LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fisher Kings

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

"Wat wil je in het leven" is een belangrijke vraag. Kan je die niet beantwoorden en is geld je motivatie om te starten start dan vooral niet, je gaat het namelijk niet redden.
Dat is ongetwijfeld een belangrijke vraag. Maar de promotionele mlm-websites zijn niet te beroerd hierin een voorzetje te geven voor degene die dat even niet helemaal weet: unieke kansen om het leven te leiden dat je wilt. Precies wat iedereen zoekt, ik en alle anderen hier op het forum ook. Lijkt me daarom geen belemmering om in mlm te stappen als dit is hoe het bereikt kan worden. Maar daarmee zie ik het probleem nog steeds niet.
Wat gaat er dan vervolgens mis dat zovelen dit niet halen? Worden al die mensen op hun tere hartje getrapt als ze aan de deur komen en je hebt net je neushaarknipper bij het kruidvat gekocht? Is dat dan de zwakke plek in het systeem, dat vrijwel alle mlm-ers uiteindelijk tegen de geestelijk verwoestende werking aanlopen van de pijn van een klant die even niks wenst te kopen en het miljonairschap weer een huisdeur verder wordt uitgesteld?
Is er misschien nog iets toe te voegen aan deze verklaring, want ik ben er nog niet uit. Heb nog steeds een dringende behoefte aan een verhelderend inzicht van een ervaren mlm-er. Voelt iemand zich geroepen?

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik vermoed dat het probleem van mlm is dat Donald Trump er nooit mee begonnen is.

Gast

En ik vermoed dat het grootste probleem van mlm-medewerkers is dat ze geen tegenspraak dulden.

tevreden mlm-er

Ongelezen bericht door tevreden mlm-er »

Je kan er wel weer van alles bij proberen te halen maar er is niet beweerd ( ook niet in het krantenartikel) dat Trump met MLM rijk is geworden, hij zou er mee beginnen als hij alles weer kwijt zou raken, was het verhaal.(maar voor de zoveelste keer hier ging het dus niet om).

Ik heb ook absoluut nooit gezegd dat je je baas vaarwel moet zeggen , ik zeg juist dat je altijd iets achter de hand moet houden.

Bij Kleeneze word wel degelijk een selectie gemaakt( door de meeste dan) bij wie je inschrijft, als ik iemand benader zeg ik duidelijk van te voren dat het geen snel rijk systeem is maar het heeft wel mogelijkheden dat is dus een groot verschil.

Dat er veel mensen niet doorgaan kan aan van alles liggen, misschien een verkeerd systeem , een slechte sponsor of inderdaad geen doorzettingsvermogen.
Ook is het vaak zo (bij ons dan) dat de eerste klanten even de kat uit de boom kijken en willen weten hoe wij werken , ze bestellen dus vaak ,in het begin, kleine dingetjes. Naarmate je vaker bij ze komt worden de bestellingen ook regelmatig groter.
Dat we veel kunnen verkopen zal aan de gemakzucht van de mens liggen, ze vinden het wel lekker makkelijk om alles aan de deur te krijgen.

Wat je zelf ook zegt Kleeneze bied je de "kans" om veel te verdienen,
dit is dus absoluut geen garantie. Verkopen doen we toch wel met of zonder je.

En ga nou niet weer beginnen over dat het zoveel mensen mislukt is want wij zijn pas een paar maanden in Nederland bezig.En er zijn in de tussentijd al best wel een aantal mensen die al behoorlijk zijn opgeklommen op de ladder.
Weer zeg ik niet dat alle mlmsystemen werken maar er bestaan echt wel systemen die wel gewoon goed zijn.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

@ tevreden MLM'er:
Nog even een opmerking voor student over die miljonairs die volgens jou allemaal onzin zijn.
Niet mijn woorden verdraaien. Het ging over de AANTALLEN miljonairs die MLM zou hebben voortgebracht.
als het dan toch mensen gelukt is om miljonair te worden is het toch niet zo moeilijk., gewoon doen wat zij deden en je bent er.
Ken jij 2 afzonderlijke mensen die in PRECIES dezelfde omstandigheden verkeren? Ik namelijk niet. Er spelen zoveel factoren mee dat zulk succes niet zomaar te evenaren is. Anders zouden we allemaal filmster of zanger zijn, nietwaar?
Dus wat is de conclusie, zelfs van anti`s.
MLM WERKT, MAAR NIET VOOR IEDEREEN!!!!!!!
Mijn conclusie is eerder: MLM WERKT VOOR DE MEESTEN NIET.
Het verhaal ging dat Trump in een interview heeft gezegd dat ALS hij zijn geld kwijt zou zijn en opnieuw zou moeten beginnen, hij een goed mlm bedrijf zou beginnen.
Trump is toch een paar keer failliet geweest of ben ik nu in de war met iemand anders? Wat is hij gaan doen toen hij failliet was? Waarom zou iemand die zijn fortuin op een bepaalde manier heeft gerealiseerd, maar die om wat voor reden dan ook opnieuw moest beginnen niet weer op diezelfde manier zijn geld gaan verdienen??? Affijn, verder lezend kwam ik al meer van dergelijke reacties tegen.
En ga nou niet weer beginnen over dat het zoveel mensen mislukt is want wij zijn pas een paar maanden in Nederland bezig.En er zijn in de tussentijd al best wel een aantal mensen die al behoorlijk zijn opgeklommen op de ladder.
Het gaat niet alleen over Kleeneze hoor, er zijn zat MLM's die al jaren in Nederland actief zijn, maar waar de situatie niet beter is. Maar goed, je roept zo hard dat het niet klopt, dus kom maar eens met cijfers: geef eens inzicht in:

