LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

kuklos

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door kuklos »

Nou moe, nu snap ik er niks meer van. Eerst bestempel je Maurice als "de zichzelf tot deskundigen benoemden", wat dus een sneer is en daarna haal je hem gewoon weer aan. :shock:

Zoals Loeki zou zeggen: Asjemenou.
Laatst gewijzigd door kuklos op 04 feb 2022 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos

Mona Keyzer. Mona Meijer. Is het nou zo moeilijk iemands naam goed te schrijven? https://nl.wikipedia.org/wiki/Mona_Keijzer
Laatst gewijzigd door kuklos op 04 feb 2022 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos

Jose2501 schreef:
04 feb 2022 22:58
kuklos schreef:
04 feb 2022 22:42
Mona Keyzer. Mona Meijer. Is het nou zo moelijk iemands naam goed te schrijven? https://nl.wikipedia.org/wiki/Mona_Keijzer
Is het nou zo MOEILIJK om correct te spellen? 😂
Typefout versus totale desinteresse in iemands naam correct te schrijven.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar is het dan van belang dat het CDA een hoge prijs zou betalen? Who cares?

Het gaat toch helemaal niet over winst of verlies van een partij.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Jose2501 schreef:
04 feb 2022 20:47
kuklos schreef:
04 feb 2022 14:20
Jose2501 schreef:
04 feb 2022 13:35
Een boosterprik levert twaalf- tot en met zeventienjarigen
..................
Ter herinnering: die schreef artsencollectief over inenten tegen coronavirus bij jonge kinderen: https://artsencollectief.nl/nuance-bij- ... niet-doen/

Inmiddels zijn dus al wel een half miljoen kinderen van 5 tot 11 jaar gevaccineerd.
Waarom haal je een artikel aan dat gaat over vaccineren 12 tot 17 jarigen om vervolgens dit te relateren aan wat het acc over 5 tot 11 jarigen schrijft?
Wat denk jezelf @kuklos? Een gezondsheidsraad schrijft letterlijk dat het vaccineren van kinderen van 12 tot 18 jaar geen gezondheidswinst oplevert voor hunzelf. Dan zullen nog jongere kinderen daar toch ook geen gezondheidheidswinst uithalen.
Verschil is wel dat die Gezondheidsraad het over boosters heeft gehad en die vaccinaties tot 11 jaar daar helemaal niet onder vallen. Soms moet je ook even puzzelstukjes bij elkaar inpassen en niet meteen beginnen te roepen.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nou heb ik het hele stuk over Mona Keijzer gemist. Maar volgens mij heb ik eerder al gepleit dat ze samen met Omtzigt de volgende verkiezingen één van de grootste partijen kan zijn.

Cro

Ongelezen bericht door Cro »

Nijogeth schreef:
05 feb 2022 01:34
Nou heb ik het hele stuk over Mona Keijzer gemist. Maar volgens mij heb ik eerder al gepleit dat ze samen met Omtzigt de volgende verkiezingen één van de grootste partijen kan zijn.
Dat kan inderdaad best, maar moet je het willen? Genoeg partijen die na een bepaalde verkiezing ineens groot zijn, denk bijv. aan de LPF of PVV, Maar de verantwoordelijkheid nemen door te gaan regeren doen ze vaak niet of nauwelijks, vooral Wilders viel me daarin tegen met zijn gedoog coalitie in Rutte 1 en er daarnaast voor te zorgen dat redelijk wat partijen hem bij voorbaat al uitsluiten of bijna uitsluiten. Het heeft naar mijn mening weinig zin om te stemmen op iemand die toch zijn verantwoordelijk niet wil nemen, of er actief voor zorgt dat hij zoveel bruggen opblaast dat hij de verantwoordelijk niet kan nemen en daar dan calimero gedraag over gaat vertonen.

Dat gevoel krijg ik nu ook bijvoorbeeld bij Baudet en het zou mij weinig verbazen als een Omtzigt partij ook de verantwoordelijkheid niet zal nemen.

reggie2

Ongelezen bericht door reggie2 »

Nijogeth schreef:
05 feb 2022 01:34
Het zou wel het beste zijn, want 4 x Rutte is drama.

