LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
JoostBrno
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 mei 2012 16:04

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door JoostBrno »

newmikey schreef:
witte angora schreef:Of Newmicky zich gefrustreerd voelde tijdens het schrijven van zijn post weet ik niet.
Neu, ....Waar hálen we de tijd vandaan, zou je je afvragen... :lol: :lol: :lol:
Blij te weten, dat je niet gefrustreerd bent. Een advies aan Wizz moet niet frustreren. Daarmee moet wat worden gedaan.
Mooi, dat je vanuit een soort van betonnen basis en gedrevenheid je tijd spendeert op fora, en je bericht lachend afsluit.

Ook ik sluit lachend af en hoop op beterschap van Wizz in zijn professie naar zijn klanten. :D

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door bprosman »

en hoop op beterschap van Wizz in zijn professie naar zijn klanten
Je hebt er nu Wizz uitgelicht omdat je daar zelf tegenaan gelopen bent maar alle prijsvechters doen dit.

En wat dat betreft moet ik Emmy wel gelijk geven, het boeit ze ook niet of ze nu wel klantvriendelijk of niet zijn, zolang ze goedkoop zijn blijven de klanten toch wel komen.

Dat is typisch Nederlands, voor een dubbeltje op de éérste rang willen zitten en dan mopperen op de klantenservice (waar zou die van betaald moeten worden ?), dat zie je ook bij de topics over Simpel etc.
Had KLM geboekt, had je zo kunnen wijzigen en had je nog een broodje gehad ook onderweg.

JoostBrno
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 mei 2012 16:04

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door JoostBrno »

bprosman schreef:
en hoop op beterschap van Wizz in zijn professie naar zijn klanten
Je hebt er nu Wizz uitgelicht omdat je daar zelf tegenaan gelopen bent maar alle prijsvechters doen dit.

En wat dat betreft moet ik Emmy wel gelijk geven, het boeit ze ook niet of ze nu wel klantvriendelijk of niet zijn, zolang ze goedkoop zijn blijven de klanten toch wel komen.

Dat is typisch Nederlands, voor een dubbeltje op de éérste rang willen zitten en dan mopperen op de klantenservice .
Ik kan en wil het niet met je eens zijn.

Ik heb niet voor Wizz gekozen, omdat de maatschappij een paar tientjes goedkoper tickets aanbiedt. De verbinding naar de bestemming lag ten grondslag aan mijn keuze.
Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten gaat daarom niet op.

Bovendien, waar er met mensen wordt omgegaan, verwacht ik klantvriendelijkheid. Bij de goedkopere Lidl is het personeel doorgaans net zo klantvriendelijk als bij de duurdere Albert Heijn.

Ik vind het enkel prima, dat Nederlanders hun verhaal kwijt kunnen en dat ook doen. Mooi dat Tros Radar een forum heeft opgezet, dat ruimte biedt aan klachten, adviezen, etc. Radar geeft hiermee een stem voor de Nederlanders. Jij etiketteert dat als typisch Nederlands mopperen.

Ik hoop, dat Wizz meeleest, de klachten signaleert en daarmee wat doet. Dat is ook communicatie. Communicatie waar het bij Wizz Air, net als klantvriendelijkheid, aan schort.

Met het Nederlandse forum Radar op weg naar beter, zeker voor Wizzair!

witte angora
Berichten: 30987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik kan en wil het niet met je eens zijn.
En hier zit dus het probleem. Wizzair staat volledig in zijn recht, of ze meelezen is maar de vraag, en hun beleid veranderen zullen ze in geen geval doen. Maar dat zie je niet, omdat je het niet WIL zien. Je wilt dat Wizzair JOUW visie overneemt, omdat JOUW visie in JOUW straatje past, en JIJ WIL dat Wizzair zich conformeert aan datgene wat JIJ WILT.