- Totale omzet/winst
- Aantal distributeurs
- Totale uitkering aan distributeurs
- Totaal aantal klanten
- Verdeling van de uitkeringen over lagen distributeurs (bijvoorbeeld top 5% verdieners, de 5% die daaronder zit, enzovoorts).
- Enzovoorts

Ben benieuwd.

@ positiefje:
als je 1 keer een slecht brood bij de bakker gehad hebt, haal je dan nooit meer een brood bij een bakker????
Als alle bakkers besluiten over te stappen op een bakproces dat slecht brood oplevert dan doe ik dat inderdaad.

Gast

Als alle bakkers besluiten over te stappen op een bakproces dat slecht brood oplevert dan doe ik dat inderdaad.
Meisje meisje toch. Wat heb jij een zwaar leven ;-)

tevreden MLM-er

Ongelezen bericht door tevreden MLM-er »

Waar het om ging was dat mlm-ers zo stom zijn volgens de tegenstanders om alleen maar te doen wat de sponsor zegt wat mij zeer logisch lijkt gezien het feit dat mijn sponsr (Gavin Scott) elke 4 weken 77.000 euro bonus krijgt. Ja ik aap hem zeker na.

Over de cijfers van Kleeneze kan ik geen uitspraken doen ik ben namelijk zelfstandig en bestel alleen maar mijn artikelen bij ze.Ik weet alleen dat mijn downlines en ik best goed verdienen voor een beginnend systeem.

Oja voor het geval je bewijs wil zien van mijn sponsor, ga maar naar zijn en heel veel andere site die er over hem zijn.

Dat we het volgens jou niet alleen maar over Kleeneze hebben, ik wel.
Ik werk met hun systeem en daar heb ik dus ervaring in, de reden dat ik het daar over heb is gewoonweg het feit dat Kleeneze al zijn zaken heel netjes regelt en dat hier op dit forum word beweerd dat MLM in zijn geheel niet werkt.
Dat doet het dus wel degelijk zolang je maar met een net bedrijf werkt en met produkten waar iedereen iets aan heeft.
Begin nou niet weer over negatieve ervaringen die sommige misschien hebben gehad met bepaalde sponsors want dat ligt aan de sponsor en niet aan Kleeneze.

Over de aantal miljonairs heb je mij nog nooit horen zeggen maar ze zijn er en dat zegt dus eigenlijk genoeg

Maarschalk

Je kan er wel weer van alles bij proberen te halen maar er is niet beweerd ( ook niet in het krantenartikel)
Dit staat dus letterlijk in dat artikel.

Maar toch he. Het probleem met mlm is wel dat Donald Trump er niet mee begonnen is. Wat verdient meneer Trump? Miljoenen per jaar, heeft miljarden. En dan kom jij met zo'n prutsertje als Gavin Scott met zijn paar duizenden eurotjes. Kijk als Trump er nu mee begonnen was dan was het een andere zaak, dan kan je er nog miljonair mee worden met die nagelschaartjes, magneetjes, of vitaminepoedertjes. Of zelfs miljardair.
Maar ja, meneer Trump begint er niet mee, dus ik ook niet.

Gast

Henny van der Most doet ook aan netwerkmarketing ;-)

