LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dobermann geëuthanaseerd. Grove fout van politie en justitie
Re: Dobermann geëuthanaseerd. Grove fout van politie en justitie
Een hond hoort niet op een terras, dat is irritant. waar slaat jou reaktie op?
En waarom loop je met je hond te pronken, (ras?) maar mogen mensen niet aardig reageren?
Mensen komen ook aan kinderen hoor.
Een hond in winkel of terras, eigen schuld als mensen die aanraken.
En muilkorf...sorry..zielig hoor!!!!!!
En waarom loop je met je hond te pronken, (ras?) maar mogen mensen niet aardig reageren?
Mensen komen ook aan kinderen hoor.
Een hond in winkel of terras, eigen schuld als mensen die aanraken.
En muilkorf...sorry..zielig hoor!!!!!!
-
Ik zou zeggen dat de eigenaar kon corrigeren op het moment dat hij achter een kat aan ging.eigenaar is gewaarschuwd dat klopt maar wie zegt dat als ie aan de lijn had gezeten dat het niet gebeurd was.
Als een hond niet te vertrouwen is met kinderen moet je hem uit de buurt houden van kinderen. Ik leg toch ook geen vlijmscherpe messen neer in een peuterspeelzaal en loop dan weg in de hoop dat de kinderen er niet aan zullen komen en als dat wel gebeurt dan moet ik verontwaardigd reageren?zoals ze nu reageren dat de hond afgemaakt moet worden ook als ie een kind zou bijten dan zijn ze zelf dom.
Ik noem een kind bijten niet zomaar....een huisdier heb je uit liefde dat hoeft zomaar niet afgepakt te worden.
Hoe kan een kind een hond pesten als de eigenaar erbij is? Of ben jij zo'n typ dat zijn hond maar ergens vastbind en dan een café in gaat of lekker winkelen? Je moet gewoon op je hond letten, klaar.dus eind van het verhaal is simpel, wordt uw kind gebeten door een hond kijk eerst eens waarom ie werd gebeten en kijk dan naar een oplossing 99,9% is dus wel degelijk gebeurt door pesten oid.
Dus een kind mag je niet alleen laten maar als hondeneigenaar mag je je hond dus wel alleen laten? Vreemde redenering....als je kiest voor een kind zorg dan ook dat of de moeder of vader thuis is om voor het kind te zorgen.
Misschien is het verstandiger om niet met een hond op een teras te gaan zitten, of misschien is het wel handiger om te zeggen dat de hond bijt wanneer er iemand bij komt, al met al geen enkele reden om te muilkorfen wanneer de hond niet vals is, in dat geval zou ik dus zelfs met muilkorf hem niet in de buurt van mensen brengen, voor de hond is dat namelijk niet prettig...de enigste hond die zonder gefriemel over straat kan en met rust gelaten wordt is een hond met een muilkorf op 1 of andere manier schrikt dat zo af dat je zelf in alle rust van je drankje of de rust kan genieten zonder dat er ineens een oma of kind aan je hond zijn oren staat te trekken
Wat betreft de hond bijt kat...
ik kan ook niet veel begrip opbrengen voor loslopende katten, maar dat is mijn mening. Dat men daarna kinderen, katten of een flostoy op dezelfde lijn zet kan ik helemaal geen begrip voor opbrengen.
(mijn honden lopen niet met een muilkorf, dat is alleen maar ter duidelijkheid)
trouwens, als je een beetje rondleest, ik heb enkele bastaarden, kruisingen noem maar op, gewoon hondjes die door 1 of andere idioot ergens gedumpt zijn
mensen horen van mijn hond af te blijven
ik heb 1 van mijn enthousiastelingen een gentle leader om moeten doen, een super paarse, om een zwarte toet en HEEJ, mensen bleven spontaan van haar weg!
jippie want weet je, dat gefriemel en aan mijn hondjes zitten, prima, maar als ze dan te enthousiast worden en met hun vuile pootjes tegen de mensen of kinderen aanspringen dan zijn ze ineens niet leuk & lief meer!
dus AFBLIJVEN
en verder mag ik met mijn hondjes best ergens wat drinken als ik aan het strand heb gewandeld er staan niet voor niets HONDENdrinkensbakken buiten!