Sorry, Wizzair bepaalt nog altijd haar eigen beleid. Ben je het er niet mee eens? Prima, dan ga je toch naar een andere maatschappij? Maar dat doe je ook niet. Je bent gewoon een lastig kereltje omdat je een lastig kereltje WIL zijn. Niks meer, niks minder, niks anders.

troyair
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 okt 2011 15:16

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door troyair »

@joost, sorry dat ik ff inhaak vanuit de zon, maar man wat wil je nou?
80% van de luchtvaartmaatschappijen rekend meer dan 50eur wijzigings/correctie kosten, ALS er al gewijzigd mag worden. Aan de balie heb je hooguit mazzels als het door de vingers wordt gezien, heeft niks met klantvriendelijkheid of corruptie te maken! Sterker nog, de maatschappij neemt een groot risico door jou met een foutief ingevuld ticket te laten vliegen. Als de douane bij aankomst jou weigerd, wordt je de toegang ontzegt en krijgt de maatschappij een boete tussen de 10.000 & 50.000eur. Zelfs binnen Europa!

Neem je verlies, en hou op met zeuren! Had je beter moeten lezen toen je het ticket kocht!
Valkuilen?..... De enige valkuil die er is, is jouw instelling! Sorry, maar dit heb je toch echt aan jezelf te danken.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door Emmy75 »

JoostBrno schreef:Wij hebben voor Wizz Air gekozen vanwege de ideale verbinding naar onze bestemming. Met die verbinding zijn wij blij. Wij hebben deze keuze niet gemaakt, omdat de maatschappij een paar tientjes goedkoper is.
Misschien heeft u de maatschappij niet puur vanwege de prijs gekozen, zoals u aangeeft, echter het punt dat ik wilde maken blijft gelijk. U koos de maatschappij niet vanwege de klantvriendelijkheid, goede ervaringen en juist om met Wizz te vliegen maar enkel vanwege de toevalligheid dat de verbinding, vluchttijden enz. voor u prettig waren.

Als de volgende keer een andere maatschappij toevallig een prettigere verbinding, vluchttijden enz. aanbiedt naar de bestemming waar u naartoe wilt, zult u waarschijnlijk die andere airliner kiezen ook al was dit met Wizz niet gebeurd. U wilt waarschijnlijk niet vliegen met een super onveilige airliner maar verder dan dit soort dingen kiest u niet voor een airliner omdat het merk X is.

Dus hoeft Wizz nog steeds niet dat beetje extra service of klantvriendelijkheid te bieden want dat is niet hetgeen waardoor zij klanten krijgen.
JoostBrno schreef: Waar er met mensen wordt omgegaan, dien je respect te tonen. ...
Waarbij gezegd moet worden dat respect en gelijk twee totaal verschillende dingen zijn. Ze kunnen u uiterst respectvol mededelen dat u niet mocht vliegen met dit ticket en dat u 120 euro dient bij te betalen.
JoostBrno schreef: Een advies aan Wizz moet niet frustreren. Daarmee moet wat worden gedaan.
Een advies aan Wizz kunt u ook direct aan hen adresseren en hoeft niet op een forum gegooid te worden, dus in dat opzicht wordt er wel met modder gegooid naar het bedrijf, dus daar moet ik witte angora gelijk in geven.

JoostBrno
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 mei 2012 16:04

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door JoostBrno »

Verbazingwekkend, dat mijn oproep zoveel los maakt. Mijn oproep, die geen persoonlijke hetze tegen Wizz Air is, maar zo Wizz' handelen wel onder de aandacht wilt brengen.

Mooi om te zien hoe lieden als 'witte angora'
witte angora schreef: bent gewoon een lastig kereltje omdat je een lastig kereltje WIL zijn. Niks meer, niks minder, niks anders.
en 'troy air'
troyair schreef: en hou op met zeuren!
zich laten verleiden tot waarde-oordelen. Ik vind die houding triest, zwakte tonen en last but not least niet bijdragen aan het forum.
Emmy75 en ik zijn het gewoon niet eens, en daarin blijven wij bij het onderwerp.

