LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
EEE
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2004 13:17

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door EEE »

Begrijp ook nie dat mensen zich de oren laten hangen aan zulke nietsnutten die hier het forum komen verzieken en waarschijnlijk zelf geen contract hebben en voor de Boeven Bende Dexia beetje onrust komen zaaien.

Luister niet naar zulke hersenloze sukkels en vecht voor je recht , neem een goeie advocaat en haal dat zooitje naar beneden.

groet

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Hollander »

Daar heb je gelijk in EEE, ik trek me ook niks van die gekke Justice Man aan.

john
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jul 2003 10:03

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door john »

Dat is de goede instelling. Ik heb 2 contracten WVD- restschuld 13000 euro en een WVT- na 3 jaar meegestopt. Mijn echtgenote heeft de contracten nietig laten verklaren. Ik heb een advocaat in de arm genomen en deze gaar Dexia dagen in Amsterdam. Het recht zal zegevieren. Mensen stop met betalen en doe hetzelfde. Het schip Dexia is zinkende en met smerige trucjes proberen ze nog wat centen eruit te slepen. Niet van mij, NoWay.


Gr. John

geldweg
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2004 12:41

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door geldweg »

Ik vind het wel raar dat mensen ( en die zijn er ) een eerder contract met grote winsten hebben afgekocht. Die hebben daarna een nieuw contract gesloten, die is in elkaar gezakt. Deze mensen konden wel degelijk weten hoe eea in elkaar stak, bij de afkoop van het 1e contract is een eindafrekening verzonden met daarop een restschuld. Dat deze personen nu gaan roepen ik wist niet dat ik geld leende en ik ben misleid of wat dan ook vind ik ronduit zielig. Jammer voor ze dat hun geld kwijt zijn, maar eerder hebben ze vette winsten behaald. Ik denk dat deze door die winsten gewoon blindgangers zijn geweest op zoek naar nog meer geld. Zij hadden wel kennis van hoe eea in elkaar stak en hebben gegokt en verloren.
Ik zeg het wellicht wat bot, maar dat is meer om uit te leggen dan ze aan te vallen of id.
De procedures dienen nu gevoerd te worden door de "echte gedupeerden". Niet door personen die eerst winst maakten en nu meeliften omdat hun 2e contract voor verlies zorgde en nu op deze manier het terug willen verdienen. Die moeten zelfstandig het maar uitvechten met Dexia. Er zijn een hoop mensen misleid en voorgelogen en de groep die eerdere contracten met winst hebben gehad vallen wat mij betreft niet onder de groep die misleid zijn. Zij hadden kennis van zaken zeg maar.

Gast

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Gast »

Beter je contracten weg dan je geldweg, geldweg :D :D

geldweg
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2004 12:41

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door geldweg »

dat is zo maar als zij meedoen in de grote zaken kunnen zij het wel verpesten voor de rest denk ik.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door pluutje »

Heer Hollander,

Geen commentaar! Heb ook nog nuttige dingen te doen.

Succes verder!
Pluutje

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Meelifters zijn mensen die geen sterke zaak hebben en toch willen profiteren van compensatieregelingen.
wat is dat, "geen sterke zaak" wordt hier dexia mee bedoeld? Ik snap er niets van.
Klopt, de meelifter doet echter niets, wacht passief af en hoopt mee te profiteren van algemene compensatie regelingen.

Het woord meelifter is hier dus door dexia bedacht om een groot aantal mensen die zij bedonderd hebben in een kwaad daglicht te zetten?

Ik zit niet te wachten op een algemene compensatie regeling, dat is een gepasseerd station. Als eegalease betaal ik zeker geen door dexia bedachte (fictieve) restschuld en wil ik nu ook mijn inleg terug met rente en over gemaakte onkosten en smartengeld moeten wij nog eens goed nadenken.

Gast

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Gast »

Welke grote zaken geldweg ? Als op 25 augustus a.s. blijkt dat de rechter effectenlease als huurkoop ziet dan moet je alsnog individueel naar de rechter stappen en Dexia zal hoogstwaarschijnlijk, tegen beter weten in, in hoger beroep gaan.

Mocht de rechter van oordeel zijn dat het geen huurkoop is, dan gaat de Stichting Eegalease wel in hoger beroep.

Al heb je meerdere contracten met winst afgesloten dan hoeft dat niet als nadelig beschouwd te worden.

Er zijn dan 2 handtekeningen benodigd anders is het contract niet geldig.

Volgens mij is dit dan de gang van zaken.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Michiel Luidens

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Dan ben jij geen meelifter, je neemt immers zelf aktie ...

Gast

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Gast »

Het heeft helemaal niets met meelifters te maken. Eegaleasers moeten toch naar de rechter stappen want die moet uiteindelijk het contract ontbinden.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ik word er een beetje moe van. Meelifters/ geen meelifters.
Gedupeerd is gedupeerd.
De een meer dan de ander.
En gelijke rechten voor iedere gedupeerde.

Gast

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Gast »

Van lliften word je niet moe wel van het gezeur erover.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Michiel Luidens

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Overgens is de term meelifters plagiaat van dit forum. Zou Dexia dan toch meelezen :o
http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... hp?t=17058

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

je verraadt jezelf wel erg he luidens! JvE is dexiaan en jij schijnt die samen met andere gebruikers van het woord 'meeliften' goed te kennen.

EEE
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2004 13:17

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door EEE »

Luidens jij leest toch mee

Bonnie
Berichten: 141
Lid geworden op: 29 jun 2004 12:36

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Bonnie »

Wat zou het mooi zijn als bepaalde mensen die het forum opzettelijk dwarsbomen hier niet meer komen.

Dat zou de echte forumganger een hoop ergenis schelen.

Gesloten