niet dat ze zomaar overal mogen drinken, maar waarom zouden die er nou staan... omdat honden daar niet horen?
of hebben ze die daar voor jullie neergezet
trouwens, als je een beetje rondleest, ik heb enkele bastaarden, kruisingen noem maar op, gewoon hondjes die door 1 of andere idioot ergens gedumpt zijn
mensen horen van mijn hond af te blijven
ik heb 1 van mijn enthousiastelingen een gentle leader om moeten doen, een super paarse, om een zwarte toet en HEEJ, mensen bleven spontaan van haar weg!
jippie want weet je, dat gefriemel en aan mijn hondjes zitten, prima, maar als ze dan te enthousiast worden en met hun vuile pootjes tegen de mensen of kinderen aanspringen dan zijn ze ineens niet leuk & lief meer!
dus AFBLIJVEN
en verder mag ik met mijn hondjes best ergens wat drinken als ik aan het strand heb gewandeld er staan niet voor niets HONDENdrinkensbakken buiten!
niet dat ze zomaar overal mogen drinken, maar waarom zouden die er nou staan... omdat honden daar niet horen?
of hebben ze die daar voor jullie neergezet
michelangelo, ik ben het wel zo met je eens!
wat een gedoe, honden zijn dieren en kunnen nou eenmaal vreemd uit de hoek komen.
en die drinkbakken staan er omdat de baasjes dan een consumptie nemen, neemt niet weg dat iedereen dat leuk vind.......
ik heb ook een hekel aan roken, maar er staan ook asbakken.......
je hebt het recht om van je huisidier te genieten, zondermeer.
Maar zet je dier geen muilkorf op en jezelf aub geen oogkleppen.
En het IS niet leuk als een hond met vieze poten op je kind springt.
Kinderen zijn nieuwschierig en kenen geen gevaar.
De baasjes kennen de hond zo goed, en een onverwachte beweging kun je een kind niet kwalijk nemen.
Wat een rare stelling zeg. Dus jij wandelt met een stel honden, en hebt verder aan iederen schijt?
overigens, heb je ook shitbags bij?
ik vind jou echt egoistisch denken!
wat een gedoe, honden zijn dieren en kunnen nou eenmaal vreemd uit de hoek komen.
en die drinkbakken staan er omdat de baasjes dan een consumptie nemen, neemt niet weg dat iedereen dat leuk vind.......
ik heb ook een hekel aan roken, maar er staan ook asbakken.......
je hebt het recht om van je huisidier te genieten, zondermeer.
Maar zet je dier geen muilkorf op en jezelf aub geen oogkleppen.
En het IS niet leuk als een hond met vieze poten op je kind springt.
Kinderen zijn nieuwschierig en kenen geen gevaar.
De baasjes kennen de hond zo goed, en een onverwachte beweging kun je een kind niet kwalijk nemen.
Wat een rare stelling zeg. Dus jij wandelt met een stel honden, en hebt verder aan iederen schijt?
overigens, heb je ook shitbags bij?
ik vind jou echt egoistisch denken!
-
voor bitchy
Ik doel op honden die niet te vertrouwen zijn of sterker nog, honden waarvan men weet dat ze bijten. Dat jij met je schat van een hond op een teras zit, geen probleem. Dat jij een probleem heb met mensen die aan je hond gaan zitten, soit, kan ik me voorstellen, maar mensen en dan met name de kleinere versies ervan blijven vreemd, ze zien een lief hondje en ze lopen er wild op af en de hond schrikt en....
Juist omdat de hond het altijd gedaan heeft, (komt ook natuurlijk omdat een volwassene al niet teveel kans maakt tegenover een hond, laat staan een kind) zou je iets voorzichtiger moeten zijn...
ehhh, ik rij auto, rent een kind de straat op en komt finaal onder mijn voorwielen... edelachtbare"u weet dat kinderen kunnen oversteken, u weet dat dit dus had kunnen gebeuren en volgends de wet bent u verantwoordelijk voor de gevolgen..." Het klinkt krom, maar het is wel zo... Waarom? Omdat kinderen dus dat soort dingen doen zonder dat ze daarbij nadenken en daarom moeten wij dat voor hun doen, en dat ouders op hun kinderen moeten letten, tja... daar heb je wat aan wanneer de hond op de tafel ligt....