Mijn verlies heb ik genomen met het betalen van die 120 EUR. Mijn fout lag hieraan ten grondslag. Ik vind de website van Wizz Air niet helder en de sancties buitensporig hoog. Ik vind dat Wizz Air zo niet met zijn mensen moet omgaan.
Dat is mijn mening.

Ik hoop, dat Wizz Air aan zijn menselijke imago gaat werken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Wizz_Air Wizz air en haar personeel staat niet altijd even goed bekend, met name rondom de afhandeling van klachten, geannuleerde vluchten etc. Dan kan deze documentatie ook worden veranderd. De documentatie doet nu helaas recht aan Wizz' handelswijze.

witte angora
Berichten: 30987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door witte angora »

Verbazingwekkend, dat mijn oproep zoveel los maakt. Mijn oproep, die geen persoonlijke hetze tegen Wizz Air is, maar zo Wizz' handelen wel onder de aandacht wilt brengen.
Het enige wat je los hebt gemaakt is reacties van mensen die het niet met je eens zijn. Dus wat heb je nu onder de aandacht gebracht? Ik had nog nooit van Wizz Air gehoord, wie weet zal ik volgende keer juist met hen gaan vliegen zonder dat er een spat veranderd is, wie zal het zeggen? Het is alleen maar gratis reclame geweest.

Je noemt het een oproep, een oproep waartoe? Als de oproep voor Wizzair bedoelt is, had je hen persoonlijk aan moeten schrijven, dat heb je niet gedaan. Met wat er op dit forum staat wordt niks gedaan, zeker niet gezien het feit dat niemand het met je eens is. Wizzair zal zich nu juist gesterkt voelen om niks te veranderen.

Was de oproep dan bedoelt om zoveel mogelijk Nederlanders een brief te laten schrijven, een petitie op te starten of wat dan ook? Dat is je dan bepaald niet gelukt.

Nogmaals: Wizzair bepaalt zelf haar beleid, daar hebben ze jou niet voor nodig. De klant kan twee dingen doen: dat beleid accepteren en niet zeuren, of voor een andere maatschappij kiezen. Het is volstrekte nonsens dat het beleid van ongeacht welk bedrijf op een democratische wijze door langslopende passanten en eenmalige klanten bepaald zou moeten worden.

Nogmaals, ik vind dat je een vervelend kereltje bent. Als ik ooit een vliegmaatschappij begin, dan gun ik jouw klandizie met alle plezier aan mijn concurrent. :mrgreen:

troyair
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 okt 2011 15:16

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door troyair »

@ angora

Nogmaals, ik vind dat je een vervelend kereltje bent. Als ik ooit een vliegmaatschappij begin, dan gun ik jouw klandizie met alle plezier aan mijn concurrent. :mrgreen:[/quote]
Heerlijk, iemand die dat hardop zegt!
@ joost, weet je wat pas een teken van zwakte is? Jouw hele houding! Ik zou pas zwak zijn als ik zou toegeven aan deze hele klaagzang van jou. Dagelijks heb ik te maken met dit gezeur van klanten, die simpelweg te dom zijn om te lezen of slappe smoesjes gebruiken om er alsnog onderuit te kunnen komen en hun gelijk onterecht proberen te halen.
Maar ik heb nieuws voor je, ik geef NOOIT toe! Regels zijn regels! Nee is nee.
Coullance kan je verdienen, niet opeisen. Geen enkele luchtvaartmaatschappij of touroperator (zoals ik) zal jouw gezwets toegeven als je zo'n houding aanneemt.
Ik zou zeggen, geniet lekker van het zonnetje, dat doe ik nu ook. Morgen is er weer een dag, kan ik ook weer dit soort gezeik afwijzen, alleen wordt ik er dan voor betaald :mrgreen:

JoostBrno
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 mei 2012 16:04

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door JoostBrno »

witte angora schreef: Nogmaals, ik vind dat je een vervelend kereltje bent. Als ik ooit een vliegmaatschappij begin, dan gun ik jouw klandizie met alle plezier aan mijn concurrent. :mrgreen:
:D

Projectie, van iemand die zegt nooit van Wizz Air te hebben gehoord, maar ondertussen wel denkt te weten hoe het daar reilt en zeilt.
Om jouw etikettering van mij moet ik lachen. Echter het voegt niets toe aan het forum.

