 jul 2013 23:17
door T_E_S_2013
Hoewel ik nog 2 oude mediaboxies heb, gebruik ik soms horizon tv op mijn laptop en op zich werkt dat wel goed.
Jammer alleen dat er voor de mobiele telefoon en voor de tablet alleen een app is voor het iOS van Apple en niet voor Android. Lang niet iedereen heeft een ipad of iphone.

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 30 aug 2013 12:15
door energieker
Horizon van UPC is een regelrecht drama., Ongelooflijk dat een bedrijf iets dergelijks in de markt kan zetten. Alle gebruikers zullen onderstaande zaken vast en zeker herkennen:

-Dagelijks vastlopen op onregelmatige tijdstippen (Oplossing: stroom eraf en weer opnieuw beginnen).
-Het werken met favorieten is geen touw aan vast te knopen. Het werkt in elk geval niet!
-De ene keer werkt alles supersnel, de andere keer verschrikkelijk langzaam. (Leuk tijdens het zappen, gebruik van teletekst of gebruiken van menu's. Het is telkens weer een verrassing waar je terecht komt).
-Beeld hapert tegenwoordig weer regelmatig. Hier hadden we voorheen (zonder Horizon) al heel lang geen last meer van.
-De box wordt heet, ook als hij vrij staat opgesteld.
-Programma's worden dubbel opgenomen, terwijl dit toch echt niet zo is ingevoerd.
-Menu's zijn nog steeds niet overzichtelijk. Ook niet met de nieuwe afstandbediening. Als al het andere goed zou zijn, is hier echter mee te leven.

Let wel, wij gebruiken het kastje alleen om tv te kijken. Internet gaat bij ons (gelukkig) via aparte router en werkt altijd perfect. Het bouwen van een raket lijkt eenvoudiger dan een simpel kastje om tv te kunnen kijken!!

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 30 aug 2013 20:44
door devious
energieker schreef:...dan een simpel kastje om tv te kunnen kijken...


Nou, dat kastje is echt geen simpel dingetje. Het is een compleet systeem. Maar de opzet is gelukt, het moest inderdaad voorkomen als "plug 'n play" en dat blijkt dus. Door alle updates is het weer een enorme zooi geworden, als het werkt dan werkt het, maar de mensen die er problemen mee hebben, die komen daar niet van af.

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 01 sep 2013 11:42
door Har06
devious schreef:
energieker schreef:...dan een simpel kastje om tv te kunnen kijken...


Nou, dat kastje is echt geen simpel dingetje. Het is een compleet systeem. Maar de opzet is gelukt, het moest inderdaad voorkomen als "plug 'n play" en dat blijkt dus. Door alle updates is het weer een enorme zooi geworden, als het werkt dan werkt het, maar de mensen die er problemen mee hebben, die komen daar niet van af.
Vorige maand was D heel optimistisch over Horizon, tja tja :mrgreen:

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 01 sep 2013 20:00
door devious
Har06 schreef:
devious schreef:
energieker schreef:...dan een simpel kastje om tv te kunnen kijken...


Nou, dat kastje is echt geen simpel dingetje. Het is een compleet systeem. Maar de opzet is gelukt, het moest inderdaad voorkomen als "plug 'n play" en dat blijkt dus. Door alle updates is het weer een enorme zooi geworden, als het werkt dan werkt het, maar de mensen die er problemen mee hebben, die komen daar niet van af.
Vorige maand was D heel optimistisch over Horizon, tja tja :mrgreen:
Nu praat je weer raar Har06, zou je daar gewoon mee willen ophouden? Waar zie jij dat ik positief ben over Horizon? Graag de quote hieronder ergens neerzetten.

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Geplaatst: 02 sep 2013 18:40
door Har06
Vorige maand was D heel optimistisch over Horizon, tja tja :mrgreen:[/quote]

Nu praat je weer raar Har06, zou je daar gewoon mee willen ophouden? Waar zie jij dat ik positief ben over Horizon? Graag de quote hieronder ergens neerzetten.[/quote]

Devious, lees je eigen lijntjes zelf door, mij verplicht je tot niets met ketelmusiek :?