Als beide partijen een beetje meer toegeeflijker worden en dus de hondeneigenaren wat meer opletten en de ouders ook nog eens, dan zie ik weinig problemen... want voor de meesten zijn honden toch ook een soort kinderen?
Ik doel op honden die niet te vertrouwen zijn of sterker nog, honden waarvan men weet dat ze bijten. Dat jij met je schat van een hond op een teras zit, geen probleem. Dat jij een probleem heb met mensen die aan je hond gaan zitten, soit, kan ik me voorstellen, maar mensen en dan met name de kleinere versies ervan blijven vreemd, ze zien een lief hondje en ze lopen er wild op af en de hond schrikt en....
Juist omdat de hond het altijd gedaan heeft, (komt ook natuurlijk omdat een volwassene al niet teveel kans maakt tegenover een hond, laat staan een kind) zou je iets voorzichtiger moeten zijn...
ehhh, ik rij auto, rent een kind de straat op en komt finaal onder mijn voorwielen... edelachtbare"u weet dat kinderen kunnen oversteken, u weet dat dit dus had kunnen gebeuren en volgends de wet bent u verantwoordelijk voor de gevolgen..." Het klinkt krom, maar het is wel zo... Waarom? Omdat kinderen dus dat soort dingen doen zonder dat ze daarbij nadenken en daarom moeten wij dat voor hun doen, en dat ouders op hun kinderen moeten letten, tja... daar heb je wat aan wanneer de hond op de tafel ligt....
Als beide partijen een beetje meer toegeeflijker worden en dus de hondeneigenaren wat meer opletten en de ouders ook nog eens, dan zie ik weinig problemen... want voor de meesten zijn honden toch ook een soort kinderen?
Waarom zou ik met mijn honden niet op Scheveningen op een teras mogen zitten? Ieder wandelend hondenmens doet dat.
Als mensen van mijn JR afblijven hebben ze ook geen last van de hond.
Als ze hem toch aaien en hij dan even zijn neus in hun kruis drukt dan vragen ze daar zelf om.
Als ze hem negeren is er niets aan de hand. Verder heb je toch zeker buiten op een teras geen last van de rook Mogen we nou nergens meer roken?
Als ze hem toch aaien en hij dan even zijn neus in hun kruis drukt dan vragen ze daar zelf om.
Als ze hem negeren is er niets aan de hand. Verder heb je toch zeker buiten op een teras geen last van de rook Mogen we nou nergens meer roken?
Waar heb jij je JR voor????Als ze hem toch aaien en hij dan even zijn neus in hun kruis drukt dan vragen ze daar zelf om.
Kun je geen vent krijgen?
dit heeft geen zin.
wat mij betreft, heb je gelijk.
"mogen we nou niks meer?'
of "kunnen we nou nergens meer komen?"
NATUURLIJK mag je wandelen in scheveningen, voor mijn part ook in schin op geul, maar jij kan je hond wel leuk vinden, verwacht niet dat iedereen dat leuk vind.
eeh, ik heb ook een hond.
en daar wandel ik veel mee. maar op plaatsen waar dat kan. en ik weet dat het leuk staat, vrouwtje op terras met trouwe vrind, trek je aandacht mee, och wat leuk, enz, maar neem dan ook de consequenties.
En daar komt bij, jij vind het leuk, maar vind je hond het eigenlijk wel leuk?
Maar ik ben bang...dat ik tegen een deur praat......
wat mij betreft, heb je gelijk.
"mogen we nou niks meer?'
of "kunnen we nou nergens meer komen?"
NATUURLIJK mag je wandelen in scheveningen, voor mijn part ook in schin op geul, maar jij kan je hond wel leuk vinden, verwacht niet dat iedereen dat leuk vind.
eeh, ik heb ook een hond.
en daar wandel ik veel mee. maar op plaatsen waar dat kan. en ik weet dat het leuk staat, vrouwtje op terras met trouwe vrind, trek je aandacht mee, och wat leuk, enz, maar neem dan ook de consequenties.
En daar komt bij, jij vind het leuk, maar vind je hond het eigenlijk wel leuk?
Maar ik ben bang...dat ik tegen een deur praat......
