LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Poppy1966

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Poppy1966 »

Haaaajow allen,

Uhmz zit weer met volle verbazing alles te lezen en in elk berichtje zit weer wel een kern van waarheid in oftewel de waarheid volgens de schrijver(ster)
Goh toch fijn dat we een vrijheid van meningsuiting hebben. Maar waarom proberen toch altijd sommige mensen hun "waarheid" bij een ander in zen strot te proppen? Iedereen mag hier neerzetten hoe die erover denkt dus waarom elkaar nu aanvallen? Ben je het er niet mee eens heb je gewoon een typisch geval van een meningsverschil .......... tjah dat bestaat ook nog ergens onder een dikke laag stof. Iedereen heeft zijn/haar eigen ervaringen met Lycos en dit forum is gemaakt om je ervaringen te delen met anderen. Ben je het er niet mee eens ook goed zet je jouw postive cq negative ervaring weg zonder elkaar af te kraken. Het draaid tenslotte om je mening over het Lycos beleid niet over je mede chatters/sters. Uitzonderingen daar gelaten bijv. de navigators. Zij staan tenslotte in dienst van Lycos en als die niet goed geinformeerd worden moeten ze maar bij de big boss hun zegje gaan doen. Ennuh tis geen schande om te zeggen als je het een x niet weet, dan bij de hand gaan lopen doen en je "ik denk dat het dat wel zal zijn" praatje toe te passen. Zo krijg je nl van verschillende navis een verhaal waar je nog steeds niets mee kunt. En dan hebben we het nog niet over de insinuaties die er gemaakt worden zodat een chatter die een vraag neerlegt over een probleem wat bij hem/haar ontstaan is, totaal de weg kwijt is over de vraag die hij/zij stelde. ( het kastje naar de muur syndrome) Mijn eigen ervaring met een vraag waarom ik een room niet inkon en of dat bekend was bij de navigatoren werd beantwoord met "Ken je lycos?" Sorry ik stelde een doodnormale vraag dacht ik zo. Wat moet ik hier dan mee? Bijdehand gaan doen en zeggen "Nee kun je me eens voortstellen dan?" Ik was niet van plan een discussie uit te lokken dus doen we maar ff niet bijdehand maar ik was wel met stomheid geslagen dat je als een kind van 15 word weggezet. Sorry als ik een vraag stel ben ik serieus. Nu snap ik ook waarom navis klagen over het gedrag van hun chatters. Na zon opmerking staat het vuur aan je schenen en ben je haast wel genoodzaakt om lekker lullig te gaan doen en dan kom je in boeien? Uhm gebrek aan woorden misschien? Nu ben ik zelf niet zo heet gebakerd dus liet het maar weer gaan. Conclusie: vraag nog niet opgelost, ik wist nog steeds niet waarom ik die room niet inkon. Is het dan zo moeilijk om te zeggen: sorry bij ons is het bekend maar we weten niet hoe we het op kunnen lossen? Wat overigens geen schande is maar wel begrip opbrengt van de chatter jegens de navigator. Of is het info kanaal richting diegene die het wel weet of over dit soort technische vragen gaat niet bekend of totaal dicht geslibt? Ik zelf vraag zelden wat omdat het me vaak niet echt boeid. Bevald het me niet ga ik gewoon. Ik zal er geen traan om laten we hebben immers msn toch om elkaar te spreken als we dat willen. Alleen mijn portemonee huild bij de gedachte dat er geld uit is gegaan waar we niet voor terug krijgen wat beloofd word................
:D
Denk niet voor een ander, dat kunnen ze zelf het beste!!
And last but not least:

Mensen besef nog steeds dat er aan de andere kant van het dubbel glas en de tig meter kabel personen zitten met gevoel en een eigen mening die net zoveel recht hebben als ieder ander om dit te tonen !!
Elkaar kwetsen is zo makkelijk tot het jezelf overkomt.
Steek je energie in het opbeuren van elkaar. Zie de chat als een cafee waar je binnenkomt om plezier te maken pilsje derbij of wat je wilt drinken en hoppatee gaan met die komkommer maak er een sport van om mensen aan het lachen te krijgen. Lastige klant? Die verwijzen we door naar de uitsmijter :D En de barman en zijn personeel? Die zijn er nog steeds om je vragen te beantwoorden met de juiste info. (En om af en toe een nieuwe rol pleepapier op te hangen in de wc) LOL

