Beste Komkommertijd,Komkommertijd schreef: ↑13 dec 2018 16:35Als je in Nederland in de Nederlandse taal en met Nederlandse logo van Geld lenen Kost Geld iets leende betaal ik zeer graag de maximale rente hier in NL van 14% op jaarbasis....
Maar als ze liever 14% per maand verdienen heb niet ik maar zij een probleem.
Ze moeten voor in Nederland aangeboden lening en via Nederlandse bank betaalde bedrag ook volgens Nederlandse voorwaarden afhandelen en niet via Londen en overal maar wat rond klooien.
Bovendien heb ik bewijzen van incasso firma, die vragen volgens de huidige online te vinden voorwaarden het bedrag + kosten terwijl ik bewijsbaar in vorige voorwaarden periode geld heb gekregen.
Dit mag niet, voorwaarden aanpassen is niet toegestaan.
Ze doen maar wat en ik wacht nu al erg lang op de meerdere keren absoluut binnenkort te komen beloofde rechtszaak.
Zolang zij zich niet altijd aan het Nederlandse recht houden doe ik graag hetzelfde!
Telkens stuurde ik de vraag met bewijzen en voorwaarden waaronder afgesloten en kreeg nu al 3 verschillende voorwaarden die iets anders waren dan bij afsluiten zoals ik heb opgeslagen!
Verder wens ik de Juristen van deze firma Ferratum veel plezier, na verhuizen en andere bank rekening is het lastig traceerbaar, alleen de mail werkte nog perfect!
En beslag leggen op mijn inkomsten, welke inkomsten?
Ik verwacht na zolang loze beloftes nog veel meer onzin claims die niet inbaar zijn en hun veel werk kosten.
En dat allemaal voor minder als 1 Bitcoin, in 2010 was dat niet eens een dubbeltje waard!
Onder de naam Stofzuigertje heb je dit topic al behoorlijk vervuild met je fantasie verhalen.
En nu ga je op dezelfde voet verder onder de naam Komkommertijd..

Doe andere forumleden en mij een plezier en ga ergens anders de Pinokkio uithangen!