1 van de 3 is gek op mensen en kinderen
ze is de kleinste van het stel en zal dus 9 van de 10 x opspringen om ook die knuffel te krijgen
het is niet erg dat mensen ze aaien, ze hebben allemaal al zo'n slechte start gehad
het gaat om de reacties die komen als de kleine opspringt
als mensen geen last van de hondjes willen hebben moeten ze ze niet onder de tafel vandaan gaan roepen
zoals ik al schreef kwam dat stuk uit de dogma
een hondenblad
ik vond het een perfecte aanvulling op de mensen die beweren dat een hond niets mag doen maar alles maar goed moeten vinden
ze is de kleinste van het stel en zal dus 9 van de 10 x opspringen om ook die knuffel te krijgen
het is niet erg dat mensen ze aaien, ze hebben allemaal al zo'n slechte start gehad
het gaat om de reacties die komen als de kleine opspringt
als mensen geen last van de hondjes willen hebben moeten ze ze niet onder de tafel vandaan gaan roepen
zoals ik al schreef kwam dat stuk uit de dogma
een hondenblad
ik vond het een perfecte aanvulling op de mensen die beweren dat een hond niets mag doen maar alles maar goed moeten vinden
Wie zegt er dat ik een vrouwtje ben dat met haar trouwe vriendje op het teras zit?
Mijn andere hond, een newfie neem ik echt niet mee een teras op maar een JR moet kunnen.
Mijn andere hond, een newfie neem ik echt niet mee een teras op maar een JR moet kunnen.
juist...bitchy.....een hond hoeft niet alles goed te vinden.
gezellig onder de tafel liggen bij een terras........
wat weten mensen nou van jou kneusjes af.
het is prachtig dat je ze een tweede kansgeeft, maar vergeet niet dat dit dan wel risicohonden zijn. en dat je dus altijd allert moet blijven.
Je zal dat vast wel zijn. Maar weet je dan niet dat je risicovelden moet meiden/
of wil je dat jou kneusjes nu ineens alles goed doen??????
en je kan wel alles afschuiven op vreemde mensen, maar vreemde mensen kennen jou hondjes dus niet.
weten zij veel dat je honden een verleden hebben?
En verwacht jij nou dat een kind zoiets begrijpt?
dat vreemde mensen dat begrijpen?
Laat je honden lekker uit, breng ze naar huis, geef ze water, tut je op en ga naar je geliefde terrasje.
Maar anders kan iedereen wel iets claimen.
de wereld is groot hoor!
gezellig onder de tafel liggen bij een terras........
wat weten mensen nou van jou kneusjes af.
het is prachtig dat je ze een tweede kansgeeft, maar vergeet niet dat dit dan wel risicohonden zijn. en dat je dus altijd allert moet blijven.
Je zal dat vast wel zijn. Maar weet je dan niet dat je risicovelden moet meiden/
of wil je dat jou kneusjes nu ineens alles goed doen??????
en je kan wel alles afschuiven op vreemde mensen, maar vreemde mensen kennen jou hondjes dus niet.
weten zij veel dat je honden een verleden hebben?
En verwacht jij nou dat een kind zoiets begrijpt?
dat vreemde mensen dat begrijpen?
Laat je honden lekker uit, breng ze naar huis, geef ze water, tut je op en ga naar je geliefde terrasje.
Maar anders kan iedereen wel iets claimen.
de wereld is groot hoor!
Wat ben jij in vredesnaam!!!!?????Wie zegt er dat ik een vrouwtje ben dat met haar trouwe vriendje op het teras zit?
dat bedoel ik mensen zitten zelf aan de hond en ja ook kinderen.Waarom zou ik met mijn honden niet op Scheveningen op een teras mogen zitten? Ieder wandelend hondenmens doet dat.
kijk als ik zelf met mijn jr ga wandelen en een kind vraagt of ie hem mag aaien dan mag ie dat ik weet dat mijn jr niet zal bijten en al zeker niet in mijn bijzijn.
maar gisterenmiddag wel bijna prijs, een vent wou mijn hond een schop onder zijn donder geven omdat ie zijn tanden aan zijn zoontje liet zien.
ik zeg ook doe dat en je zoontje is getuige van hoe jij met een zw afgevoerd gaat worden.
die vent was ook op het losloopveld met die kleine van hem en een hond, dat kind van hem wil ook met die honden spelen maar ja op een losloopveld met 30 honden is dat niet echt snugger van die vent he.