Maarschalk

Bij Kleeneze word wel degelijk een selectie gemaakt( door de meeste dan) bij wie je inschrijft,
Verbazingwekkend dan dat als ik Google op Kleeneze ik alleen maar "rijk worden" sites tegenkom. Ligt ongetwijfeld aan mijn versie van Google.
En ga nou niet weer beginnen over dat het zoveel mensen mislukt is want wij zijn pas een paar maanden in Nederland bezig.
En in Engeland waren jullie al 82 (?) jaar bezig en hadden jullie inmiddels een omzet bereikt van minder dan 300 miljoen dollar. En ook nog verlies geleden. Komt vast door al die mensen die in Engeland geslaagd zijn met hun Kleeneze business.
Over de cijfers van Kleeneze kan ik geen uitspraken doen ik ben namelijk zelfstandig en bestel alleen maar mijn artikelen bij ze.
Maar je weet wel dat mensen al behoorlijk zijn opgeklommen binnen de organisatie?
is gewoonweg het feit dat Kleeneze al zijn zaken heel netjes regelt
Hoe verklaar al die "snel rijk" sites dan?
dat hier op dit forum word beweerd dat MLM in zijn geheel niet werkt.
Beter nog, dat hebben we zelfs aangetoond door het aantal mlm-er te vergelijken met hun bijdrage aan de wereldeconomie.
negatieve ervaringen die sommige misschien hebben gehad
Sommige? Meer dan 90% lijdt alleen maar verlies. Ach ja, sommige zijn losers.
Over de aantal miljonairs heb je mij nog nooit horen zeggen maar ze zijn er en dat zegt dus eigenlijk genoeg
Er zijn ook mensen rijk geworden met criminaliteit. En dan? Moet ik daar dus mee beginnen?

Is dat nu alles waar je meer komt? Sommige zijn miljonair geworden en hiermee is aangetoond dat het systeem werkt, Kleeneze netjes is, het Nederland gaat veroveren?

Wees nou eens eerlijk, wordt je nu echt gelukkig van 50 catalogi moeten kopen, deze bij mensen door de brievenbus moet rammen, hopen dat de hond ze niet verscheurt, vervolgens enkele dagen of weken later aan de deur moet bedelen om je catalogusje en vervolgens tot een omzet van 7 euro per catalogus te komen?
Dan heb je 3,5 nagelknippertjes verkocht.
Wauw. Laat me raden. Deze ervaring heeft je leven verrijkt, jou tot een beter mens gemaakt en je doen groeien. En nu ben je de toekomstige nageknippertjeskoning van Nederland.
Wat is je toekomst? Over 3 jaar voer jij de Quote 500 aan en over 20 jaar sta je hoog in de Forbes Global 400 list? En dat allemaal dankzij mlm?
Kan je eindelijk Donald Trump de hand schudden en hem vertellen dat hij met mlm had moeten beginnen, want ja, DAT is de toekomst. Volgend jaar zullen we eindelijk met zijn allen zien dat mlm de toekomst is en wij het allemaal fout hebben gehad. Want volgend jaar, eindelijk, na 60 jaar breekt mlm door.
En dat allemaal dankzij de introductie van Kleeneze in Nederland.

Maarschalk

Henny van der Most doet ook aan netwerkmarketing
Niet alleen Henny hoor.
Ook Bill Gates, Larry Ellison, de familie Walton en de sultan van Brunei.

Gast

Ook Bill Gates, Larry Ellison, de familie Walton en de sultan van Brunei.

Henny zit namelijk in mijn team. Val jij lelijk door de ****

Maarschalk

Bill Gates in het mijne en zijn downline is weer de sultan van Brunei.
Ja, ik ben overtuigd.

Gast

Dit zegt genoeg Maarschalk. Vond je altijd 1 van de betere negatievelingen op dit forum maar met deze uitspraken zet je jezelf voor schut en ben je absoluut niet geloofwaardig meer. Vraag Henny maar eens als je hem tegenkomt. Of spreek Charless R eens aan persoonlijke vriend van Bill C en Henny v/d M. Of begeef jij je niet in die kringen :lol:

Zo ver gaat MLM maar dat heb jij niet door. Jij ziet de wereld door een microscoop ik door een telescoop.

Doe de groeten aan je baas morgen ;-)

