Fixitfaster stuurt aanmaningen

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Moneyman

Re: Fixitfaster stuurt aanmaningen

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
23 nov 2024 20:13
Je betwist enkel dat de prijs verstopt is, maar gaat daarbij voorbij aan de gestelde vraag.
"In al die uitspraken...is er een waar de prijs ook zo "verstopt" was?"
Het lijkt me niet zo zinvol naar andere uitspraken te kijken, als die niet vergelijkbaar zijn.
Dat is hoe een niet-jurist naar jurisprudentie kijkt (en dat bedoel ik niet verkeerd). In de praktijk gaat hij bij het gebruik van jurisprudentie vaak juist niet om het zoeken van een exact vergelijkbare casus, maar om het toepassen van de lijnen en kaders die de staande jurisprudentie geven.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

misleidende informatie over de prijs is oneerlijke handelspraktijk, en kan leiden tot vernietiging overeenkomst.
https://uitspraken.rechtspraak.nl/detai ... :2022:1540

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ja, uiteraard. Dat betwist ook helemaal niemand.

Amobo

Ongelezen bericht door Amobo »

Ik heb ook brieven van Fixitfaster gehad als zou ik een abonnement voor handleidingen zou hebben afgesloten. Heb ik niet gedaan. Mail gestuurd, brief gestuurd, geen reactie. Nu aangetekende brief verstuurd en die komt weer retour. Inmiddels is de herinnering kosten 2 x verhoogd met totaal€ 40.-. Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Die zegt, laten zij het maar bewijzen! Wordt vervolgd.

Amobo

Ongelezen bericht door Amobo »

En meld deze problemen op Consu-wijzer. Een officiële klachten site. Als er maar genoeg klachten binnen komen gaan ze het bedrijf Fixitfaster aanpakken.

Plaats reactie