wat gebeurt er nu mijn jr heeft een tennisbal gescoord van een andere hond en loopt rond, wat probeert dat kind ik schat hem een jaar of 7 die begint aan de staart van mijn hond te trekken, na 3 keer is ie dat beu en wil een keer zijn gebit laten zien en begint achter die kleine aan te gaan.
ik roep hem terug en hij luisterd natuurlijk, maar die vent dus over de **** want mijn jr valt zijn zoontje bijna aan.
ja wie is er dan schuldig toch niet ik of mijn jr of wel soms.
de rust keert terug en mijn jr ligt rustig in een hoekje die tennisbal te strippen komt die kleine weer naar mijn jr toe en begint hem te porren met een stok ja toen was bij mij de maat vol.
en toen begon die vent woest te worden en wilde mijn jack te lijf gaan toen mijn jr echt woest werd.
zaakje gesust want die vent kreeg een probleem met iedere bezoeker daar omdat mijn hond dus niks fout deed.
maar zo zie je maar weer de hond krijgt dus weer de schuld terwijl die vent zijn zoontje dus gewoon de schuldige is.
Heb je dat verhaal net uit je duim zitten zuigen?
bloodydog dat verhaal is niet uit mijn duim gezogen
het is echt gebeurd
volgens jou gebeurd er bar weinig als ik je posts zo lees.
als je je eens goed zou verdiepen wat er allemaal gebeurd geef je niet van die lompe antwoorden
het is echt gebeurd
volgens jou gebeurd er bar weinig als ik je posts zo lees.
als je je eens goed zou verdiepen wat er allemaal gebeurd geef je niet van die lompe antwoorden
Allemaal zogenaamde dierenvrienden hier.
Ze zeggen dat ze het beste voor hebben met de dieren, maar ze willen het liefst opgezet.
Ze zeggen dat ze het beste voor hebben met de dieren, maar ze willen het liefst opgezet.
Een Asiel Hond Bijvoorbaad Een Risico Hond???
Wat een stomme beoordeling
Mijn hond heb ik ook uit het asiel en die heeft nog nooit van zijn leven ook maar iets fout gedaan!
Beterweter! Waar bemoei jij je mee. Als mensen ergens met hun hond willen zitten moet dat kunnen, mensen hoeven zich niet met je te bemoeien, dat doen ze vrijwillig. En aan onze Dobermann waar dit stuk over gaat zie je wat voor gevolg zo'n debiele beoordeling tot gevolg heeft! eikel!! Roken mag niet, honden mag niet! Lekker sociaal type ben jij.
Wat een stomme beoordeling
Mijn hond heb ik ook uit het asiel en die heeft nog nooit van zijn leven ook maar iets fout gedaan!
Beterweter! Waar bemoei jij je mee. Als mensen ergens met hun hond willen zitten moet dat kunnen, mensen hoeven zich niet met je te bemoeien, dat doen ze vrijwillig. En aan onze Dobermann waar dit stuk over gaat zie je wat voor gevolg zo'n debiele beoordeling tot gevolg heeft! eikel!! Roken mag niet, honden mag niet! Lekker sociaal type ben jij.
En toevallig gisteren gebeurd.bloodydog dat verhaal is niet uit mijn duim gezogen
het is echt gebeurd
Volgens mij heb je al een heleboel verhaaltjes op dit forum uit je duim zitten zuigen (of heeft je JR zitten zuigen).
Je verzint maar wat je uitkomt
Opgeruimd staat netjes !En aan onze Dobermann waar dit stuk over gaat zie je wat voor gevolg zo'n debiele beoordeling tot gevolg heeft!
er zijn wel meer gasten die posten die een jack russel hebben slomeEn toevallig gisteren gebeurd.
Volgens mij heb je al een heleboel verhaaltjes op dit forum uit je duim zitten zuigen (of heeft je JR zitten zuigen).
Je verzint maar wat je uitkomt
je denkt dat je heel wat bent maar je bent nog minder dan niks.
mensen zoals jij hadden ze meteen bij hun geboorte al moeten afmaken.
als jij denkt dat ik dit verzin kom maar eens naar het veld hier en ga mijn hond of wat andere op het veld kloten kijken of je dan snapt wat het gevolg is.