Mijn oproep is een signaal aan Wizz Air vanaf een serieus en gerespecteerd forum. Ik vind Wizz' handelswijze niet klantvriendelijk en zijn communicatie slecht. Dat heb ik ervaren en ik hoop dat Wizz Air er wat mee doet. Dat is aan Wizz.

Op een forum deel je ervaringen met anderen en leer je daarvan. Mijn fout is een leerpunt voor anderen om waakzaam te zijn, wanneer je bij Wizz Air boekt. Ik heb de website als onduidelijk ervaren en vind de sancties van Wizz Air bespottelijk en verre van rationeel. Wees waakzaam!

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door newmikey »

JoostBrno schreef: Mijn oproep is een signaal aan Wizz Air vanaf een serieus en gerespecteerd forum.
Het forum is alleen serieus en gerespecteerd (als men het al als zodanig ervaart) omdat men weet dat zeurpieten met namaakissues door de vaste "bevolking" snel worden ontmaskerd.

Het simpele feit dat je hier géén massa medestanders hebt ontdekt en dat het overgrote deel van de respondenten géén enkel begrip voor je tonen, zal een maatschappij als Wizz eerder sterken dat zij het goed doen - iets waarvan ik vermoedt dat dit op zich ook weer een vertekening van de werkelijkheid zal zijn.

Prijsvechters zijn prijsvechters. Je krijgt waar je voor betaalt. TANSTAAFL!

JoostBrno
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 mei 2012 16:04

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door JoostBrno »

newmikey schreef:
JoostBrno schreef: Mijn oproep is een signaal aan Wizz Air vanaf een serieus en gerespecteerd forum.
Het simpele feit dat je hier géén massa medestanders hebt ontdekt,....
Mijn appel heeft niet primair tot doel massa medestanders te vinden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Wizzair Wizz air en haar personeel staat niet altijd even goed bekend, met name rondom de afhandeling van klachten, geannuleerde vluchten etc is duidelijk over Wizz' handelswijze. Wiki lezen velen en bereikt velen, massa's.

Het blijft verbluffend, dat het delen van ervaringen en mijn commentaar al twee dagen leeft onder een vast aantal forumlezers.

Of mijn ervaring namaak issues en zeurpieterij zijn, dat kan iedere lezer zelf bepalen, en Wizz ook. Voor mij is Wizz' handelen een serieus issue, die ik deel op het forum. Ik vind dat geen zeurpieterij. Dat is mijn mening over mijn ervaring met Wizz Air.
JoostBrno schreef:
Mijn oproep is een signaal aan Wizz Air vanaf een serieus en gerespecteerd forum. Ik vind Wizz' handelswijze niet klantvriendelijk en zijn communicatie slecht. Dat heb ik ervaren en ik hoop dat Wizz Air er wat mee doet. Dat is aan Wizz.

Op een forum deel je ervaringen met anderen en leer je daarvan. Mijn fout is een leerpunt voor anderen om waakzaam te zijn, wanneer je bij Wizz Air boekt. Ik heb de website als onduidelijk ervaren en vind de sancties van Wizz Air bespottelijk en verre van rationeel. Wees waakzaam!

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door newmikey »

JoostBrno schreef:Wiki lezen velen en bereikt velen, massa's.
Totdat dit stukje tekst door een Wikipedia auteur wordt verwijderd. Waarom? Omdat de link waar in de voetnoot naar verwezen wordt allang niet meer naar een website verwijst en daarmee dus tendentieus en ongefundeerd is.

