Uhmz zit weer met volle verbazing alles te lezen en in elk berichtje zit weer wel een kern van waarheid in oftewel de waarheid volgens de schrijver(ster)
Goh toch fijn dat we een vrijheid van meningsuiting hebben. Maar waarom proberen toch altijd sommige mensen hun "waarheid" bij een ander in zen strot te proppen? Iedereen mag hier neerzetten hoe die erover denkt dus waarom elkaar nu aanvallen? Ben je het er niet mee eens heb je gewoon een typisch geval van een meningsverschil .......... tjah dat bestaat ook nog ergens onder een dikke laag stof. Iedereen heeft zijn/haar eigen ervaringen met Lycos en dit forum is gemaakt om je ervaringen te delen met anderen. Ben je het er niet mee eens ook goed zet je jouw postive cq negative ervaring weg zonder elkaar af te kraken. Het draaid tenslotte om je mening over het Lycos beleid niet over je mede chatters/sters. Uitzonderingen daar gelaten bijv. de navigators. Zij staan tenslotte in dienst van Lycos en als die niet goed geinformeerd worden moeten ze maar bij de big boss hun zegje gaan doen. Ennuh tis geen schande om te zeggen als je het een x niet weet, dan bij de hand gaan lopen doen en je "ik denk dat het dat wel zal zijn" praatje toe te passen. Zo krijg je nl van verschillende navis een verhaal waar je nog steeds niets mee kunt. En dan hebben we het nog niet over de insinuaties die er gemaakt worden zodat een chatter die een vraag neerlegt over een probleem wat bij hem/haar ontstaan is, totaal de weg kwijt is over de vraag die hij/zij stelde. ( het kastje naar de muur syndrome) Mijn eigen ervaring met een vraag waarom ik een room niet inkon en of dat bekend was bij de navigatoren werd beantwoord met "Ken je lycos?" Sorry ik stelde een doodnormale vraag dacht ik zo. Wat moet ik hier dan mee? Bijdehand gaan doen en zeggen "Nee kun je me eens voortstellen dan?" Ik was niet van plan een discussie uit te lokken dus doen we maar ff niet bijdehand maar ik was wel met stomheid geslagen dat je als een kind van 15 word weggezet. Sorry als ik een vraag stel ben ik serieus. Nu snap ik ook waarom navis klagen over het gedrag van hun chatters. Na zon opmerking staat het vuur aan je schenen en ben je haast wel genoodzaakt om lekker lullig te gaan doen en dan kom je in boeien? Uhm gebrek aan woorden misschien? Nu ben ik zelf niet zo heet gebakerd dus liet het maar weer gaan. Conclusie: vraag nog niet opgelost, ik wist nog steeds niet waarom ik die room niet inkon. Is het dan zo moeilijk om te zeggen: sorry bij ons is het bekend maar we weten niet hoe we het op kunnen lossen? Wat overigens geen schande is maar wel begrip opbrengt van de chatter jegens de navigator. Of is het info kanaal richting diegene die het wel weet of over dit soort technische vragen gaat niet bekend of totaal dicht geslibt? Ik zelf vraag zelden wat omdat het me vaak niet echt boeid. Bevald het me niet ga ik gewoon. Ik zal er geen traan om laten we hebben immers msn toch om elkaar te spreken als we dat willen. Alleen mijn portemonee huild bij de gedachte dat er geld uit is gegaan waar we niet voor terug krijgen wat beloofd word................
Denk niet voor een ander, dat kunnen ze zelf het beste!!
And last but not least:
Mensen besef nog steeds dat er aan de andere kant van het dubbel glas en de tig meter kabel personen zitten met gevoel en een eigen mening die net zoveel recht hebben als ieder ander om dit te tonen !!
Elkaar kwetsen is zo makkelijk tot het jezelf overkomt.
Steek je energie in het opbeuren van elkaar. Zie de chat als een cafee waar je binnenkomt om plezier te maken pilsje derbij of wat je wilt drinken en hoppatee gaan met die komkommer maak er een sport van om mensen aan het lachen te krijgen. Lastige klant? Die verwijzen we door naar de uitsmijter En de barman en zijn personeel? Die zijn er nog steeds om je vragen te beantwoorden met de juiste info. (En om af en toe een nieuwe rol pleepapier op te hangen in de wc) LOL
Sjow dat was de wijze raad weer voor vandaag van Tante Poppy
Greetzels en tot chats
xxPoppyxx