Tja dat is dan wel erg vervelend ja, ik was het probleem zelf nog niet tegengekomen. Maar als het aan een instelling van het toestel ligt dan is er een fout in de software. Deze fout ligt dan normaal gesproken altijd bij degene die het toestel uitbrengt(sony, nokia, samsung etc). Maar dat je er dan zolang op moet wachten is dan inderdaad vervelend en dat mensen je niet verder kunnen hulpen. Het is ook erg vervelend dat je natuurlijk van het kastje naar de muur wordt gestuurd.Lianne@home schreef:Ik heb al via het telefooninstellingen via de site daar waar nu toestelhulp wordt geboden bij T-mobile de aanwijzingen gevolgd maar kom dan weer in de problemen, als ik naar instelling ga en dan naar draadloos netwerk en dan mis ik een instelling op mijn mobiel want daar dan mis ik in het rijtje de "gegevensverbinding" die staat er niet bij,femrich schreef:En als er geld berekend wordt voor jouw internet dan zal het wifi waarschijnlijk niet helemaal goed op jouw telefoon functioneren. Weet niet wat voor toestel je hebt maar je kan bij veel toestellen 3g/internet ook uitzetten, dan weet je zeker dat je alleen via wifi internet. Maar dat is afhankelijk van je toestel. Boven in je toestel moet ook het wifiteken staan. Weet niet of dat bij jou ook het geval is?Lianne@home schreef: Ik val altijd met t-mobile van het 1 in het ander.
Nu rekenen ze weer internet kosten terwijl ik gewoon wifi gebruik.
Je wordt er werkelijk niet goed van en ook niet de extra kosten die buiten het abonnement in rekening worden gebracht, dan had ik net zo goed een sim only kunnen nemen.
Ik ben het bedrijf wel zat!
Deze instelling hoort tussen de roaming en toegangspunten te staan.
Ik heb al van alles geprobeerd en de wifi staat aan boven in het mobieltje en die werkt verder prima.
En mijn sms berichten gaan na 3 berichten over naar MMS, dat is wat ik niet wil.
Heeft me de afgelopen maand ook extra geld gekost. Ik zag het wel dat het overging van 3 berichten naar mms maar stond daar niet echt bij stil dat het mogelijk was dat het kon. En nee ik verstuurde geen bestanden.
( blond ben ik wel maar soms gaat iets wel goed, meestal )
Ik heb afgelopen week hierbij hulp gevraagd bij t-mobile "heldesk" maar er werd gezegd dat ze telefonisch daar niet meer mee helpen.
Toestel zelf bevalt me erg goed.
Samsung 19000 Galaxy S heb ik nu maar heb ik veel te veel voor bijbetaald en met veel moeite kunnen omruilen, omdat het vorige sony toestel voor veel problemen zorgde en op een gegeven moment ging het toestel niet meer aan.
Dus is het sony toestel opgestuurd en kreeg ik na weken een andere kleur toestel zelfde merk aangeboden, en daar ging ik niet mee akkoord. Het wordt je bijna opgedrongen. Het werd me zelfs wijsgemaakt dat is jou toestel terwijl ik toch echt met een ander kleur klepje ( achterkant klepje) van het andere toestel in de hand stond.
Het toestel werd weer terug gestuurd en toen begon de ellende pas echt.
Ik heb 2 maand zonder toestel gezeten. Toestel kwam niet meer boven water.
Na 2 maand niet zonder slag en stoot werd me een nieuw sony toestel opgestuurd en ik had meegedeeld bij de t-mobile service je moet me geen toestel meer opsturen met dat bugprobleem, nee dat zou niet gebeuren dat werd me beloofd. ik kon het bij aflevering aan de deur niet zo snel bekijken en vertrouwde op de woorden van de "service"
Wat ik op zich al vreemd vond dat het probleem mogelijk was verholpen, want ik had regelmatig contact opgenomen met sony en daar gaven ze het probleem toe en dat er nog geen oplossing voor was, dus het lag bij de t-mobile en t-mobile gaf aan het ligt bij sony. ( maar dat is mijn probleem niet, maar dat maken ze er wel van )
Ik had al 2 maand geen mobiel meer. Ja mijn eigen oude mobiel.
Maar alles was waar, weer hetzelfde bugprobleem en het probleem was nog niet opgelost en dat was ook bekend bij sony en bij T-mobile. En dan nog wordt er geen oplossing bedacht. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ja zo gaat dat!!!!
Dus weer bellen en toen lag het aan de simkaart, ik een nieuwe simkaart aanvragen, toen zeiden ze ga er dan maar mee terug naar de shop, en toen was ik het spuugzat. Want bij de shop is helpen ook niet hun sterkste kant.
Het was een bekend probleem en maar niet toe geven.
Uiteindelijk heb ik tegen betaling een ander toestel genomen om van het gezeur af te zijn, maar met heel veel moeite en veel bellen en verbindingen die werden verbroken en ik heb echt uren maar dan ook uren in de wacht gestaan en dan weer naar de shop etc etc etc.
Hoop dat je nieuwe toestel je wel bevalt