Nee hoor David, Goliath zal het werk voor je opknappen.De anderen Anti's zullen, wanneer een mlm-er zegt dat de aarde rond is...., onmiddelijk kreten uitstoten dat ik dat dan eerst maar moet bewijzen....!
So, be it!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nee hoor David, Goliath zal het werk voor je opknappen.De anderen Anti's zullen, wanneer een mlm-er zegt dat de aarde rond is...., onmiddelijk kreten uitstoten dat ik dat dan eerst maar moet bewijzen....!
Ik zou nog uitleggen aan onze sobeit, waar ik bij mijn standpunt blijf. allereerst dienen we op te merken dat meneer weer een geweldige poging doet de zaken te verdraaien. Waarom zou iemand iemmer op me aflopen en direct gaan zeggen dat hij aan mlm doet. Dus ja, mijn argument is weg, niet waar?Jij denkt dat een wat ervarener mlm-er, een hogeropgeleide....., naar je toe komt lopen...... en zegt:
Ik ben een mlm-er!
Zo. Ik ben in de hoek gezet.
Wat een terugkomst van onze zot.
Aha.......Ik word gepolst maar heb het niet door. De grootspraak van de wijze waarop jij mensen aanspreekt, als je inderdaad de zin hanteert die je hier hebt neergezet, druipt er vanaf.
Ach, ik reageerde enkel op jouw toonzetting.Kinderachtig dat je nu weer zó begint, Schalulleke!
Waar lees jij dat in mijn post? Ik zeg alleen dat de grootspraak er vanaf druipt. Alsmede de vaagheid. Beide zijn geen goede tekenen dat het werkelijk om iets interessants gaat.Onze grootmeester heeft dan gelijk door dat het gaat over een mlmconstructie........?
Excuus is niet nodig....
Ik voelde mij niet beledigd.......
Z O T
Ik ken Nikken wel, ben naar enkele van hun presentaties geweest, heb enkele van hun producten gebruikt (en als kwakzalverij opzij gelegd), kende iemand die nog steeds voor hen werkt.Nogmaals... ik ken ze niet echt! Mij spreekt het bedrijf echter niet aan, de manier van werken niet.... en de producten niet! Maar IK durf daar voor uit te komen!
Ik ken ze niet genoeg om te "veroordelen" zoals jullie al gauw doen.....!Jij echter zegt dat je Nikken niet kent
Ik weet er genoeg van om te beslissen dat het voor mij niks is.Maar toch keur je het bedrijf, hun werkwijze en hun producten niet goed.
Je veroordeeld ze dus !Mij spreekt het bedrijf echter niet aan, de manier van werken niet.... en de producten niet!
Dus dat ik zeg:Nee, ik zie geen verschil. Er is GEEN verschil!
Wat ik er van weet.Wat is GENOEG voor jou?
.Ik ben op presentaties van Nikken geweest, heb hun producten gebruikt, was erbij toen de Belgische markt openging, heb met Nikken distributeurs gesproken, heb samen met Nikken distributeurs persoonlijke ontwikkingscursussen gevolgd, dus daarop baseer ik mij op mijn opinie over Nikken te vormen. Meer dan voldoende onderzoek voor een onderbouwde conclusie
Good for you.Die, voor alle duidelijkheid de volgende is: NIKKEN = OPLICHTING
EuhJe hebt gezegd Quote:
Mij spreekt het bedrijf echter niet aan, de manier van werken niet.... en de producten niet!
Je veroordeeld ze dus !
Dat het je niet aanspreekt betekent dat je het afkeurt.
Waarom? Laat nou eens het achterste van je tong zien ipv weer maar eens te vluchten!
Nee.schrijf ik zoiets wordt aan de hoogste boom opgehangen door jou
heb ik er te weinig tijd ingestoken, mij niet goed genoeg geinformeerd
Jawel hoor.schrijf je zelf in grote lijnen hetzelfde, mag niemand doorvragen..
Brillen in de aanbieding misschien bij 1001euro? (weer in de "lucht", na een zware tegenslag! )Nee ik zie het verschil niet tussen "onze" opmerkingen en je eigen.. want dat verschil is er niet!
Was ik vergeten.......Ophouden met 2 maten te meten meneertje!