Sjow dat was de wijze raad weer voor vandaag van Tante Poppy :P

Greetzels en tot chats
xxPoppyxx :wink:

Poppy1966

Uhmz een gewoon nederlands woord word hier ook al weg gepiept *** :?
Zelfs het nederlandse woord voor channel = ka - naal mag ook al nie meer :?:

Hellup het Lycos virus zit hier ook al in dit forum.

@%#! arghhhhhhh ********piep*********

Greetzels
xxPoppyxx

Poppy1966

ohw wask nog vergeten :?

Deniesjuh Demi Plukkert NTNT en nog te veel om op te noemen

:shock: hellupieeeeeeee :shock:

Ik mis jullie zo errug

Ben ondertussen verdwaald op de boot en ken nergens men ei kwijt na Starwars is verdwenen. Al men vriendjes zitten verspreid over de chat. Ik heb minstens 4 uur nodig om ze allemaal ff hoi te zeggen.

Snifffffff snotter

Een remie Poppy :(

Han1

Ongelezen bericht door Han1 »

Wanneer houdt deze onzin over Lycos hier eens op :roll: :roll: :roll: :roll:

Han Overbeek.

lets.rock

Ongelezen bericht door lets.rock »

:evil: mensen mensen mensen :evil:
allemaal een klacht deponeren en dat onder GAST wees dan wel sportief en zet je klacht wel met je chat naam in het forum.
dan heb je een reden tot klagen.
we weten dat die zooi nog steeds niet optimaal werkt daarom heb ik ook een klacht bij de consumentenbond neer gelegd.
en dat bellen met lycos geen enkele zin heeft die studenten die daar zitten weten geen ene fluit.
kost je alleen maar geld voor niks ja pleur dan je klacht neer bij de consumentenbond hoe meer des te beter dan kunnen hun er achter aan
wie weet kunnen we dan weer op de normale manier verder chatten.
en ja het valt me nu ook op dat het nu allemaal ineens redelijk loopt
mischien luisteren ze nu wel ineens naar de chatters.
voor hoelang het ook duurd.
blijf hopen dat het weer wordt zoals het was gratis voor iedereen,
:P :P :P zal wel niet ze hebben nu de euro tekens in hun ogen
groetjes lets.rock ( peter)[/b]

keeskortekaas

Ongelezen bericht door keeskortekaas »

han1 als jij het allemaal onzin vindt, lees deze link eens

http://chat.lycos.nl/bridge/Default.asp

houd je trouwens van die onzin? :?:

Han 1

Ongelezen bericht door Han 1 »

Bedankt is wel wat voor mij. :lol:

scania32

Ongelezen bericht door scania32 »

ben het totaal eens met de woorden, reageer hier maar wel met je eigen naam. wees niet zo laf en laat zien wie je bent

groetjes scania32

nibbie

Ongelezen bericht door nibbie »

:roll: :roll: :roll:

Maakt mij eigenlijk niks uit of iemand zijn naam er wel of niet bij zet.

Whats in the name.

Zal niemand kwalijk nemen als hij zij zijn klachten anoniem wil neerzetten. Gaat erom dat lycos beter werkt en niet wie wie is.

Toch ?

lycos

Ongelezen bericht door lycos »

Owwwwwwwwwww poppsyyyyyyyyyy miss you too enne de rest van de swers natuurlijk ook :lol:
lijkt wel chaytten zo hahaha kuzzzzzzzzz
Deniese

cabbie

Ongelezen bericht door cabbie »

een vaste chatter (hele)

tja zal maar niet je naam :D er neer zetten he en ga lekker door met waar je mee bezig bent je maakt je zelf zwart niet ik

en hierbij heb ik inderdaad ook de nodigde commentaar geleverd
maar tja wie niet en geen nu nog als navie het nodigde commentaar wel maar tja jij als(volwassen) :?: :?: wat ik betwijffel nog steeds moet ook weten dat dus zeuren klagen en zeuren en schelden geen enkele zin heeft daardoor gaat de chat dus niet 100% op fuctioneren