[EDIT]De tekst is inmiddels verwijderd, mèt dank voor de tip!

witte angora
Berichten: 30987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door witte angora »

* Tijdens het schrijven heeft Mikey ook al gereageerd, maar ik zet mijn bericht toch maar voluit*
Wizz air en haar personeel staat niet altijd even goed bekend, met name rondom de afhandeling van klachten, geannuleerde vluchten etc.[1]
Goed quoten, Joost. Er staat een [1] achter jouw geliefde zinsdeel op Wikipedia. Als je vervolgens naar beneden scrolt, wat is dan de bron?
Oftwel, hoe serieus moet je een bron noemen die zichzelf zo noemt. Daar begint het mee.

Maar als je dan vervolgens probeert de link te openen, wat gebeurt er dan?

Juist, de link werkt niet, die pagina is verwijderd omdat de inhoud ofwel niet klopt, ofwel achterhaalt is.

Daarbij, als je je even in de situatie verplaatst, de maatschappij komt uit Hongarije, opgericht in 2003. Dan kun je jezelf toch wel realiseren dat men daar wat anders met dingen om gaat dan hier?

En dan nog, denk je nu echt dat die Hongaren zich druk maken om wat een Hollander hier op een Hollands forum schrijft, terwijl die Hollander het probleem nota bene aan zichzelf te wijten heeft? Die halen de schouders op en doen er echt niks mee.

b767-300er
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 okt 2011 17:45

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door b767-300er »

De servce staat gelijk aan de ticketprisj die je betaald.
De service bij de Lidl is ook beduidend minder als bij de AH (als je bv kijkt naar regels mbt 3 in de rij....) Echter mensen hebben daarbij ook een verlaagd verwachtingspatroon en accepteren dat ook. Zou u ook eens moeten doen.
BTW, 120 euro is lager dangemiddeld in de branche, ik vind dat zeer klantvriendelijk (mede gezien het risico wat de airliner loopt bij het vervoeren van mensen op verkeerde namen)

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door Emmy75 »

JoostBrno schreef:Op een forum deel je ervaringen met anderen en leer je daarvan. Mijn fout is een leerpunt voor anderen om waakzaam te zijn, wanneer je bij Wizz Air boekt. Ik heb de website als onduidelijk ervaren en vind de sancties van Wizz Air bespottelijk en verre van rationeel. Wees waakzaam!
Ik vrees alleen dat dit signaal totaal geen enkele nut heeft. De (min of meer) vaste forumbewoners kennen dit soort berichten al lang omdat het probleem al tig keer is aangekaart hier op het forum over allerlei verschillende luchtvaartmaatschappijen. Deze groep weet inmiddels heel goed dat ze moeten opletten bij het spellen van de eigen naam bij het boeken van een viegticket.

Het gros van de rest weet de weg pas naar het forum te vinden als zij een probleem hebben gehad en gaan zich hier niet vooraf in verdiepen. Als u zelf bijvoorbeeld al regelmatig hier had meegelezen, had u dit wellicht al eens voorbij zien komen, had u wel 3x opgelet bij het boeken van het ticket, was het u niet overkomen en hoeven wij deze discussie niet opnieuw te voeren.

witte angora
Berichten: 30987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door witte angora »

Emmy75 schreef:
JoostBrno schreef:Op een forum deel je ervaringen met anderen en leer je daarvan. Mijn fout is een leerpunt voor anderen om waakzaam te zijn, wanneer je bij Wizz Air boekt. Ik heb de website als onduidelijk ervaren en vind de sancties van Wizz Air bespottelijk en verre van rationeel. Wees waakzaam!
Ik vrees alleen dat dit signaal totaal geen enkele nut heeft. De (min of meer) vaste forumbewoners kennen dit soort berichten al lang omdat het probleem al tig keer is aangekaart hier op het forum over allerlei verschillende luchtvaartmaatschappijen. Deze groep weet inmiddels heel goed dat ze moeten opletten bij het spellen van de eigen naam bij het boeken van een viegticket.