Mona is voor afschaffen van de regels en Pieter ook.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Slik ik mijn degelijkse vitamine D toch niet voor niets:
https://maurice.nl/2022/02/05/belangwek ... -covid-19/

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

16again schreef:
05 feb 2022 12:34
Als ik zo wat reacties lees onder dit artikel heb ik toch, eerlijk gezegd, wel mijn twijfels over het verstandelijk vermogen van sommige mensen hoor.

PGros

Ongelezen bericht door PGros »

Lowieze schreef:
05 feb 2022 13:17
16again schreef:
Als ik zo wat reacties lees onder dit artikel heb ik toch, eerlijk gezegd, wel mijn twijfels over het verstandelijk vermogen van sommige mensen hoor.
Dat is bij alles waar reacties van mensen komen. Zo ook op dit forum.

Lowieze

PGros schreef:
05 feb 2022 13:30
Lowieze schreef:
05 feb 2022 13:17
16again schreef:
Dat is bij alles waar reacties van mensen komen. Zo ook op dit forum.
Zo erg ben ik het hier nog niet tegen gekomen :D

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Vooral die Chinese kruiden lijken me erg nuttig :mrgreen: :oops:

kuklos

Jose2501 schreef:
05 feb 2022 14:29
Maar de politici en machthebbers in westerse rijke landen en vooral de vaccin boeren (Big Farma) hielden zich liever aan hun in de haast in elkaar geflanstte vaccins. Dat levert meer geld op dan inzetten op versterken van je immuunsysteem.
Mocht je je ooit afvragen waarom je steeds kritiek krijgt hier, dat is vanwege dit soort wappieteksten. Naast het nogal selectief zijn in welke informatie je gebruikt.

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
05 feb 2022 14:58
Vooral die Chinese kruiden lijken me erg nuttig :mrgreen: :oops:
Volgens sommigen komt het virus uit China,dan mogen ze ons ook wel wat kruiden geven om het probleem weer op te lossen :wink:

Lowieze

kuklos schreef:
05 feb 2022 14:59
Jose2501 schreef:
05 feb 2022 14:29
Maar de politici en machthebbers in westerse rijke landen en vooral de vaccin boeren (Big Farma) hielden zich liever aan hun in de haast in elkaar geflanstte vaccins. Dat levert meer geld op dan inzetten op versterken van je immuunsysteem.
Mocht je je ooit afvragen waarom je steeds kritiek krijgt hier, dat is vanwege dit soort wappieteksten. Naast het nogal selectief zijn in welke informatie je gebruikt.
Ik weet nog dat Kees B. hier ook zulke dingen verkondigde, toen werd alles van hem verwijderd. Waarom zou de moderatie dit dan van iemand anders wel accepteren?

reggie2

Lowieze schreef:
05 feb 2022 16:12

Ik weet nog dat Kees B. hier ook zulke dingen verkondigde, toen werd alles van hem verwijderd. Waarom zou de moderatie dit dan van iemand anders wel accepteren?
Misschien omdat Jose hier ook haar mening /idee mag verkondigen?? We denken er niet allemaal hetzelfde over.

Lowieze

reggie2 schreef:
05 feb 2022 16:14
Lowieze schreef:
05 feb 2022 16:12

Misschien omdat Jose hier ook haar mening /idee mag verkondigen?? We denken er niet allemaal hetzelfde over.
Dit gaat wel iets verder dan denken. Er wordt weer gesproken over vitamine C infusen en kruidenmiddeltjes.

reggie2

Lowieze schreef:
05 feb 2022 16:15

Dit gaat wel iets verder dan denken. Er wordt weer gesproken over vitamine C infusen en kruidenmiddeltjes.

Wat is daar mis mee??? Ik lees zoveel onzin op internet, dat doe je toch ook niet meteen na?

kuklos

reggie2 schreef:
05 feb 2022 16:14
Misschien omdat Jose hier ook haar mening /idee mag verkondigen??
Er wordt geen mening verkondigd, maar iets gepresenteerd als medisch feit.

Gesloten