de groeten cabbie

cabbie

hey NTNT

mis jou ook hoor maar tja kom je ook hier wel tegen :-p

dus vrienden trekken elkaar toch maakt net uit waar we zoeken elkaar wel op :) :P

bopiejopie

Ongelezen bericht door bopiejopie »

hallo

denkt ik log ff in en wat denkje kom niet verder dan mijn pagina krijg geen lift kan geen room in zolang ik hier al chat is het nog nooit goed gegaan en met die veranderingen schijnt het alleen nog maar erger te zijn geworden :(
Word hier echt moederloos van :?

Plukki_2002

Ongelezen bericht door Plukki_2002 »

Boehoe hier nog zo'n lonely figuurtjuh !! :cry:

Tis maar goed dat er nog msn is anders was et helemaal niet om uit te houden :(

Maar oke tig keer Errors gehad met open van Logboek :(

En ja de lift was er wel maar voor mij niet te openen dus ben ik maar spelletjes gaan doen op msn waar et weer lekker gezellig was !!

Mutsie tthnxxx ( jij weet wel wie ik bedoel :-p )

Kussies voor SW maatjes vooral de BBQ gangertjes :-p

Pluk

demi_xxx

Ongelezen bericht door demi_xxx »

Poppy, pluk, deniese en de rest van de sw-ers, ik mis jullie ook heel erg, snif..snif :cry: Er is niet veel meer te beleven op de chat.
Het lijkt wel of lycos steeds leger wordt :(
Moet nu toch echt wel wat gaan gebeuren hoor, want wil me kanjertjes echt niet missen :?

luv jah lieverds

deniese.jansen

Ongelezen bericht door deniese.jansen »

Owwwwwwwwww deemsie nie huilen nou hoor kan ik niet tegen alhoewel misschien wel een idee alle vrouwelijke chatters van lycos bij de hoge bazen gaan huilen :( :( :( :( :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
misschien kunnen ze daar niet tegen mmmmmmmmm ideetje???
Deniese][/b]

MirjamM

Ongelezen bericht door MirjamM »

Ik ben iets meer dan drie jaar geleden gaan chatten bij lycos. Dat was heel erg gezellig we hebben meetings georganiseerd. En we hebben tot in de late uurtjes gechat. Ik heb er zelfs me man ontmoet.

Maar toen ging lycos veranderen. Andere chatrooms andere opmaak. En toen was het afgelopen met de gezelligheid. Je moet tegenwoordig overal voor betalen terwijl bijna niet het doet. En ik heb lycos al en tijd geleden vaarwel gezegt, omdat er niks meer aan is.

Dus lycos ga zo door jullie houden op deze manier geen chatters meer over.

nadia.elmouni

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

hoi hallo
nog ff het volgende, om te laten zien dat als je klaagt als iets niet goed werkt het dus wel kan helpen!!!!
:lol:

compensatie chatpakketten
8/19/2003 5:17:08 PM
Wij zijn ons er van bewust, dat door technische problemen het voor vele chatters niet mogelijk is geweest om optimaal gebruik te kunnen maken van aangeschafte chatpakketten. Ter compensatie zullen wij deze week alle chatpakketten die op dit moment lopen of binnen de afgelopen 2 weken verlopen zijn, met een maand verlengen cq. heractiveren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

R. van der Vegte Product Manager Community Products Lycos Netherlands BV

met dank aan lycos :D

cabbie

merken dat de chat weer draait
geen commentaar meer dus ze zijn weer een beetje rustig hier :-p
:lol: :lol: :lol:

nadia.elmouni

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

haaiiiiiiiiiiiiiii nibb
ik heb geprobeerd je weer te loggen maar het mocht niet baten.
(zelfde als gisterenavond :? )
ennuh ik moet nu weg, maar weet dat je wel ff hier komt kijken ,
dus lieffie fijne dag gewenst en tot vanavond :lol:
kussssssssssssssssssssssssssssss
fijne dag begonnen met een lach

Gesloten