Het gros van de rest weet de weg pas naar het forum te vinden als zij een probleem hebben gehad en gaan zich hier niet vooraf in verdiepen. Als u zelf bijvoorbeeld al regelmatig hier had meegelezen, had u dit wellicht al eens voorbij zien komen, had u wel 3x opgelet bij het boeken van het ticket, was het u niet overkomen en hoeven wij deze discussie niet opnieuw te voeren.
Eerst gedaan en dan gedacht heeft al heel wat narigheid gebracht. :wink:

Of nog een leuke: een muziekstuk begint bij de eerste toon, niet bij de laatste of in het midden. Oftewel: je moet bij het begin beginnen, en dat is: verdiep je in de materie, en neem dan pas beslissingen, niet andersom.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door Emmy75 »

JoostBrno schreef:Dank voor uw bericht. E.e.a. maakt mij meer duidelijk over het forum en een vaste groep, die daarop actief is en van wie ik de indruk heb dat zij graag discussieert.
Nou nee zo bedoel ik dat eigenlijk niet. Ik bedoelde de veel grotere groep die hier regelmatig bijdraagt en leest. Dit is een brede groep mensen die lang niet allemaal in dit topic hebben geschreven, welke vanwege allerlei redenen het forum bezoeken. Tijdverdrijf of discussie komt voor maar ook zijn er velen die mensen ook proberen te helpen met adviezen en tips. En ja er wordt ook gezegd als we het niet zomaar eens zijn met een poster en de klacht niet gegrond is.

Leest u vooral eens wat meer rond op het forum, mensen zijn het lang niet in elk topic met elkaar eens. In het ene topic zijn sommigen het wel met elkaar eens terwijl in een ander topic een flinke discussie is gevoerd, soms tegelijkertijd.
JoostBrno schreef: En, door de perikelen met Wizz Air kijk ik inderdaad drie maal uit als ik weer boek bij die maatschappij.
Het leergeld heeft pas echt zin gehad als u dit nu eens voor alle vliegtuigtickets bij elke maatschappij gaat doen anders vrees ik dat u zich nog een keer aan dezelfde steen gaat stoten.
witte angora schreef:Eerst gedaan en dan gedacht heeft al heel wat narigheid gebracht. :wink:

Of nog een leuke: een muziekstuk begint bij de eerste toon, niet bij de laatste of in het midden. Oftewel: je moet bij het begin beginnen, en dat is: verdiep je in de materie, en neem dan pas beslissingen, niet andersom.
Yep helemaal eens. We lezen het vaak in de eerste volgorde en dan is het een verademing eens andersom te lezen waar mensen eerst advies gaan vragen.

witte angora
Berichten: 30987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door witte angora »

Yep helemaal eens. We lezen het vaak in de eerste volgorde en dan is het een verademing eens andersom te lezen waar mensen eerst advies gaan vragen.
Maar ja, je weet hoe Joost over me denkt: die gaat niet inhoudelijk in op mijn berichten, maar op het feit dat ik naar zijn mening een waarde-oordeel over hem heb, en dat vind hij triest.

Ik vind het veel triester dat het gewoon niet doordringt wat anderen tot hem zeggen, dat hij maar stug aan zijn eigen gelijk blijft vast houden, en van mening blijft dat zijn posten hier o zo waardevol is geweest.

Maar goed, als hij dat wil denken, van mij mag hij. Ik lig er niet wakker van, hij ook niet, heb ik al begrepen, dus ik vind het prima zo.

troyair
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 okt 2011 15:16

Re: verschillend omgaan met tickets met alleen initialen

Ongelezen bericht door troyair »

@ admin, is dat toegestaan, al die links naar (bepaalde-luchtvaartmaatschappij-zuigt)? :lol:
T begint bijna op spam /reclame te lijken.
Wat een naar en vervelend mannetje is het eigenlijk, hopelijk tot nooit meer ziens.

Gesloten