student26

Waar het om ging was dat mlm-ers zo stom zijn volgens de tegenstanders om alleen maar te doen wat de sponsor zegt wat mij zeer logisch lijkt gezien het feit dat mijn sponsr (Gavin Scott) elke 4 weken 77.000 euro bonus krijgt. Ja ik aap hem zeker na.
Maar zit jij in dezelfde situatie als hem? Ken je evenveel en hetzelfde type mensen? Heb jij dezelfde gelukjes en tegenslagen als hem? Ben je op hetzelfde moment begonnen? Enkele voorbeelden van factoren die van invloed zijn. Bono verdient geweldig met zingen, dus gaan wij hem allemaal nadoen en zullen wij allemaal goed verdienen???
Over de cijfers van Kleeneze kan ik geen uitspraken doen ik ben namelijk zelfstandig en bestel alleen maar mijn artikelen bij ze.Ik weet alleen dat mijn downlines en ik best goed verdienen voor een beginnend systeem.
Ja zeg, das wel heel makkelijk. Je komt vast wekelijks op het hoofdkantoor toch? Je kent toch wel de mensen in de top? De directie? Of is Kleeneze echt helemaal totaal anders dan alle andere MLM's die we hier al voorbij hebben zien komen? Hebben ze iets geheim te houden dat jij die cijfers niet met een simpel telefoontje kunt achterhalen? Je verkoopt hun spullen toch? Je ontvangt toch je geld van hen?
Oja voor het geval je bewijs wil zien van mijn sponsor, ga maar naar zijn en heel veel andere site die er over hem zijn.
Waarom zou ik daar bewijs van willen zien? Ik wil niet weten dat Pietje Puk miljonair is geworden met Kleeneze, ik wil van de overige zoveel duizend Pietjes Puk weten of ze er nou lekker mee verdienen.
Dat we het volgens jou niet alleen maar over Kleeneze hebben, ik wel.
Je zei dat we niet moesten beginnen over dat er zoveel mensen mislukt waren. Heb je hier iemand zien schrijven dat er zoveel mensen met Kleeneze mislukt waren dan? Het gaat over MLM in het algemeen, voor mijn part over Kleeneze in Engeland, meer representatief omdat het daar al wat langer bestaat, en waar vast ook velen mislukt zijn.
Dat doet het dus wel degelijk zolang je maar met een net bedrijf werkt en met produkten waar iedereen iets aan heeft.
Dan wil ik bewijzen zien dat het werkt. En niet die ene die er goed mee verdient, maar over het geheel. Jij beweert dat het systeem van Kleeneze werkt, kom dan eens met de bewijzen daarvoor.
Jouw tekst: "Nog even een opmerking voor student over die miljonairs die volgens jou allemaal onzin zijn"

Terwijl mijn tekst was: "En over het aantal miljonairs dat MLM zou hebben opgeleverd... ach je weet het zelf ook wel. Allemaal flauwekul."

Waarmee jouw tekst dus klaarblijkelijk niet aansluit op de mijne...

Ze zijn er dus dat zegt genoeg??? Er zijn ook lotto-miljonairs dus iedereen die dat na-aapt (een lot kopen) wordt miljonair???

Maarschalk

Zo ver gaat MLM maar dat heb jij niet door. Jij ziet de wereld door een microscoop ik door een telescoop.
Tjonge, daar hebben we een tijd op moeten wachten. Zo'n typische mlm uitspraak.
Dank je. Mijn dag is weer goed.

student26

en ben je absoluut niet geloofwaardig meer
Hee, een oude bekende Maarschalk!!

student26

Jij ziet de wereld door een microscoop ik door een telescoop.
Dat moet ook wel als je succes zo verschrikkelijk ver weg is!

Sorry hoor mensen, deze kon ik echt niet laten :-)

tevreden mlm-er

Ik hoef niet in dezelfde situatie te zitten, er zijn meer dan genoeg potentiele distributeurs( ongeveer 750 miljoen in Europa)

En nogmaals over de miljonairs MLM is toch alleen maar geschikt voor na-apers volgens de tegenstanders, nou dan.
En ja de omstandigheden zijn vrijwel hetzelfde ja, de economie hier is ook waardeloos en veel mensen zoeken manieren om iets bij te verdienen. En de produkten zijn zodanig dat er heel wat van verkocht worden.Het zijn voornamelijk produkten die heel wat mensen dagelijks gebruiken in huis, tuin, badkamer, op schoonheidsgebied, voor kinderen, op kantoor en voor de auto.

De sponsor van Gavin, Lynn Mcdonald( zoek maar op) een downline van Gavin, Bob Webb ( zoek maar op, hij verdient nu zelfs heel wat meer dan Gavin).

En als jullie er nou zo`n tegenstander van zijn blijf er dan gewoon lekker ver vandaan, maar ga niet beweren dat mlm in zijn geheel niet werkt, want dat hebben jullie zelf ontkracht.
Als het voor 1 miljonair werkt kan het voor iedereen werken.We zijn immers na-apers.
En als jullie allemaal net zoveel tijd zouden spenderen aan MLM als dat jullie doen aan het afzeiken ervan op forums hadden jullie ook een hele dikke boterham kunnen verdienen met Kleeneze.

P.s Maarschalk krijg eens een leven, mannetje

tevreden mlm-er

Op elke conferentie worden de bewijzen geleverd, heb het lef dan eens om je negatieve ideeen opzij te zetten en eens te komen kijken.
Of zijn al die mensen op het podium allemaal betaalde acteurs.

Stom dat ik dat zeg natuurlijk, de anti`s hebben nu weer een reden om te zeggen dat ik moet bewijzen dat ze dat niet zijn.

Ik kan precies hetzelfde hoor: bewijs maar dat het niet werkt en nu moet je niet met die paar mensen komen die het niet gelukt is, echte bewijzen.

zielig, zielig,zielig.

Geef een e-mailadres ofzo dan stuur ik je elke maand de cheque.
Of is die dan ook weer nep, kan je bankafschriften ook sturen hoor

Gesloten